На об’їзній навколо Дніпра асфальтують під’їзди до нового шляхопроводу та з’їзди з нього. Незабаром автівки виїздитимуть на запорізьку трасу напряму, без об’їзду через поля. Про це повідомив голова ДніпроОДА Валентин Резніченко.
«Цьогоріч ДніпроОДА «розморозила» довгобуд – другу чергу об’їзної навколо Дніпра. Наразі це один з важливих інфраструктурних проектів. На добудову об’єкту з обласного бюджету виділили понад 40 млн грн. Додаткові гроші – результат митного експерименту та реформи децентралізації Президента України Петра Порошенка», – зауважив Валентин Резніченко.
Підрядники вже завершили будівництво нового шляхопроводу, тепер асфальтують дорогу до нього.
Дорожники кажуть, дорожній «одяг» буде в три шари – загалом 25 см.
Будівельні роботи на об’єкті розпочались наприкінці квітня. За цей час підрядники змонтували понад півсотні балок та 270 залізобетонних плит, провели гідроізоляцію, облаштували 250 метрів бордюрів та встановили більше 100 м перил. Наразі бетон на мосту набирає міцності.
«Зараз при виїзді на запорізьке шосе водії мають робити «петлю» через поля. Цю дорогу прокладали як тимчасову. Добудова шляхопроводу дозволить виїздити на трасу прямо, нічого не оминаючи. Крім того, цьогоріч буде повністю відремонтована автомагістраль на Запоріжжя. Тож із Дніпра пролягатиме рівна дорога з якісним покриттям», – додав радник голови ДніпроОДА Юрій Голик.
За проектом, суцільний виїзд на запорізьку трасу буде вже цього літа.
«Петля» через поля незручна, до того ж на ній суцільні вибоїни, які ускладнюють рух. Добре, що нарешті дійшли руки до шляхопроводу. На запорізьке шосе вестиме пряма дорога. Це треба було зробити давно», – сказав водій із Дніпра Олександр Коваленко.
Наступна ділянка на об’їзній – 7-кілометрова дорога на аеропорт та Південний міст. Загальна вартість робіт – майже 600 млн грн. Головне призначення об’їзної – розвантажити місто Дніпро від транзитного транспорту.
Перша черга об’їзної була здана в експлуатацію у 2011 році. Будівництво другої черги розпочалося у 2012-му, проте через два роки його призупинили через брак фінансування.