A-
A+
Портал працює в режимі тестування. Зауваження щодо роботи надсилайте, будь ласка, на support@adm.dp.gov.ua . Стара версія порталу
Опубліковано 05 вересня 2018 року, 13:30

У 2018-му вже облаштували майже 30 ресурсних кімнат для особливих дітей – Валентин Резніченко

Куточок родинного затишку – просто у школі. В ресурсній кімнаті можна позайматися на комп’ютері, подивитися пізнавальні мультики, приготувати їжу. А ще – відпочити за чашкою чаю та просто поспілкуватися із друзями. Просторі світлі приміщення, обладнані усім необхідним, Дніпропетровська облдержадміністрація створює для особливих дітей. Таких ресурсних кімнат вже майже 50. Одна з них відтепер і у Петропавлівській опорній школі №2. Про це повідомив голова ДніпроОДА Валентин Резніченко.

«Якісна освіта має бути доступною для всіх дітей. На цьому наголошує Президент України Петро Порошенко. Двері шкіл для всебічного розвитку особливої малечі відкрила інклюзія. Зокрема, у 2018-му вже облаштували майже 30 ресурсних кімнат. Там діти можуть відпочити, розважитися, а головне – придбати корисні побутові навички», – зазначив голова Дніпропетровської облдержадміністрації Валентин Резніченко. 

У Петропавлівській опорній школи №2 – шестеро особливих учнів. На уроках їм допомагають асистенти вчителя. Одна дівчинка – на індивідуальному навчанні. З нею педагоги займаються вдома.

2017-го Дніпропетровська облдержадміністрація облаштувала у закладі медіатеку. Там – розвиваючі ігри та цікаві книжки для малечі. Та без ресурсної кімнати дітям складно було прищепити навички самообслуговування, каже психолог Ліна Ковальова.

Відтепер у особливої малечі – власна невеличка кухня. З мікрохвильовкою, електроплиткою із безпечним покриттям. Кухонні меблі, рукомийник, електрочайник та посуд.

В іншій частині ресурсної кімнати – зручні столики з кріслами, ноутбуки, великий телевізор. Безліч м’яких лав та пуфиків.

«Вже другий рік поспіль обладміністрація виділяє кошти на облаштування ресурсних кімнат і медіатек для особливої малечі Петропавлівського району, – зазначила в.о. голови Петропавлівської РДА Ілона Савінська. – Такі приміщення допомагають дітям соціалізуватися, а головне – опанувати навички самообслуговування. Вони можуть приходити сюди і на перерві, і під час уроків – з асистентом вчителя, і після – разом із батьками».

П’ятикласник Сашко Тарасов вперше зайшов до ресурсної кімнати – і отетерів. Він вже самостійний хлопчик. Тож швидко освоївся. Підійшов до вікон і підняв ролети – відразу приміщення стало світліше. Увімкнув чайник і зробив собі чаю. Каже, відчув себе, наче вдома.

«Мені тут дуже подобається! Чудово, що є і мікрохвильовка, і плита. Можна і макарони зварити, і яйце підсмажити, і гарячі бутерброди зробити», – поділився Сашко.

«Раніше ми могли лише за допомогою малюнків або на пальцях пояснити дітям, як користуватися кухонним приладдям. Але їм треба спробувати самим. Тільки так вони зможуть здобути побутові навички і у майбутньому самотужки обслуговувати себе», – розповіла психолог Ліна Ковальова.

Відкриття ресурсних кімнат і медіатек для особливих дітей стало можливим завдяки соціальній програмі Марини Порошенко «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації».

У 2017-му ДніпроОДА облаштувала 18 ресурсних кімнат. У 2018-му – ще 30.

ДніпроОДА облаштувала ресурсну кімнату в Петропавлівській опорній школі №2

Осучаснила приміщення..

..та облаштувала усім необхідним

Особливі учні почувають себе тут наче вдома

У ресурсній кімнаті можна позайматися за ноутбуком,..

..приготувати собі їжу,..

..заварити чаю..

..або просто поспілкуватися із друзями

«Мені тут дуже подобається!», – Сашко Тарасов

Дітлахи здобувають тут побутові навички

«Їм треба спробувати самим. Тільки так вони зможуть у майбутньому самотужки обслуговувати себе», – Ліна Ковальова

Загалом у школі – шестеро особливих учнів

У 2017-му ДніпроОДА облаштувала у закладі медіатеку

Нині у школах Дніпропетровщини – майже 50 ресурсних кімнат

Завантажуємо ще