У Дніпропетровській ОДА – святкове засідання громадської ради. Воно присвячене прийдешньому Дню Конституції. Звітували про роботу консультативно-дорадчого органу під час карантину. Обговорили питання ремонту і будівництва доріг між селами регіону. Із вітальним словом до присутніх звернувся очільник області Олександр Бондаренко.
«Нині на Дніпропетровщині близько 6 тис громадських організацій. І вони опікуються найрізноманітнішими питаннями: децентралізації, соціальними, освітніми, екологічними, правовими, енергетичними. А ще багато роблять для того, щоб захищати права та свободи громадян, передбачені Конституцією, – зазначив Олександр Бондаренко. – Тож радий вітати сьогодні представників громадськості. Пропоную об’єднатися заради розвитку регіону. Ми відкриті до конкретних ідей та готові як партнери приєднатися до ваших ініціатив».
Голова облдержадміністрації й сам запропонував учасникам спільно реалізувати декілька проєктів. Зокрема, з підтримки ветеранів Другої світової війни, багатодітних та одиноких матерів. Наступна пропозиція – організація спільної варти з контролю за перевантаженням доріг, забрудненням річок і повітря.
«Можемо вже, нарешті, повернутися до повноцінної роботи. Хоча і під час суворого карантину громадська рада працювала, щоправда дистанційно, – розповів голова громадської ради Віктор Кучинський. – Ми проводили моніторинг закупівель. Домовилися з фермерами про безкоштовну передачу 30 тон овочів малозабезпеченим мешканцям області. Готувалися до круглих столів. Добре, що обласна влада нас підтримує. Вдячні голові ДніпрОДА, що завітав на засідання. Будемо співпрацювати у найважливіших сферах».
Під час засідання обговорили необхідність допомоги родинам загиблих героїв АТО/ООС. Створили робочу групу з опрацювання цього питання.
Ще одне питання порядку денного – проєктування та будівництво дороги між селищами Обухівка та Миколаївка. Пропонують підписати тристоронній меморандум між ОДА, громадою та Держгеокадастром щодо наміру прокладення нового автошляху.
Громадська рада – консультативно-дорадчий орган при облдержадміністрації.