Опубліковано 28 квітня 2020 року, 09:10

Запрошення до подання цінових пропозицій № SH-1.2.1.3 (повторно)

Департамент охорони здоров'я Дніпропетровської обласної державної адміністрації в рамках реалізації субпроекту «Підтримка реформування системи охорони здоров’я Дніпропетровської області» розмістило ЗАПРОШЕННЯ ДО ПОДАННЯ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ SH - 1.2.1.3 по закупівлі «Медичне обладнання: Апарат мембранного плазмоферезу - 2 шт.»:

1. Уряд України одержав позику Міжнародного банку реконструкції та розвитку № 8475-UA на фінансування проекту «Поліпшення охорони здоров'я на службі у людей» (далі - Проект). Частина коштів цієї позики має бути використана для покриття витрат в рамках договору, до якого відноситься це запрошення до подання цінових пропозицій (далі - Запрошення).

2. Департамент охорони здоров'я Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі - Покупець) цим листом запрошує учасників торгів надіслати цінові пропозиції щодо постачання наступних товарів: 

Предмети закупівлі

Загальна кількість

Позиція 1

Апарат мембранного плазмоферезу

2

Специфікація щодо цих товарів та кінцевого пункту призначення вказана в Додатку 2 «Технічні вимоги».

3. Пропозиції мають бути повними (включати усі позиції) відповідно до цього Запрошення. Неповні пропозиції будуть відхилені. Цінові пропозиції оцінюватимуться за всіма позиціями та договір буде присуджено фірмі, яка запропонувала найменшу оцінену вартість всіх позицій.

Учасники торгів мають відповідати наступним кваліфікаційним вимогам:

  • Наявність не менше 3 (трьох) років досвіду з виробництва та/або продажу аналогічних товарів;
  • Успішне завершення/постачання не менше 1 (одного) аналогічного договору на суму не менше 50 тис.дол.США.

4. Цінові пропозиції українською мовою за формою, наведеною у Додатку 3 «Цінова пропозиція», а також необхідна додаткова інформація мають надсилатися за наступною адресою:

Департамент охорони здоров'я Дніпропетровської обласної державної адміністрації

Адреса: кімн. 150, пр.-т Олександра Поля, 2, м. Дніпро, 49000, Україна.

До уваги: Сердюк В.М. – директор Департаменту охорони здоровя ДОДА, заступника голови ГУС, голова Комісії з відбору консультантів, товарів, робіт та неконсультаційних послуг

Тел./ Факс: +38 (056) 742-87-62

Тел. +38 (056) 770-90-38

E-mail: guoz@adm.dp.gov.ua; обовязкова копія: vrv07@ukr.net; dnipro_project@ukr.net

Також за зверненням за вищевказаною адресою учасниками може бути отримана довідкова інформація.

5. Кінцевим терміном для отримання пропозицій Покупцем за адресою вказаною в п. 4 вище встановлюється: 14 травня 2020 р., о 16:00 за місцевим часом. Дозволяється надати пропозиції особисто, надіслати поштою, факсом або на електронну пошту, на адресу вказану вище. До своїх пропозицій Ви маєте додати відповідну документацію, каталог (каталоги) й інші друковані матеріали чи іншу необхідну інформацію по кожному найменуванню товарів (дозволяється надсилати факсом або електронною поштою), а також назви та адреси організацій, що забезпечують сервісне обслуговування в м. Дніпро та м. Павлоград Дніпропетровської області, Україна.

Цінову пропозицію слід надавати згідно з наступними інструкціями та у відповідності до доданого Договору, згідно Додатку 4 «Договір». Додаток 1 «Терміни та умови постачання» є складовою частиною Договору.

(і) ЦІНИ. Ціни мають бути виражені в будь-якій валюті (податки має бути вказано окремо) для загальної вартості Товарів, доставлених за адресою, вказаній у Таблиці 1 Додатку 1, включно з усіма податками, ПДВ, митними платежами, перевезеннями всередині країни і страхуванням, завантаженням і розвантаженням. Оплату Постачальнику, що запропонував в якості валюти договору валюту, відмінну від національної, буде здійснено по факту поставки в гривні за курсом Національного банку України (http://www.bank.gov.ua) на момент підписання обома Сторонами Договору Акту прийому-передачі, у відповідності до законодавства України.

(іі) ОЦІНКА ПРОПОЗИЦІЙ. Пропозиції, що значною мірою відповідають технічним вимогам, будуть оцінюватися шляхом порівняння загальної ціни в кінцевому пункті призначення, згідно з умовами пункту (i). Задля виконання оцінки та порівняння валюта цінової пропозиції конвертується у валюту країни Покупця (українську гривню) за обмінним курсом продажу, встановленим Національним банком України (http://www.bank.gov.ua). Датою обмінного курсу є граничний термін подачі цінових пропозицій, зазначений в п. 5 даного Запрошення.

