Інформація про стан роботи із зверненнями громадян у департаменті освіти і науки облдержадміністрації за 2023 рік
Протягом звітного періоду опрацьовано 541 письмове звернення громадян, з яких:
- 171 ( 32 %) звернення за дорученням облдержадміністрації,
- 137 ( 25 %) звернень надійшло з Міністерства освіти і науки України;
- 18 ( 3 %) звернень надійшло під час особистого прийому;
- 3 ( 1 %) звернення надійшло на Телефонну гарячу лінію департаменту;
- 174 ( 32 %) звернення надійшло Електронною поштою;
- 7 ( 1%) звернень особисто;
- 31 ( 6 %) звернення надійшло Укрпоштою.
За звітний період з проблемних питань освіти найбільша кількість звернень надійшла:
з міст:
- Дніпро – 146 ( 27 %);
- Кривий Ріг – 25 ( 5 %);
- Кам’янське – 13 ( 2 %);
- Новомосковськ – 9 ( 2 %).
з районів:
- Синельниковський – 44 ( 8 %);
- Кам’янський – 31 ( 6 %);
- Криворізький – 22 ( 4 %);
- Дніпровський – 18 ( 4 %);
- Новомосковський – 5 ( 1 %).
За 2023 рік щодо отримання роз’яснень стосовно чинного законодавства в галузі освіти з питань організації навчально-виховного процесу до департаменту освіти і науки облдержадміністрації надійшло 49 ( 9 %) колективних звернень.
З метою забезпечення оперативного реагування на звернення громадян департаментом освіти і науки облдержадміністрації забезпечено роботу телефонної гарячої лінії – 770-68-00, яка працює з 9.00 до 18.00 згідно з регламентом роботи департаменту.
Протягом 2023 року за телефонними дзвінками мешканців області опрацьовано 291 звернення в межах функціональних повноважень департаменту та вжито відповідних заходів реагування, з них 124 звернення, що надійшли з державної установи “Урядовий контактний центр” та 167 звернень, що надійшли з контакт – центру “Гаряча лінія голови облдержадміністрації”.
Стан виконавської дисципліни розглядається щодня на оперативних нарадах заступників директора департаменту за напрямами роботи, щотижня на оперативних нарадах директора департаменту.