Інформація про стан роботи із зверненнями громадян у департаменті освіти і науки облдержадміністрації за 2017 рік
За 2017 рік опрацьовано 525 письмових звернень громадян, з яких:
185 звернень (35,2%) розглянуто за дорученням облдержадміністрації (49 звернень надійшли під час особистих прийомів);
60 (11,4%) звернень розглянуто за дорученням Міністерства освіти і науки України;
2 (0,38%) звернення розглянуто за дорученням Криворізької місцевої прокуратури №2;
10 (1,90%) звернень розглянуто за дорученням прокуратури Дніпропетровської області;
2 (0,38%) звернення розглянуто за дорученням Адміністрації Президента України;
7 (1,33%) звернення надійшло під час особистого прийому директора департаменту Полторацького О.В.;
80 (15,2%) звернень особисто;
1(0,19%) звернення розглянуто за дорученням Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини;
1(0,19%) звернень розглянуто за дорученням представника Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини;
55 (10,4%) звернення надійшло електронної поштою;
1 (0,19%) звернення надійшло від Новомосковської місцевої прокуратури;
2 (0,38%) звернення надійшло від Нікопольської місцевої прокуратури;
16 (3,04%) звернень розглянуто за дорученням Дніпропетровської обласної ради;
98 звернень (18,6 %) надійшло Укрпоштою
5 (0,95%) звернення надійшло на телефонну гарячу лінію департаменту.
На контролі у департаменті освіти і науки облдержадміністрації перебувало 191 звернення, з них 186 – виконанні у встановлені терміни, 5 – мають термін виконання у жовтні 2017 року.
За 2017 рік з проблемних питань освіти найбільша кількість звернень надійшла:
з міст:
Дніпро – 190 ( 36,1%);
Синельникове – 6 (1,14 %);
Кам’янське – 20 (3,80 %);
Кривий Ріг – 48 (9,14%);
Павлоград – 3(0,57%);
Першотравенськ – 5 (0,95%);
Жовті Води – 19 (3,61%);
Покровське – 12 (2,28%);
Новомосковськ – 5 (0,95%);
Петропавлівка – 6 (1,14%);
Нікополь – 20 (3,80%);
Магдалинівка - 11 (2,09%);
з сільських районів:
Нікопольський – 9 (1,71%);
Криничанський – 5 (0,95%);
Магдалинівський – 4 (0,76%);
Покровського – 5 (0,95%);
Дніпровський – 5 (0,95%);
Петриківський – 2 (0,38 %).
Межівський – 4 (0,76%);
Юр’ївський – 6 (1,14%);
Солонянський – 10 (1,90%);
Криворізький – 6 (1,14%);
Широківський – 7 (1,33%);
Новомосковський – 6 (1,14%);
За 2017 рік щодо отримання роз’яснень стосовно чинного законодавства в галузі освіти з питань організації навчально-виховного процесу до департаменту освіти і науки облдержадміністрації надійшло 69 (13,1%) колективних звернень. Без підпису (анонімних) звернень надійшло 10 (1,90 %).
З метою забезпечення оперативного реагування на звернення громадян департаментом освіти і науки облдержадміністрації забезпечено роботу телефонної гарячої лінії – 770 87 94, яка працює з 9:00 до 18:00 згідно з регламентом роботи департаменту.
Протягом 2017 року за телефонними дзвінками мешканців області опрацьовано 385 звернень в межах функціональних повноважень департаменту та вжито відповідних заходів реагування, з них 213 звернень, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр» та 172 звернень, що надійшли з контакт – центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації».
Стан виконавської дисципліни розглядається щодня на оперативних нарадах заступників директора департаменту за напрямками роботи, щотижня на оперативних нарадах директора департаменту освіти і науки облдержадміністрації.