При оцінці пропозицій, Замовник визначить для кожній ціновій пропозиції оціночну вартість шляхом корегування цінової пропозиції з метою виправлення арифметичних помилок таким чином:

а) якщо у будь-якому місці є невідповідність між сумою цифрами та прописом, сума прописом буде вважатися вірною;

б) якщо у будь-якому місці є невідповідність між ціною за одиницю та загальною сумою, яка обчислюється шляхом перемноження ціни за одиницю на кількість, ціна за одиницю буде вважатися вірною;

в) якщо Постачальник відмовиться прийняти вказані корегування, його цінова пропозиція буде відхилена.

(ііі) ПРИСУДЖЕННЯ ДОГОВОРУ. Договір присуджуватиметься учаснику, який запропонує найнижчу загальну ціну та відповідає встановленим умовам постачання, технічним та кваліфікаційним вимогам. З Постачальником з найкращою пропозицією буде укладено Договір (далі – Договір). Форму Договору наведено в Додатку 4 «Договір».

(iv) ТЕРМІН ЧИННОСТІ ПРОПОЗИЦІЙ. Запропоновані цінові пропозиції повинні бути чинними протягом тридцяти (45) днів від дати кінцевого терміну отримання пропозицій, встановленої в п. 5 даного Запрошення.

Додаткову інформацію можна отримати, звернувшись за адресою:

Департамент охорони здоров'я Дніпропетровської обласної державної адміністрації

Адреса: кімн. 207, пр.-т Олександра Поля, 1, м. Дніпро, 49000.

Тел. +38 (056) 770-90-38

E-mail: guoz@adm.dp.gov.ua; копія: vrv07@ukr.net; dnipro_project@ukr.net

7. ПЕРЕВІРКА ТА АУДИТ

7.1 Постачальник повинен виконувати всі вказівки Покупця, що не суперечать законодавству країни призначення Товарів.

7.2 Постачальник дозволяє Банку та/або призначеним Банком особам проводити інспекцію офісів Постачальника та всіх рахунків та записів, що мають відношення до виконання Договору та подання цінової пропозиції, а також, на запит Банку, надавати призначеним Банком аудиторам можливість здіснювати аудит таких рахунків та запитів. Постачальник також має забезпечити, щоб аналогічні дозволи були надані Банку усіма субпідрядниками та консультантами Постачальника. Постачальник та його субпідрядники й консультанти мають звернути увагу на Статтю 8 «Шахрайство та корупція» Форми Договору, в якій говориться, зокрема, про те, що дії, що мають на меті суттєве перешкоджання Банку у здійсненні його прав на перевірку та аудит, є забороненою практикою, яка є підставою для розірвання договору (а також до оголошення Постачальника таким, що не допускається до участі в проектах Банку, відповідно до діючих санкційних процедур Банку).

Будь ласка, надайте письмове підтвердження (факсом або електронною поштою) отримання цього Запрошення та Вашої участі у торгах.

Додатки:

Додаток 1 «Терміни та умови постачання»

Додаток 2 «Технічні вимоги»

Додаток 3 «Цінова пропозиція»

Додаток 4 «Договір»

Директор Департаменту охорони здоров’я 

Дніпропетровської облдержадміністрації                                          Валерій СЕРДЮК


INVITATION TO QUOTE No. SH– 1.2.1.3 “Medical equipment: Membrane plasmapheresis apparatus – 2 pcs.”

1. The Government of Ukraine has received a loan from the International Bank for reconstruction and Development #8475-UA to finance implementation of the project “Serving People, Improving Health” (hereinafter referred to as the Project). Part of the funds from the loan shall be used to cover the expenses under the contract to which this Invitation to Quote (hereinafter – the Invitation) relates.

2. Health Care Department of Dnipropetrovsk oblast state administration (hereinafter referred to as the Purchaser) hereby invites you to submit your price quotation for the following items: 

No.

Procurement items

Total quantity

Item 1

Membrane plasmapheresis apparatus

2

Information regarding these items and the final destination is specified in Annex 2 “Technical requirements”.

3. Quotes has to be complete (include all the items) combined under this Invitation. Incomplete quotations will be rejected. Quotations shall be evaluated by all items and the contract shall be awarded to the firm that offers the lowest estimated value of the entirety of items.

Bidders shall comply with the following qualification requirements:

  • Availability of minimum 3 (three) years of experience in manufacturing and/or selling of similar goods;
  • Successful completion/procurement of minimum 1 (one) similar contract worth the minimum amount of $50 thousand.

4. Quotations in the Ukrainian language and in the form provided in Annex 3 “Quotation”, as well as any necessary supplementary information shall be sent to the following address:

Health Care Department of Dnipropetrovsk oblast state administration

Address: room 150, 2 Oleksandra Polya Ave., Dnipro, 49000, Ukraine.

