Опубліковано 08 червня 2022 року, 16:37
Гарячі лінії Уряду допомагають!

На виконання доручення Прем’єр-міністра України Дениса Шмигаля від 28.05.2022 р. № 13211/0/1-22, щодо інформаційної кампанії з просування актуальних «гарячих ліній» ЦОВВ


Міндовкілля

❓ Чи є екологічна загроза в моєму регіоні та який загалом стан довкілля?

❓ Куди звернутися, якщо горять ліси? Або ви стали свідком незаконного вирубування дерев чи зливу промислових відходів у водойму?

❓ Як повідомити про екологічні злочини окупантів?

❓ А також як оформити потрібну адміністративну послугу у Міндовкілля та перевірити, чи має підприємство необхідні дозволи від цього відомства?

Відповіді на ці та інші питання не потрібно шукати в інтернеті чи телеграм-каналах.

На безкоштовній гарячій лінії Міндовкілля лише офіційна та достовірна інформація. Телефонуйте!

📞 0800 500 115

Фахівці приймають дзвінки з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00

 


Мінцифри

❓ Як оформити допомогу для ВПО у «Дії» або ж допомогу з безробіття?

❓ Як правильно подати заяву онлайн про зруйноване майно чи закрити/відкрити ФОП через портал «Дія»?

❓ Або ж ви маєте будь-які інші питання щодо роботи застосунку, порталу «Дія» та доступних там послуг?

Консультації можна отримати за контактним номером Міністерства цифрової трансформації:

📞 +38 (096) 922–61–27

На час введення в Україні воєнного стану графік роботи телефонної гарячої лінії подовжено до 19:00.

Мінцифри залишається на зв’язку й допомагає громадянам якісно та вчасно оформити усі доступні онлайн-послуги!


Мінсоцполітики

 

 Міністерство соціальної політики продовжує опікуватися українцями, які потребують соціального захисту.

Для того, аби громадяни змогли дізнатися усю актуальну інформацію у сфері соціального захисту населення, у міністерстві функціонує 4 “гарячі лінії”, а саме:

📞 “Гаряча лінія” із соціальних питань - 15-39 для консультацій осіб з інвалідністю.

Дзвінки на „гарячу лінію” 1539 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.

Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на „гарячу лінію” з допомогою послуги сурдоперекладача, а також гарантована відповідь на звернення у вигляді відеолиста.


📞 “Гаряча лінія” протидії торгівлі людьми та домашньому насильству - 15-47.

Звернутися на "гарячу лінію" можливо, зателефонувавши зі стаціонарних або мобільних телефонів на короткий номер 15-47, а також є можливість надіслати повідомлення через веб-сайт 15-47.

"Гаряча лінія" приймає звернення від усіх заявників з питань протидії торгівлі людьми, запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей, надається психологічна допомога згідно напряму роботи "гарячої лінії" 15-47. 

Крім того, надаються роз’яснення, контактна інформація з питань безпеки та оборони, гуманітарної допомоги, соціальної допомоги тощо. 

Також надається психологічна підтримка заявникам, які телефонують з питань, пов’язаних з воєнними діями.


📞 Національна соціальна сервісна служба України (Нацсоцслужба) - (044) 289- 87-89, info@nssu.gov.ua

Тут можна дізнатися інформацію щодо:

ℹ  реалізації державної політики у сфері соціального захисту населення, захисту прав дітей;

ℹ  здійснення державного контролю за дотриманням вимог законодавства під час надання соціальної підтримки та за дотриманням прав дітей;

ℹ  реалізації державної політики у сфері волонтерської діяльності,

ℹ  реалізації надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка”.


📞 Контакт-центр Пенсійного фонду України (консультація громадян з пенсійних питань):

      0-800-503-753

      (044) 281-08-70

      (044) 281-08-71


🔹🔸  ФОНДИ  🔸🔹


🌐 Фонд соціального захисту осіб з інвалідністю

Тут можна знайти інформацію щодо:

ℹ  забезпечення технічними засобами реабілітації;

ℹ  реабілітації дітей;

ℹ  взаємодії з громадськими об’єднаннями осіб з інвалідністю в областях.


🌐 Фонд соціального страхування України

Інформація щодо:

ℹ  профілактики виробничого травматизму та професійних захворювань;

ℹ  контролю за обґрунтованістю видачі та продовження листків непрацездатності;

ℹ  надання медико-соціальних послуг.



Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux