На виконання доручення Прем’єр-міністра України Дениса Шмигаля від 28.05.2022 р. № 13211/0/1-22, щодо інформаційної кампанії з просування актуальних «гарячих ліній» ЦОВВ
Міндовкілля
❓ Чи є екологічна загроза в моєму регіоні та який загалом стан довкілля?
❓ Куди звернутися, якщо горять ліси? Або ви стали свідком незаконного вирубування дерев чи зливу промислових відходів у водойму?
❓ Як повідомити про екологічні злочини окупантів?
❓ А також як оформити потрібну адміністративну послугу у Міндовкілля та перевірити, чи має підприємство необхідні дозволи від цього відомства?
Відповіді на ці та інші питання не потрібно шукати в інтернеті чи телеграм-каналах.
На безкоштовній гарячій лінії Міндовкілля лише офіційна та достовірна інформація. Телефонуйте!
📞 0800 500 115
Фахівці приймають дзвінки з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00
Мінцифри
❓ Як оформити допомогу для ВПО у «Дії» або ж допомогу з безробіття?
❓ Як правильно подати заяву онлайн про зруйноване майно чи закрити/відкрити ФОП через портал «Дія»?
❓ Або ж ви маєте будь-які інші питання щодо роботи застосунку, порталу «Дія» та доступних там послуг?
Консультації можна отримати за контактним номером Міністерства цифрової трансформації:
📞 +38 (096) 922–61–27
На час введення в Україні воєнного стану графік роботи телефонної гарячої лінії подовжено до 19:00.
Мінцифри залишається на зв’язку й допомагає громадянам якісно та вчасно оформити усі доступні онлайн-послуги!
Мінсоцполітики
Міністерство соціальної політики продовжує опікуватися українцями, які потребують соціального захисту.
Для того, аби громадяни змогли дізнатися усю актуальну інформацію у сфері соціального захисту населення, у міністерстві функціонує 4 “гарячі лінії”, а саме:
📞 “Гаряча лінія” із соціальних питань - 15-39 для консультацій осіб з інвалідністю.
Дзвінки на „гарячу лінію” 1539 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.
Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на „гарячу лінію” з допомогою послуги сурдоперекладача, а також гарантована відповідь на звернення у вигляді відеолиста.
📞 “Гаряча лінія” протидії торгівлі людьми та домашньому насильству - 15-47.
Звернутися на "гарячу лінію" можливо, зателефонувавши зі стаціонарних або мобільних телефонів на короткий номер 15-47, а також є можливість надіслати повідомлення через веб-сайт 15-47.
"Гаряча лінія" приймає звернення від усіх заявників з питань протидії торгівлі людьми, запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей, надається психологічна допомога згідно напряму роботи "гарячої лінії" 15-47.
Крім того, надаються роз’яснення, контактна інформація з питань безпеки та оборони, гуманітарної допомоги, соціальної допомоги тощо.
Також надається психологічна підтримка заявникам, які телефонують з питань, пов’язаних з воєнними діями.
📞 Національна соціальна сервісна служба України (Нацсоцслужба) - (044) 289- 87-89, info@nssu.gov.ua
Тут можна дізнатися інформацію щодо:
ℹ реалізації державної політики у сфері соціального захисту населення, захисту прав дітей;
ℹ здійснення державного контролю за дотриманням вимог законодавства під час надання соціальної підтримки та за дотриманням прав дітей;
ℹ реалізації державної політики у сфері волонтерської діяльності,
ℹ реалізації надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка”.
📞 Контакт-центр Пенсійного фонду України (консультація громадян з пенсійних питань):
0-800-503-753
(044) 281-08-70
(044) 281-08-71
🔹🔸 ФОНДИ 🔸🔹
🌐 Фонд соціального захисту осіб з інвалідністю
Тут можна знайти інформацію щодо:
ℹ забезпечення технічними засобами реабілітації;
ℹ реабілітації дітей;
ℹ взаємодії з громадськими об’єднаннями осіб з інвалідністю в областях.
🌐 Фонд соціального страхування України
Інформація щодо:
ℹ профілактики виробничого травматизму та професійних захворювань;
ℹ контролю за обґрунтованістю видачі та продовження листків непрацездатності;
ℹ надання медико-соціальних послуг.