Attention of: V. M. Serdyuk – Director of Health Care Department of Dnipropetrovsk oblast state administration, Deputy Head of SMU, Head of the Commission for the selection of consultants, goods and non-consulting services

Tel./ Fax: +38 (056) 742-87-62

Telephone: +38 (056) 770-90-38

E-mail: guoz@adm.dp.gov.ua; mandatory CC to: vrv07@ukr.net; dnipro_project@ukr.net

By applying to the above address, the bidders may also receive additional information.

5. The deadline for receipt of the quotations by the Purchaser at the address indicated in the paragraph 4 above shall be: 14 May 2020, at 4:00 pm  local time. Your price quotation may be submitted by hand, mail, fax or sent to e-mail address or physical address above. Your quotation should be accompanied by adequate documentation and catalogue(-s) and other printed material or pertinent information for each item quoted (they may be submitted by e-mail), as well as the names and addresses of the organizations that provide service in the city of Dnipro and the city of Pavlograd, Dnipropetrovsk oblast, Ukraine.

6. Your quotation must be submitted in accordance with the following instructions and according to the attached Contract, according to the Annex 4 “Form of Contract”. Attachment 1 “Terms and Conditions of Supply” makes an integral part of the Contract.

(і) PRICES. The prices shall be in any currency (taxes must be indicated separately) for the Total Cost of Goods at the destination, set out in Table 1, Annex 1, inclusive of all taxes, VAT, customs payments, transportation inside the country and insurance, loading and unloading. In accordance with clauses of applicable Ukrainian laws, the Supplier that shall offer the contract currency other than Ukrainian Hryvnia, shall, subject to delivery of goods, be entitled to payment in Ukrainian Hryvnia (), calculated at the currency exchange rate, established by the National Bank of Ukraine (http://www.bank.gov.ua) at the moment of signing by both parties of the delivery and acceptance certificate.

(іі) EVALUATION OF QUOTATIONS. Offers found to be substantially compliant with the appropriate technical requirements, shall be evaluated by way of comparing the total price at final destination, as provided in paragraph (i) above. For evaluation and comparison purposes, the currency of the Quote shall be converted to the currency of the Purchaser’s domicile country (Ukrainian Hryvnia) at sell exchange rate, established by the National bank of Ukraine (http://www.bank.gov.ua). The deadline for the submission of Quotations, indicated in paragraph 5 of this Invitation to Quotation shall be the exchange rate date.

In evaluating the quotations, the Purchaser shall determine for each bid the evaluated price by adjusting the price quotation by making any correction for any arithmetical errors as follows:

(a) where there is a discrepancy between amounts in figures and in words, the amount in words will govern;

(b) where there is a discrepancy between the unit rate and the total amount resulting from multiplying the unit rate by the quantity, the unit rate as quoted will govern;

(c) if the Supplier refuses to accept the correction, its quotation will be rejected.

(ііі) AWARD OF THE CONTRACT. The award will be made to the bidder offering the lowest  total price and that meets the supply, technical and qualification requirements. The Contract (hereinafter – the Contract) shall be executed with the Supplier that would make the best offer. The form of the Contract is set out in the Annex 4 “Contract”.

(iv) VALIDITY OF THE OFFER. Your quotation should be valid for a period of thirty (45) days from the deadline for receipt of quotations indicated in Paragraph 5 of this Invitation to Quote.

For more information, please contact:

Health Care Department of Dnipropetrovsk oblast state administration

Address: room 207, 1 Oleksandra Polya Ave., Dnipro city, 49000.

Telephone: +38 (056) 770-90-38

E-mail: guoz@adm.dp.gov.ua; CC: vrv07@ukr.net; dnipro_project@ukr.net

7. INSPECTIONS AND AUDITS

7.1 The Supplier shall undertake to follow the entirety of the Purchaser’s instructions, which are not in conflict with the applicable laws of the Services designated country.

7.2 The Supplier shall allow the Bank and/or to the individuals, appropriately authorized by the Bank, to inspect the Supplier’s offices and the entirety of accounts and records, which are related to the performance under the Contract and the submission of the Quote, and, subject to the Bank’s request, to give opportunity to the auditors, appointed by the Bank, to conduct audits of such accounts and records. The Supplier must also ensure that similar permissions are granted to the Bank by the entirety of the Supplier’s sub-contractors and consultants. The Supplier and their subcontractors and consultants must pay attention to Clause 8 “Fraud and Corruption” of the Form of Contract, which reads, inter alia, that the acts intended to materially impede exercising by the Bank of its rights to conduct inspections and audits, constitute a prohibited practice and may result in contract termination (as well as in declaring the Supplier ineligible for participation in the Bank’s projects, pursuant to the Bank’s applicable sanctions procedures).

Please confirm by e-mail the receipt of this invitation and whether or not you will submit the price quotation.

Annexes:

Annex 1 – Terms and Conditions of Supply

Annex 2 – Technical Requirements

Annex 3 – The Quotation

Annex 4 – The Contract

Director of Health Care Department 

of Dnipropetrovsk oblast state administration                                      Valeriy SERDYUK

Завантажуємо ще
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux