Опубліковано
05 лютого 2016
року,
14:30
Конкурс перевізників: на Дніпропетровщині перевірили претендентів на приміські та міжміські маршрути
4643
На Дніпропетровщині обирають перевізників на 9 приміських та міжміських маршрутів. Конкурс проходить у два етапи. Під час першого відкрили конверти з іменами претендентів, ознайомились з їх документами. Це відбувалося у прямому ефірі 28 січня. Тепер члени комісії перевіряють самі підприємства. Звертають увагу на документи, стан транспорту, умови в ремзоні, роботу механіків та медиків.
Більша половина конкурсної комісії – громадські діячі у сфері транспорту, юристи.
![](/storage/app/media/news/_1_151500857466511-3E7A.jpg)
Першим вони оглядають «Північтранс».
![](/storage/app/media/news/_1_151500857468125-274C.jpg)
Далі – «Карлссон».
![](/storage/app/media/news/_1_151500857468142-329A.jpg)
Перевіряють документи,
![](/storage/app/media/news/_1_151500857468158-4B76.jpg)
… дивляться автомобілі,
![](/storage/app/media/news/_1_151500857468177-2AF2.jpg)
… спілкуються з водіями.
![](/storage/app/media/news/_1_151500857468192-41C8.jpg)
Водій автобуса Олександр Логвінов розповів:
«Щоранку ми приїжджаємо на роботу, отримуємо маршрутні листи та забираємо авто.
Після механік перевіряє технічний стан. Якщо все добре – випускає на лінію».
![](/storage/app/media/news/_1_1515008574681104-489A.jpg)
Перевізники зазначають, що цьогорічний конкурс набагато вимогливіший.
![](/storage/app/media/news/_1_1515008574681119-367C.jpg)
Директор автопідприємства «Карлссон» Віктор Бевзюк:
«У конкурсі беремо участь не вперше, та цього разу все більш упорядковано.
У комісії серйозні вимоги до документації і стану транспорту.
Це добре, адже ми зацікавлені у розвитку і роботі на ринку».
![](/storage/app/media/news/_1_1515008574681132-4766.jpg)
Наступне – «АТП 11231». Тут також перевірка від А до Я.
![](/storage/app/media/news/_1_1515008574681147-4C78.jpg)
Медсестра автопідприємства Віра Кушнір:
«На роботі з 4 ранку, оглядаємо кожного водія.
Вимірюємо тиск, пульс, звертаємо увагу на загальний стан, вислухуємо скарги, якщо такі є».
![](/storage/app/media/news/_1_1515008574681160-3D48.jpg)
Є тут і апарат для перевірки на тверезість.
![](/storage/app/media/news/_1_1515008574681174-38AA.jpg)
У перевізника «Зігфрід-М» комісія одразу перевіряє ремонтну базу,
![](/storage/app/media/news/_1_1515008574681189-3A10.jpg)
чистоту автомобілів.
![](/storage/app/media/news/_1_1515008574696201-31A4.jpg)
Суттєвих зауважень немає.
![](/storage/app/media/news/_1_1515008574696216-2F94.jpg)
Громадська активістка та член комісії Анастасія Бєшкуренко:
«Є певні недоліки у заповненні журналів, але це дрібниці».
![](/storage/app/media/news/_1_1515008574696229-2988.jpg)
Станіслав Робота: «Якщо у фіналі конкурсу перевізники наберуть однакову кількість балів,
перевага надаватиметься тому, у кого кращі умови на АТП».
![](/storage/app/media/news/_1_1515008574696241-2F52.jpg)
Імена переможців стануть відомі вже 15 лютого.
Більша половина конкурсної комісії – громадські діячі у сфері транспорту, юристи.
![](/storage/app/media/news/_1_151500857466511-3E7A.jpg)
Першим вони оглядають «Північтранс».
![](/storage/app/media/news/_1_151500857468125-274C.jpg)
Далі – «Карлссон».
![](/storage/app/media/news/_1_151500857468142-329A.jpg)
Перевіряють документи,
![](/storage/app/media/news/_1_151500857468158-4B76.jpg)
… дивляться автомобілі,
![](/storage/app/media/news/_1_151500857468177-2AF2.jpg)
… спілкуються з водіями.
![](/storage/app/media/news/_1_151500857468192-41C8.jpg)
Водій автобуса Олександр Логвінов розповів:
«Щоранку ми приїжджаємо на роботу, отримуємо маршрутні листи та забираємо авто.
Після механік перевіряє технічний стан. Якщо все добре – випускає на лінію».
![](/storage/app/media/news/_1_1515008574681104-489A.jpg)
Перевізники зазначають, що цьогорічний конкурс набагато вимогливіший.
![](/storage/app/media/news/_1_1515008574681119-367C.jpg)
Директор автопідприємства «Карлссон» Віктор Бевзюк:
«У конкурсі беремо участь не вперше, та цього разу все більш упорядковано.
У комісії серйозні вимоги до документації і стану транспорту.
Це добре, адже ми зацікавлені у розвитку і роботі на ринку».
![](/storage/app/media/news/_1_1515008574681132-4766.jpg)
Наступне – «АТП 11231». Тут також перевірка від А до Я.
![](/storage/app/media/news/_1_1515008574681147-4C78.jpg)
Медсестра автопідприємства Віра Кушнір:
«На роботі з 4 ранку, оглядаємо кожного водія.
Вимірюємо тиск, пульс, звертаємо увагу на загальний стан, вислухуємо скарги, якщо такі є».
![](/storage/app/media/news/_1_1515008574681160-3D48.jpg)
Є тут і апарат для перевірки на тверезість.
![](/storage/app/media/news/_1_1515008574681174-38AA.jpg)
У перевізника «Зігфрід-М» комісія одразу перевіряє ремонтну базу,
![](/storage/app/media/news/_1_1515008574681189-3A10.jpg)
чистоту автомобілів.
![](/storage/app/media/news/_1_1515008574696201-31A4.jpg)
Суттєвих зауважень немає.
![](/storage/app/media/news/_1_1515008574696216-2F94.jpg)
Громадська активістка та член комісії Анастасія Бєшкуренко:
«Є певні недоліки у заповненні журналів, але це дрібниці».
![](/storage/app/media/news/_1_1515008574696229-2988.jpg)
Станіслав Робота: «Якщо у фіналі конкурсу перевізники наберуть однакову кількість балів,
перевага надаватиметься тому, у кого кращі умови на АТП».
![](/storage/app/media/news/_1_1515008574696241-2F52.jpg)
Імена переможців стануть відомі вже 15 лютого.
Завантажуємо ще