Опубліковано 23 квітня 2020 року, 09:00
ЗВЕРНЕННЯ ТА ПРИЙОМ ГРОМАДЯН

Щодо скасування особистих прийомів

Шановні громадяни!

Повідомляємо, що відповідно до пункту 19 протоколу №2 позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10.03.2020 проведення особистих прийомів громадян в усіх органах державної влади та органах місцевого самоврядування скасовано до особливого розпорядження.

З метою запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом та на виконання заходів ефективної протидії поширення коронавірусної інфекції тимчасово особистий прийом громадян в облдержадміністрації припинено. Відповідно до Закону України “Про звернення громадян” у Вас є можливість подати звернення не тільки особисто під час прийому, а й шляхом направлення поштою, надсилання електронного звернення за допомогою мережі Інтернет, а також подання усного звернення за допомогою засобів телефонного зв’язку.

Просимо використовувати вказані способи подання звернення.

Письмова адреса: Дніпропетровська облдержадміністрація, проспект О.Поля, 1 м.Дніпро 49004

Подати усне звернення за допомогою засобів телефонного зв’язку – телефон гарячої лінії голови облдержадміністрації – 0800 505600.

Подати електронне звернення: e-contact.dp.gov.ua

zverngrom@adm.dp.gov.ua 


Управління по роботі зі зверненнями громадян

Телефон: +380 (56) 742-80-58

Факс: +380 (56) 742-88-49

Електронна пошта: zverngrom@adm.dp.gov.ua


Як подати звернення до облдержадміністрації

Звернутися з письмовим зверненням до керівництва облдержадміністрації (згідно із Законом України «Про звернення громадян») Ви можете через приймальню управління по роботі зі зверненнями громадян, яка розташована за адресою: м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 1 (будинок Дніпропетровської обласної державної адміністрації). Ви також можете надіслати за цією ж адресою листа поштою. Телефон: (056) 742-80-58.

Відповідно до статті 38 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» «громадяни звертаються до місцевих державних адміністрацій у вирішенні питань, що належать до сфери повноважень місцевих державних адміністрацій».

Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

Пропозиція (зауваження) – звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально- культурноїта інших сфер діяльності держави і суспільства.

Заява (клопотання) – звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання – письмове звернення з проханням про визнання за собою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

Скарга – звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб. (ст. 3 Закону України «Про звернення громадян»).

Зразок заяви голові ОДА (завантажити doc)

Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян» звернення може бути усним чи письмовим.

Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні «гарячі лінії» та записується (реєструється) посадовою особою.

Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Також громадяни можуть подавати електронне звернення

В такому зверненні має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux