Опубліковано 06 жовтня 2021 року, 10:57

Оголошення ЗАЯВА про екологічні наслідки діяльності під час експлуатації проектованого об'єкта

З А Я В А  про екологічні наслідки діяльності

під час експлуатації проектованого об'єкта

Об'єкт –  ТЕО «Будівництво нової ділянки трамвайної лінії від станції "Зарічна" лінії швидкісного трамваю до залізничної станції "Рокувата" в м. Кривий Ріг Дніпропетровської області». 

Засобами здійснення проектованої діяльності є будівництво: 

ТЕО розглядається два варіанта траси трамвайної лінії.

І Варіант траси: Початок від станції «Зарічна» лінії швидкісного трамваю по вул. 5-й Зарічний мікрорайон планується двоколійна ділянка по вул. Кресівській на відокремленому від проїзної частини полотні по мосту трамвайного руху, що проектується, через річку Саксагань. По вул. Ватутіна до вул. Мусорського по бульварній частині, як відокремлене полотно, від Палацу культури по вул. Мусорського одноколійна ділянка колій по напрямку руху до вул. Тимірязієва, по вул. Тимірязєва одноколійна ділянка на суміщеному з проїзною частиною до залізничної станції «Рокувата» з влаштуванням відстою рухомого складу.

В зворотному напрямку, від залізничної станції «Рокувата», по бульварній частині вул. Конституційній одноколійна ділянка з поворотом на вул. Ватутіна в бульварній частині до перехрестя з вул. Мусорського далі в бульварній частині двоколійна ділянка в зворотному напрямку до станції швидкісного трамваю «Зарічна».

ІІ Варіант траси: Початок від розворотного кільця біля станції «Зарічна» лінії швидкісного трамваю по вул. 5-й Зарічний мікрорайон планується двоколійна ділянка по вул. Кресівській на відокремленому від проїзної частини полотні по мосту трамвайного руху, що проектується, через річку Саксагань. По вул. Ватутіна двоколійна ділянка до вул. Конституційній по бульварній частині, як відокремлене полотно, по вул. Конституційній на відокремленому полотні до нового трамвайного розворотного кільця біля станції «Рокувата» з колією для відстою.

Підсумки кількісної та якісної оцінки впливів:

Забруднення атмосферного повітря

Шкідливий вплив трамвайної лінії на забруднення атмосферного повітря відсутній.

Шумовий та вібраційний вплив

Для зменшення шуму та вібрації в колійних конструкціях прийнято: в блочній колії – рейки вкладаються на шумо-вібропоглинаючі прокладки та закріплюються в плитах за допомогою смоли поліуретанової яка заливається в рейкові канали.  В шпально-щебеневій конструкції – застосовуються шумо-вібропоглинаючі прокладки між рейками і підкладками, підкладками і шпалами. Для зменшення шуму стики між рейками передбачені зварними, рейки зварюються у суцільні пліті з встановленням температурних компенсаторів.

Вплив на геологічне середовище

Досліджувана територія нової трамвайної лінії представляє собою  слабо хвилясту  рівнину  з нахилом в бік пойми річки  Саксагань (Кресівське водосховище).  Хвилястість  рельєфу обумовлена  наявністю  яруго-балкової мережі, що належить  до  системи  річки  Саксагань. Ділянка робіт проходить по правому та лівому полого-нахилених схилах р. Саксагань. Майже скрізь територія техногенно спланована та відсипана насипними грунтами.

Нормативна глибина промерзання грунтів 0,9.

Згідно таблиці 5.1 даного ДБН, ґрунти ділянки за сейсмічними властивостями відносяться до III категорії. Інженерно-геологічні умови території будівництва належать до ІI (середньої) категорії складності, згідно з ДБН А.2.1-1-2008 „Інженерні вишукування для будівництва.

Вплив на водне середовище

В гідрогеологічному відношенні район розташований в області тріщинуватих вод Українського щита. Кривий Ріг характеризується  вельми  складною  гідрогеологічною обстановкою. Ґрунтові  води  за  даними  буріння  на розвідану глибину зафіксовано тільки свердловиною №7 на глибині 4,1м та на підходах до мосту через річку Саксагань. Однак можна припустити,  що  в  період  будівництва  та  подальшої експлуатації  споруди ( за рахунок витоків з водонесучих комунікацій, невпорядкованості поверхневого стоку та інших техногенних причин) можуть утворюватись тимчасові лінзи та прошарки ґрунтових вод типу “верховодка”.

Вплив на грунти

Наявність в розрізі лесових порід і пов’язане з ними просідання. Лесові породи відносяться до грунтів специфічного складу та стану, які при підвищенні вологості та підтопленні територій поверхневими чи підземними водами різко ущільнюються, провокуючи значне просідання грунтів в основі фундаментів інженерних споруд, що може призвести до їх деформації або повного руйнування.

Ґрунтові умови за  просадністю на території Кривбасу  переважно І  типу. Проте  зустрічаються  ділянки  з  ґрунтовими  умовами  за  просадністю  ІІ типу. В разі проектування і будівництві на лесових ґрунтах необхідно враховувати небезпеку їх додаткового просідання, що пов'язано з процесами деформації в умовах зміни вологості ґрунту.

Вплив на рослинний і тваринний світ

Видалення зелених насаджень проводити відповідно до вимог Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2006р. № 1045 та отримання дозвільної документації на будівництво. Озеленення за відомістю. Збереження площі, що має родючий шар ґрунту. Існуючий родючий шар грунту знімається, складується в бурти і використовується при благоустрої та озелененні прилеглих територій.

Вплив на техногенне середовище

Аналіз містобудівної ситуації зумовив можливість реалізації будівництва трамвайної лінії за умови виконання виносу існуючих інженерних мереж з під плями забудови та показав доцільність прокладання даних мереж в межах червоних ліній по території вільної від забудови з дотриманням нормативних відстаней згідно ДБН Б.2.2-12:2019.

Вплив на соціальне середовище

Очікується :скорочення часу перебування в дорозі; підвищення комфортності для пасажирів; зменшення існуючого рівня транспортних викидів автотранспорту за рахунок оптимізації пасажиропотоків; надійний зв'язок між районами  міста.

Вплив на історико-культурне середовище

Даний проект на історико-культурне середовище безпосередньо не впливає.      

Оцінка екологічного ризику проектованої діяльності:

Планова діяльність підприємства належить до другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля у відповідності до пункту п. 10 інфраструктурні проекти  частини 2 статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», а саме: будівництво трамвайних колій, підвісних канатних доріг та фунікулерів або подібних ліній, що використовуються для перевезення пасажирів.

Об'єкт при виконанні природоохоронних заходів та санітарних норм   практично не буде здійснювати шкідливого впливу на середовище під час будівництва за рахунок оптимізації проектних рішень по його організації.

ЗОБОВ'ЯЗАННЯ   ЗАМОВНИКА:

будівництво та експлуатація об'єкта, який проектується у відповідності з нормами і правилами охорони НС і вимог екобезпеки;

в період будівництва та експлуатації суворо дотримуватись технологічних режимів на всіх етапах. Виконувати всі заходи по зменшенню впливів на навколишнє середовище, систематично контролювати роботу технологічного та інженерного  обладнання;

вивозити будівельні відходи та відходи, що утворюються при експлуатації об’єкта згідно з лімітами;

озеленення території згідно з відомістю озеленення.

Замовник:                                 

Директор Департаменту Капітального

 будівництва Дніпропетровської ОДА

                                                         О.А. Кушвід

Генеральний проектувальник:

Директор ТОВ "СІНК ПЛЮС"

    

                                      Ертан Матараджи

Завантажуємо ще
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux