Опубліковано
27 листопада 2017
року,
12:30
Відтепер пенсіонерів Слобожанської громади обслуговують у сучасному сервісному центрі
197
Мешканців Слобожанської об’єднаної громади обслуговують в осучасненому сервісному центрі. Ремонт приміщень для прийому пенсіонерів зробили силами громади. Відтепер тут створені всі умови для швидкого оформлення пенсії в одному місці. Приміщення зробили зручним та комфортним, у тому числі – для людей з особливими потребами. Про це повідомив перший заступник голови ДніпроОДА Олег Кужман.
«Держава робить все, аби максимально наблизити адмінпослуги до людей. Відкриття оновленого сервісного центру – чудовий приклад тісної співпраці ОТГ та пенсійного фонду. Завдяки успішній децентралізації у громадах з’являються додаткові кошти для розвитку власної інфраструктури, створення віддалених робочих місць працівників різних держустанов та оновлення центрів обслуговування громадян», – зазначив Олег Кужман.
Раніше, щоб оформити пенсію, мешканцям Слобожанської громади доводилось декілька разів ходити в різні інстанції. Тепер це питання можна вирішити просто у сервісному центрі.
Це стало можливим після осучаснення колишньої приймальні громадян та перетворення її у сервісний центр. Кошти на ремонт приміщень, де приймають громадян, виділила громада, силами району закупили меблі та комп’ютери. Пенсійний фонд допоміг оновити кабінети для персоналу.
«У громаді 3,5 тисячі пенсіонерів, деякі з них – із особливими потребами. Оновлений сервісний центр – чудовий приклад максимального наближення послуг до кожного мешканця», – зазначив голова Слобожанської селищної ради Іван Камінський.
«Приємно, що держава піклується про людей. Тепер і черг немає, і набагато зручніше стало. Тут взагалі царські хороми зробили», – задоволено посміхається пенсіонерка Валентина Артикуленко.
На сьогодні в об’єднаних громадах Дніпропетровщини створено 23 віддалених робочих місця для працівників пенсійного фонду. Вони приймають громадян у ЦНАПах.
«Ми прагнемо створити такі сервісні центри навіть у найвіддаленіших куточках України. Дніпропетровщина – лідер, на якого мають рівнятися інші регіони. Тут у громадах вже створено декілька десятків таких точок доступу. Це дуже зручно – людям не треба їхати до районного центру – всі питання пенсійного забезпечення вони можуть вирішити за місцем проживання», – підкреслив голова правління Пенсійного фонду України Олексій Зарудний.
Загалом сервісний центр обслуговує 22,5 тисячі пенсіонерів – мешканців Слобожанської громади та населених пунктів Дніпровського району.
У Слобожанському осучаснили сервісний центр обслуговування громадян
![](/storage/app/media/news/_1_15144823763297-2A78.jpg)
Приміщення зробили зручним і для людей з особливими потребами
![](/storage/app/media/news/_1_151448237632918-4968.jpg)
У центрі створені всі умови для швидкого оформлення пенсії
![](/storage/app/media/news/_1_151448237632925-3966.jpg)
«Оновлений сервісний центр – чудовий приклад максимального наближення послуг до кожного мешканця», – Іван Камінський
![](/storage/app/media/news/_1_151448237634530-11A.jpg)
Тепер пенсіонерам не треба по декілька разів ходити в різні інстанції – всі питання пенсійного забезпечення можна вирішити просто у сервісному центрі
![](/storage/app/media/news/_1_151448237634536-3F2C.jpg)
«Приємно, що держава піклується про людей. Тут взагалі царські хороми зробили», – Валентина Артикуленко
![](/storage/app/media/news/_1_151448237634541-31BA.jpg)
У сервісному центрі облаштували комфортну залу для очікування,..
![](/storage/app/media/news/_1_151448237634549-428C.jpg)
..зробили зручне інформаційне табло
![](/storage/app/media/news/_1_151448237634554-4816.jpg)
Олексій Зарудний: «Дніпропетровщина – лідер, на якого мають рівнятися інші регіони. Тут у громадах вже створено декілька десятків таких точок доступу»
![](/storage/app/media/news/_1_151448237634558-4A12.jpg)
Сервісний центр обслуговує 22,5 тисячі пенсіонерів – мешканців Слобожанської громади та населених пунктів Дніпровського району
«Держава робить все, аби максимально наблизити адмінпослуги до людей. Відкриття оновленого сервісного центру – чудовий приклад тісної співпраці ОТГ та пенсійного фонду. Завдяки успішній децентралізації у громадах з’являються додаткові кошти для розвитку власної інфраструктури, створення віддалених робочих місць працівників різних держустанов та оновлення центрів обслуговування громадян», – зазначив Олег Кужман.
Раніше, щоб оформити пенсію, мешканцям Слобожанської громади доводилось декілька разів ходити в різні інстанції. Тепер це питання можна вирішити просто у сервісному центрі.
Це стало можливим після осучаснення колишньої приймальні громадян та перетворення її у сервісний центр. Кошти на ремонт приміщень, де приймають громадян, виділила громада, силами району закупили меблі та комп’ютери. Пенсійний фонд допоміг оновити кабінети для персоналу.
«У громаді 3,5 тисячі пенсіонерів, деякі з них – із особливими потребами. Оновлений сервісний центр – чудовий приклад максимального наближення послуг до кожного мешканця», – зазначив голова Слобожанської селищної ради Іван Камінський.
«Приємно, що держава піклується про людей. Тепер і черг немає, і набагато зручніше стало. Тут взагалі царські хороми зробили», – задоволено посміхається пенсіонерка Валентина Артикуленко.
На сьогодні в об’єднаних громадах Дніпропетровщини створено 23 віддалених робочих місця для працівників пенсійного фонду. Вони приймають громадян у ЦНАПах.
«Ми прагнемо створити такі сервісні центри навіть у найвіддаленіших куточках України. Дніпропетровщина – лідер, на якого мають рівнятися інші регіони. Тут у громадах вже створено декілька десятків таких точок доступу. Це дуже зручно – людям не треба їхати до районного центру – всі питання пенсійного забезпечення вони можуть вирішити за місцем проживання», – підкреслив голова правління Пенсійного фонду України Олексій Зарудний.
Загалом сервісний центр обслуговує 22,5 тисячі пенсіонерів – мешканців Слобожанської громади та населених пунктів Дніпровського району.
У Слобожанському осучаснили сервісний центр обслуговування громадян
![](/storage/app/media/news/_1_15144823763297-2A78.jpg)
Приміщення зробили зручним і для людей з особливими потребами
![](/storage/app/media/news/_1_151448237632918-4968.jpg)
У центрі створені всі умови для швидкого оформлення пенсії
![](/storage/app/media/news/_1_151448237632925-3966.jpg)
«Оновлений сервісний центр – чудовий приклад максимального наближення послуг до кожного мешканця», – Іван Камінський
![](/storage/app/media/news/_1_151448237634530-11A.jpg)
Тепер пенсіонерам не треба по декілька разів ходити в різні інстанції – всі питання пенсійного забезпечення можна вирішити просто у сервісному центрі
![](/storage/app/media/news/_1_151448237634536-3F2C.jpg)
«Приємно, що держава піклується про людей. Тут взагалі царські хороми зробили», – Валентина Артикуленко
![](/storage/app/media/news/_1_151448237634541-31BA.jpg)
У сервісному центрі облаштували комфортну залу для очікування,..
![](/storage/app/media/news/_1_151448237634549-428C.jpg)
..зробили зручне інформаційне табло
![](/storage/app/media/news/_1_151448237634554-4816.jpg)
Олексій Зарудний: «Дніпропетровщина – лідер, на якого мають рівнятися інші регіони. Тут у громадах вже створено декілька десятків таких точок доступу»
![](/storage/app/media/news/_1_151448237634558-4A12.jpg)
Сервісний центр обслуговує 22,5 тисячі пенсіонерів – мешканців Слобожанської громади та населених пунктів Дніпровського району
Завантажуємо ще