Підсумки роботи зі зверненнями за І півріччя 2016 року

Інформаційно-аналітична довідка

Протягом І півріччя 2016 року до облдержадміністрації надійшло 6571 звернення, що у 2,3 разу більше у порівнянні з кількістю звернень за аналогічний період 2015 року (2906 звернень). 46% від загальної кількості складають звернення учасників бойових дій – 3031 звернення, переважна більшість яких з питання надання матеріальної допомоги на лікування та реабілітацію після перебування в зоні антитерористичної операції.

Керівництвом облдержадміністрації здійснено 96 особистих прийомів громадян (в облдержадміністрації – 55, виїзних – 41), під час яких розглянуто 440 звернень.

Громадянами було порушено 6700 питань, головними з яких є: соціальний захист – 4573 звернення (68,3% від загальної кількості питань); комунальне господарство – 647 звернень (9,7%); аграрна політика і земельні відносини – 185 звернень (2,8%); охорона здоров’я – 180 звернень (2,7%); освіта, наукова, науково-технічна діяльність – 180 звернень (2,7%).

Питання промислової політики становлять 0,1%; транспорту і зв’язку – 1,8%; економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва – 1,1%; фінансової, податкової, митної політики – 0,1%; праці і заробітної плати – 1,3%; житлової політики – 2,2%; екології та природних ресурсів – 0,4%; забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – 2,3%; сім’ї, дітей, молоді, фізичної культури та спорту – 0,7%; культури та культурної спадщини, туризму – 0,2%; інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації – 0,2%; діяльності об’єднань громадян, релігії – 0,2%; діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України – 0,4%; діяльності центральних органів виконавчої влади – 0,03%; діяльності місцевих органів виконавчої влади – 0,4%; діяльності органів місцевого самоврядування – 1,0%; обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин – 0,2%; державного будівництва, адміністративно-територіального устрою – 0,2%.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшилася кількість звернень з питань соціального захисту (в 5,4 раза), аграрної політики та земельних відносин – на 25,9%, охорони здоров’я – на 39,5%, екології та природних ресурсів – на 84,6%, сім’ї, дітей, молоді, фізичної культури та спорту – на 67,9%, освіти, наукової, науково-технічної діяльності – у 2,8 раза, діяльності органів місцевого самоврядування – в 3 рази.

Зменшилась у порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість звернень з питань транспорту і зв’язку – на 19,6%, фінансової, податкової, митної політики – на 89,4%, праці і заробітної плати – на 35,3%, комунального господарства – на 1,8%, житлової політики – на 31,9%, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – на 28,0%, діяльності місцевих органів виконавчої влади – на 10,7% .

Відповідно до класифікатора звернень громадян звернення розподіляються:

  • за формою надходження: поштою (електронною поштою) – 5268 звернень; за допомогою засобів телефонного зв’язку – 2; на особистому прийомі – 440; через уповноважену особу – 3; через органи влади – 713; через засоби масової інформації – 1; від інших органів, установ, організацій – 144;
  • за ознакою надходження: первинні – 6063; повторні – 50; дублетні – 118; неодноразові – 171; масові – 169;
  • за видами: пропозиції (зауваження) – 12; заяви (клопотання) – 6325; скарги – 234;
  • за статтю авторів звернень: чоловіча – 4137, жіноча – 2410, не визначено – 24;
  • за типом: телеграми – 3, листи – 6074, усні – 440; електронне – 54; петиція – 0;
  • за суб’єктом: індивідуальні – 6250, колективні – 305, анонімні – 16;
  • за категоріями авторів звернень: учасник війни – 52, дитина війни – 164, інвалід Великої Вітчизняної війни – 24, інвалід війни – 69, учасник бойових дій – 3031, ветеран праці – 62, інвалід І групи – 68, інвалід ІІ групи – 227, інвалід ІІІ групи – 146, одинока мати – 25, мати-героїня –4, багатодітна сім’я – 37, особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи – 3, учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС – 23, дитина – 1.

Вирішенню проблем, з якими звертаються громадяни вищезазначених категорій, в облдержадміністрації приділяється особлива увага. За рахунок обласного бюджету з метою підтримки 4596 сімей громадян зазначених категорій, у тому числі й тих, які звернулися до облдержадміністрації, протягом І півріччя 2016 року виділено 4 млн 880 тис. грн для надання одноразової матеріальної допомоги.

Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від військовослужбовців – 29,0% від загальної кількості та пенсіонерів – 19,3%. Крім того, частка звернень від робітників становить 1,3%, селян – 0,9%, працівників бюджетної сфери – 0,8 %, державних службовців – 0,2%, підприємців – 0,4%, безробітних – 0,6%, учнів та студентів – 0,2%, осіб, що позбавлені волі, – 0,05%, служителів релігійних організацій – 0,1%.

За підсумками розгляду звернень на кінець І півріччя 2016 року: вирішено позитивно – 1906 (29,0%); відмовлено у задоволенні – 0 (0%); дано роз’яснення – 2348 (35,7%); переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» – 126 (2,0%); повернено авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» – 0 (0%); не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» – 0 (0%); 2191 звернення (33,3%) – у стадії розгляду.

Забезпечено взаємодію з бюджетною установою «Дніпропетровський обласний контактний центр». Протягом І півріччя 2016 року Дніпропетровським обласним контактним центром опрацьовано 37549 звернень, які надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр», що в 1,7 раза перевищує кількість опрацьованих звернень за аналогічний період 2015 року (22636 звернень).

Головними у зверненнях громадян області на урядову гарячу лінію є питання: соціального захисту населення – 14056 звернень (37,4% від загальної кількості питань); комунального господарства – 10237 (27,3%); діяльності службових осіб – 2268 звернень (6,0%). Порушувалися також питання благоустрою та будівництва – 1617 (4,3%); охорони здоров’я – 1991 (5,3%); функціонування мереж зв’язку – 1146 (3,1%); оплати праці – 597 (1,6%); освіти – 591 (1,6%); транспортного обслуговування – 411 (1,1%).

У складі обласного контактного центру функціонує багатоканальна телефонна лінія «Гаряча лінія голови облдержадміністрації», на яку упродовж І півріччя 2016 року надійшло 39428 звернень. Оперативно у телефонному режимі надано роз’яснення на 11561 звернення. Опрацьовано 27867 звернень, що більше, ніж у 2 рази перевищує кількість опрацьованих звернень за аналогічний період 2015 року (12465 звернень).

Громадянами області найчастіше порушувалися питання: комунального господарства – 9632 звернення (34,6% від загальної кількості за звітний період); благоустрою та будівництва – 3688 (13,2%); соціального захисту населення – 2450 (8,8%); діяльності службових осіб – 2106 (7,6%); функціонування мереж зв’язку – 1237 (4,4%). Порушувалися також питання транспортного обслуговування – 895 (3,2%); охорони здоров’я – 826 (3,0%); оплати праці – 575 (2,1%); побутових справ – 574 (2,1%); освіти – 340 (1,2%).

Забезпечується прийом електронних звернень громадян через веб-портал та мобільний додаток, де мешканці області мають можливість у зручний для них час залишити своє електронне звернення до голови облдержадміністрації. Протягом І півріччя 2016 року розглянуто 2422 звернення, що надійшли на веб-портал (8,7% від загальної кількості звернень). Через мобільний додаток за звітний період до Дніпропетровського обласного контактного центру надійшло 192 звернення від громадян області.

Забезпечено всебічну діяльність регіонального інформаційно-ресурсного центру «Відкрита влада», який розташований на І поверсі облдержадміністрації за адресою: пр. Олександра Поля, 1 та складовими якого є: прийом громадян (кабінет №3, тел.742-70-82); приймання та відправка ділової кореспонденції (каб.№1, тел.742-85-91); забезпечення доступу до публічної інформації (каб.№3, тел.742-70-61); надання безоплатної первинної правової допомоги (каб.№5, щовівторка та щочетверга з 10.00 до 12.00 та з 14.00 до 16.00); веб-портал «Відкрита влада». Також в облдержадміністрації функціонує Центр допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей (каб.№105, тел.742-86-62), діяльність якого спрямована на забезпечення всебічного розгляду звернень учасників антитерористичної операції та членів їх сімей.

Інформація підготовлена управлінням по роботі зі зверненнями громадян апарату облдержадміністрації

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux