Робота зі зверненнями громадян за 2017 рік

Інформація про стан роботи із зверненнями громадян у департаменті освіти і науки облдержадміністрації за 2017 рік

За 2017 рік опрацьовано 525 письмових звернень громадян, з яких:

185 звернень (35,2%) розглянуто за дорученням облдержадміністрації (49 звернень надійшли під час особистих прийомів);

60 (11,4%) звернень розглянуто за дорученням Міністерства освіти і науки України;

2 (0,38%) звернення розглянуто за дорученням Криворізької місцевої прокуратури №2;

10 (1,90%) звернень розглянуто за дорученням прокуратури Дніпропетровської області;

2 (0,38%) звернення розглянуто за дорученням Адміністрації Президента України;

7 (1,33%) звернення надійшло під час особистого прийому директора департаменту Полторацького О.В.;

80 (15,2%) звернень особисто;

1(0,19%) звернення розглянуто за дорученням Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини;

1(0,19%) звернень розглянуто за дорученням представника Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини;

55 (10,4%) звернення надійшло електронної поштою;

1 (0,19%) звернення надійшло від Новомосковської місцевої прокуратури;

2 (0,38%) звернення надійшло від Нікопольської місцевої прокуратури;

16 (3,04%) звернень розглянуто за дорученням Дніпропетровської обласної ради;

98 звернень (18,6 %) надійшло Укрпоштою

5 (0,95%) звернення надійшло на телефонну гарячу лінію департаменту.

На контролі у департаменті освіти і науки облдержадміністрації перебувало 191 звернення, з них 186 – виконанні у встановлені терміни, 5 – мають термін виконання у жовтні 2017 року.

За 2017 рік з проблемних питань освіти найбільша кількість звернень надійшла:

з міст:

Дніпро190 ( 36,1%);

Синельникове – 6 (1,14 %);

Кам’янське – 20 (3,80 %);

Кривий Ріг – 48 (9,14%);

Павлоград – 3(0,57%);

Першотравенськ – 5 (0,95%);

Жовті Води – 19 (3,61%);

Покровське – 12 (2,28%);

Новомосковськ – 5 (0,95%);

Петропавлівка – 6 (1,14%);

Нікополь – 20 (3,80%);

Магдалинівка - 11 (2,09%);

з сільських районів

Нікопольський – 9 (1,71%);

Криничанський – 5 (0,95%);

Магдалинівський – 4 (0,76%);

Покровського – 5 (0,95%);

Дніпровський – 5 (0,95%);

Петриківський – 2 (0,38 %).

Межівський – 4 (0,76%);

Юр’ївський – 6 (1,14%);

Солонянський – 10 (1,90%);

Криворізький – 6 (1,14%);

Широківський – 7 (1,33%);

Новомосковський – 6 (1,14%);

За 2017 рік щодо отримання роз’яснень стосовно чинного законодавства в галузі освіти з питань організації навчально-виховного процесу до департаменту освіти і науки облдержадміністрації надійшло 69 (13,1%) колективних звернень. Без підпису (анонімних) звернень надійшло 10 (1,90 %).

З метою забезпечення оперативного реагування на звернення громадян департаментом освіти і науки облдержадміністрації забезпечено роботу телефонної гарячої лінії – 770 87 94, яка працює з 9:00 до 18:00 згідно з регламентом роботи департаменту.

Протягом 2017 року за телефонними дзвінками мешканців області опрацьовано 385 звернень в межах функціональних повноважень департаменту та вжито відповідних заходів реагування, з них 213 звернень, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр» та 172 звернень, що надійшли з контакт – центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації».

Стан виконавської дисципліни розглядається щодня на оперативних нарадах заступників директора департаменту за напрямками роботи, щотижня на оперативних нарадах директора департаменту освіти і науки облдержадміністрації.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux