Апарат Дніпропетровської облдержадміністрації

На виконання постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11.10.2016 (із змінами) Апарат Дніпропетровської облдержадміністрації надає наступну інформацію.


2024

Оприлюднено 10.06.2024

ОБГРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, його категорія:

1.1. найменування замовника: Дніпропетровська обласна державна адміністрація;

1.2. місцезнаходження замовника: м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 1, 49004;

1.3.ідентифікаційний код замовника: 00022467;

1.4. категорія замовника: відповідно до підпункту 1 пункту 4 статті 2 Закону – орган державної влади.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) на назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі (лотів) (за наявності): шредери; 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-06-04-010115-a

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреби замовника:

Інформація про товар: знищувач документів з безперервною роботою двигуна 24/7

Знищує: папір, банківські картки, СD диски

Тип різання: поздовжній

Робочий цикл: безперервний

Об’єм: 35 л.

Кількість знищуваних листів (80 г/м2) за одну подачу: 20

Автоматичний старт/стоп: так

Реверс: так

Автоматична подача: ні

Рівень безпеки (DIN 66399): 1

Бренд: Kobra S-4 Hybrid (3,8)

Кількість товару: 5 шт.

Гарантія: 12 міс.

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до кошторису витрат на 2024 рік (зі змінами) на відповідні витрати, становить 65000 грн з ПДВ.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі 65000 грн (шістдесят п’ять тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ.

 7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувану вартість, яку розраховано відповідно до проведеного моніторингу цін на необхідний товар - шредери за характеристиками профілю товару: шредери (знищувачі) документів, бренд: можливі значення Kobra S-4 Hybrid, рівень безпеки (DIN 66399): 1, автоматична подача: ні, реверс: так, автоматичний старт/стоп: так, кількість знищуваних листів (80 г/м2) за одну подачу: 20, об’єм: 35 л, робочий цикл: безперервний, тип різання: поздовжній, знищує: папір, банківські картки, СD диски, гарантія: 12 міс у потенційних постачальників, яким уповноваженою особою направлено запити задля отримання комерційних пропозицій – ТОВ “ОФІСТАЙМ УА”, ТОВ "НАДІЙНИЙ КОМПАНЬЙОН", та проаналізувавши загальнодоступну інформацію, що міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах інтернет-магазинів, зокрема epicentrk.ua), що представили цей товар по Україні, очікувана вартість одиниці необхідного товару складає приблизно 13000,00 грн у діапазоні цін від 12500,00 до 13364,00 грн за знищувач, – передбачено кошторисом Дніпропетровської обласної державної адміністрації на 2024 рік (зі змінами) та змінами до річного плану закупівель на 2024 рік.


Оприлюднено 23.02.2024

ОБГРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі 

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, його категорія:

1.1. найменування замовника: Дніпропетровська обласна державна адміністрація;

1.2. місцезнаходження замовника: м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 1, 49004;

1.3.ідентифікаційний код замовника: 00022467;

1.4. категорія замовника: відповідно до підпункту 1 пункту 4 статті 2 Закону – орган державної влади.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) на назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі (лотів) (за наявності): послуги зв’язку (електронні комунікаційні послуги; 64210000-1 – Послуги телефонного зв’язку та передачі даних за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-20-013726-a

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері електронних комунікацій щодо порядку надання та отримання електронних комунікаційних послуг.

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до кошторису на 2024 рік та запланований у бюджетному запит на відповідні витрати, становить 348 000,00 грн з ПДВ.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 348 000,00 грн (триста сорок вісім тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ.

 7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувану вартість передбачено кошторисом Дніпропетровської обласної державної адміністрації на 2024 рік та змінами до річного плану закупівель на 2024 рік.


2023


Оприлюднено 05.12.2023

ОБГРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі 

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, його категорія:

1.1. найменування замовника: Дніпропетровська обласна державна адміністрація;

1.2. місцезнаходження замовника: м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 1, 49004;

1.3. ідентифікаційний код замовника: 00022467;

1.4. категорія замовника: відповідно до підпункту 1 пункту 4  статті 2 Закону –  орган державної влади.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) на назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Папір для друку А4, 80 г/м2, 500 аркушів, білий; 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-29-016486-a 

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреби замовника:

  • Формат паперу: А4 (297х 210 мм)
  • Щільність аркуша:  80 г/м2
  • Товщина аркуша: 105 до 110  мкм
  • Непрозорість паперу: від 92 до 98%
  • Кількість аркушів у пачці: 500 шт.
  • Колір паперу: білий
  • Білизна аркуша: 161 до 170%
  • Кількість товару: 350 пачок. 

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до кошторису витрат на    2023 рік  (зі змінами) на відповідні витрати, становить 70 000 грн з ПДВ.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 70 000 грн (сімдесят тисяч  гривень 00 коп.) з ПДВ.

7.Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувану вартість, яку розраховано відповідно до проведеного моніторингу цін на  необхідний товар – папір для друку А4, за характеристиками профілю товару: папір для друку А4, щільність   80 г/м2, білизна  СІЕ від 161 до 170%, товщина від 105 до 110 мкм, непрозорість від 92 до 98%, 500 аркушів, білий, (орієнтовно можливий: папір для друку А4, щільність  80 г/м2, білизна  СІЕ від 161%, товщина 105 мкм, непрозорість 92%, 500 аркушів, білий) у потенційних постачальників – магазин “BRAIN”, ТОВ "Браво-пап", ТОВ ТВГ ”Куніца”, що представили цей товар в інтернет- та роздрібних магазинах по Дніпропетровському регіону, вартість пачки паперу складає приблизно 200 грн у діапазоні цін від 187,98 до 214,98 грн за пачку, причому в інтернет-магазині rozetka.com.ua вартість аналогічного акційного товару складає 209 грн за пачку, в той час як в безакційному періоді вартість складає 245 грн за пачку, передбачено кошторисом Дніпропетровської обласної державної адміністрації на 2023 рік (зі змінами) та змінами до річного плану закупівель на 2023 рік.


Оприлюднено 18.09.2023

ОБГРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі 

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, його категорія:

1.1. найменування замовника: Дніпропетровська обласна державна адміністрація;

1.2. місцезнаходження замовника: 49004, м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 1;

1.3. ідентифікаційний код замовника: 00022467;

1.4. категорія замовника: відповідно до підпункту 1 пункту 4 статті 2 Закону – орган державної влади.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) на назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Папір для друку А3, 80 г/м2, 500 аркушів, білий; 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-14-011460-a 

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреби замовника:

  • Формат паперу: А3 (297х 420 мм)
  • Щільність аркуша: 80 г/м2
  • Товщина аркуша: 105 мкм
  • Непрозорість паперу: 92 %
  • Кількість аркушів у пачці: 500 шт.
  • Колір паперу: білий
  • Білизна аркуша: 150 %
  • Кількість товару: 170 пачок. 

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до кошторису витрат на 2023 рік (зі змінами) на відповідні витрати, становить 59 500 грн з ПДВ.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 59 500 грн (п’ятдесят дев’ять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.) з ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувану вартість, яку розраховано відповідно до проведеного моніторингу цін на необхідний товар – папір для друку А3, за характеристиками профілю товару: папір для друку STORA ENSO ZOOM, щільність 80 г/м2, білизна СІЕ 150%, непрозорість 92%, товщина аркуша – 105 мкм, 500 аркушів, білий, у потенційних постачальників –“Папірус”, ТОВ ТВГ ”Куніца”, що представили цей товар в інтернет-магазинах Дніпропетровського регіону, у яких вартість пачки паперу складає приблизно 350 грн у діапазоні цін від 349,98 до 469,02 грн за пачку, причому в інтернет-магазині rozetka.com.ua вартість аналогічного товару складає 510 грн за пачку, – передбачено кошторисом Дніпропетровської обласної державної адміністрації на 2023 рік (зі змінами) та змінами до річного плану закупівель на 2023 рік.


Оприлюднено 26.06.2023

ОБГРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі 

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, його категорія:

1.1. найменування замовника: Дніпропетровська обласна державна адміністрація;

1.2. місцезнаходження замовника: м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 1, 49004;

1.3. ідентифікаційний код замовника: 00022467;

1.4. категорія замовника: відповідно до підпункту 1 пункту 4  статті 2 Закону –  орган державної влади.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) на назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Папір для друку А4, 80 г/м2, 500 аркушів, білий; 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-26-012458-a

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреби замовника:

  • Формат паперу: А4 (210х297 мм)
  • Щільність аркуша:  80 г/м2
  • Товщина аркуша: 106
  • Непрозорість паперу: 92
  • Кількість аркушів у пачці: 500 шт.
  • Колір паперу: білий
  • Білизна аркуша: 150 %
  • Кількість товару: 1070 пачок. 

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до кошторису витрат на    2023 рік  (зі змінами) на відповідні витрати, становить 187 250 грн з ПДВ.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 187 250 грн (сто вісімдесят сім тисяч двісті п’ятдесят гривень 00 коп.) з ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувану вартість, яку розрахована відповідно до проведеного моніторингу цін на  необхідний товар – папір для друку А4,за характеристиками профілю товару: папір для друку ZOOM, щільність   80 г/м2, білизна СІЕ 150%, непрозорість від 91%, 500 аркушів, білий, у постачальників – ФОП Федоров Олександр Геннадійович, ПП “Офіспартнер”, ТОВ ТВГ ”Куніца”, ТОВ “Агат імпекс”, ТОВ “Торговельна компанія “ЮЛІС” та інші,  що представили зазначений товар в електронному каталозі Prozorro Market по Дніпропетровській області, та складає приблизно  175 грн у діапазоні цін від 173,76 до 177 грн за пачку,  передбачено кошторисом Дніпропетровської обласної державної адміністрації на 2023 рік (зі змінами) та змінами до річного плану закупівель на 2023 рік.


Оприлюднено 22.06.2023

ОБГРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі 

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, його категорія:

1.1. найменування замовника: Дніпропетровська обласна державна адміністрація;

1.2. місцезнаходження замовника: м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 1, 49004;

1.3. ідентифікаційний код замовника: 00022467;

1.4. категорія замовника: відповідно до підпункту 1 пункту 4  статті 2 Закону –  орган державної влади.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) на назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі (лотів) (за наявності): послуга з прокату (оренди) легкового автомобіля з водієм; 60170000-0 Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-20-015165-a 

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреби замовника щодо оплати послуг з обслуговування автомобільним транспортом голови обласної державної адміністрації, зокрема послуги надаються за допомогою обслуговуючого автомобільного транспорту –  легкового автомобіля   марки – PEUGEOT  EXPERT (формула 4х2), рік випуску 2013, або еквіваленту, який за своїми технічними характеристиками та експлуатаційними показниками відповідає таким вимогам:

1. Загальні вимоги:

     Легковий автомобіль фургон на легковому шасі PEUGEOT EXPERT (формула 4х2), або еквівалент,  тип кузову – фургон із вікнами на довгій базі Н1 ТИП 10, клас автомобіля – мінівен LCV,   рік випуску – 2013,  4-дверний (8 заводських  місць), потужність двигуна (к.с.)  –   від 120-163, коробка  - механіка, кількість передач – 6, тип приводу – передній, об’єм двигуна –   1997 cм 3, тип наддуву – турбонаддув, тип двигуна – дизель, екологічний клас – Euro 5, обов’язкова наявність клімат-контролю чи/або кондиціонера, не менше         2 подушок безпеки, колір автомобіля – одного відтінку без рекламних наліпок і написів.

     Автомобіль повинен бути технічно справний, підготовлений до експлуатації, салон та багажник повинні мати чистий та охайний вид.

     Неодмінна умова надання транспортного засобу з водієм до місцезнаходження Замовника (м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 1) або за вказаною Замовником адресою, протягом  10 хвилин з моменту отримання замовлення. Автомобіль повинен бути у використанні замовника протягом робочого дня (з понеділка до п’ятниці включно, у вихідні та святкові дні – за окремим замовленням).

     Автомобіль використовується за ненормованим графіком, орієнтовний пробігу в межах міста: 23595 км, поза межами міста: 55055 км, орієнтовна кількість годин експлуатації – 1144.

     Термін надання послуг – з дати укладення договору до 31.12.2023.

     Місце надання послуг – м. Дніпро та Дніпропетровська область.

     Транспортний засіб для надання послуги з прокату (оренди)  повинен бути в належному технічному стані, має бути укомплектований відповідно до законодавства України в галузі безпеки дорожнього руху, відповідати усім вимогам безпеки, охорони праці та навколишнього середовища.

     Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 04.04.2001 № 332 “Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп’ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету” (зі змінами) балансова (залишкова) вартість автомобіля не повинна перевищувати 900 000,00 грн.

2. Технічний потенціал Учасника

2.1. Наявність не менше одного резервного автомобіля аналогічного класу або вище, що належить йому на праві власності або користування.                                                                                                           2.2.    Наявність матеріально-технічної бази, яка розташована на відстані не більше 10 км до адреси подачі автомобіля та належить йому на праві власності або користування, що забезпечує виконання технологічних операцій з організації автомобільних перевезень та включає:

-  спеціально пристосовані приміщення, гаражі, майданчики, стоянки для зберігання або спеціально відведені для зберігання транспортних засобів майданчики поза житловими зонами;

-  устаткування для перевірки технічного стану транспортного засобу;

-  виробничі споруди та засоби для проведення щозмінного технічного обслуговування транспортних засобів; проведення операцій з відновлення справності транспортних засобів, їх складових частин (систем) або відновлення їх ресурсу;

-  наявність лікаря або медичного персоналу лікувального профілю, який одержав відповідну ліцензію в установленому законом порядку, у сфері охорони здоров’я для проведення передрейсового та післярейсового медичних оглядів водіїв транспортних засобів;

-  забезпечення диспетчерською службою, відповідальною за прийом замовлень, організацію роботи водіїв.

2.3. У випадку виходу з ладу транспортного засобу, на період його ремонту, а також проведення технічного обслуговування, учасник здійснює заміну транспортного засобу на транспортний засіб аналогічного класу або вище у справному технічному стані.                                                                                

2.4. Витрати на пально-мастильні матеріали, заміну гуми, миття автомобіля і чищення салону, поточне обслуговування та ремонт автомобіля здійснюється за рахунок учасника.

3. Вимоги до водіїв

3.1. Водій, який обслуговуватиме відповідний автомобіль, повинен дотримуватися етики поведінки, сумлінно виконувати свої обов'язки, шанобливо ставитися до пасажира(ів), дотримуватися високої культури спілкування. Водій повинен мати охайний вигляд.

3.2. Водії допускаються до роботи за умови:

-  відсутності за результатами медичного огляду протипоказань за станом здоров’я;

-  проходження інструктажів та стажування;

-  проходження періодичного навчання методів надання першої домедичної допомоги потерпілим внаслідок дорожньо-транспортних пригод.

3.3. Водій повинен мати відповідну категорію:

-   посвідчення на право керування автомобільними транспортними засобами відповідної категорії національного або міжнародного зразку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.01.1992 № 47 «Про затвердження зразків свідоцтва про реєстрацію машини, талона тимчасового обліку машини, свідоцтва про реєстрацію великотоннажного транспортного засобу або іншого технологічного транспортного засобу, технічного талона транспортного засобу Збройних Сил, бланків та технічного опису бланків технічного талона транспортного засобу Національної гвардії, Державної прикордонної служби, Державної спеціальної служби транспорту, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту» (зі змінами);

-   медичну довідку щодо придатності до керування транспортним засобом.

3.4. Водій повинен вільно орієнтуватись у межах міста Дніпра та Дніпропетровської області. Кандидатура водія погоджується з представником замовника.

4. Умови надання послуг

4.1. Дотримання вимог законодавства про автомобільний транспорт.

4.2. Організація та проведення щодобового контролю технічного автомобілів перед початком роботи згідно з вимогами чинного законодавства.

4.3. Організація проведення медичного огляду водія транспортного засобу згідно з вимогами чинного законодавства.

4.4. Забезпечення безпечної, зручної поїздки пасажирів транспортного засобу.

4.5. Забезпечення своєчасної подачі в належному технічному та санітарному стані автомобільного транспортного засобу.

4.6. Ведення обліку роботи автомобіля (подорожні листи, витрати ПММ, пробіг).

4.7. Дотримання Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, Правил дорожнього руху та Правил технічної експлуатації транспортних засобів.                                                                                         

4.8. Учасник при наданні Послуги забезпечує дотримання вимог природоохоронного законодавства України, застосовує заходи із захисту довкілля, дотримання Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту.

Учасник визначає ціну на послугу, яку він пропонує надати за Договором про закупівлю послуг з урахуванням своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються, або мають бути сплачені.

Ціна тендерної пропозиції учасника повинна включати всі супутні витрати на забезпечення надання якісної послуги.

Не врахована Учасником вартість окремих супутніх послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції, зокрема й за результатами проведеного аукціону.

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до кошторису витрат на    2023 рік  (зі змінами) на відповідні витрати, становить 1 199 970,00 грн з ПДВ.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 199 970,00 грн (один мільйон сто дев’яносто дев’ять тисяч  дев’ятсот сімдесят грн 00 коп.) з ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувану вартість передбачено кошторисом Дніпропетровської обласної державної адміністрації на 2023 рік (зі змінами) та змінами до річного плану закупівель на 2023 рік.


Оприлюднено 13.03.2023

ОБГРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі 

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, його категорія:

1.1. найменування замовника: Дніпропетровська обласна державна адміністрація;

1.2. місцезнаходження замовника: м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 1, 49004;

1.3. ідентифікаційний код замовника: 00022467;

1.4. категорія замовника: відповідно до підпункту 1 пункту 4  статті 2 Закону –  орган державної влади.

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) на назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі (лотів) (за наявності): послуги зв’язку (електронні комунікаційні послуги; 64210000-1 – Послуги телефонного зв’язку та передачі даних за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-08-007471-a 

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері електронних комунікацій щодо порядку надання та отримання електронних комунікаційних послуг.

5. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розрахунку до кошторису на 2023 рік та запланований у бюджетному запит на відповідні витрати, становить 199 200,00 грн з ПДВ.

6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 199 200,00 грн (сто дев’яносто дев’ять тисяч  двісті грн 00 коп.) з ПДВ.

7. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувану вартість передбачено кошторисом Дніпропетровської обласної державної адміністрації на 2023 рік  та змінами до річного плану закупівель на 2023 рік.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux