Опубліковано
29 березня 2017
року,
15:30
200 психологів та педагогів Дніпропетровщини здобули практичні навички з інклюзивної освіти
1676
Діти з особливими потребами мають здобути якісну освіту. Допоможе в цьому інклюзивна форма навчання. Дніпропетровщина долучилася до всеукраїнського експерименту. 200 фахівців області пройшли тренінг «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації». Підсумки навчання підбила дружина Президента України Марина Порошенко під час робочої поїздки в регіон.
Розкрити здібності кожної дитини – на це спрямована інклюзивна освіта. Як зробити навчання успішним для особливих дітей, знають спеціалісти Дніпропетровщини.
200 психологів і педагогів здобули практичні знання на тренінгу «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації». Підсумувала навчання перша леді країни Марина Порошенко.
«Дніпропетровська область долучилася до науково-педагогічного експерименту з розвитку інклюзивної освіти в Україні. Це відповідальний крок. Команда реформаторів з інклюзивної освіти розширюється і стає більш потужною. До неї приєдналися фахівці Дніпропетровської області, – зазначила Марина Порошенко. – Кожна дитина унікальна. Наша задача – розкрити потенціал особливих дітей, дати їм якісну освіту, допомогти соціалізуватися».
Дружина глави держави подякувала фахівцям за небайдужість до дітей, які мають особливі освітні потреби, і вручила сертифікати.
«Цей сертифікат засвідчує, що ми отримали певні знання, вміння та навички, які будемо використовувати в роботі, – поділилася психолог Ганна Трощина. – Тренінг цікавий і корисний. Було багато практичних вправ, навіть перевтілювалися в дітей. Усі, хто супроводжує інклюзивне навчання, мають працювати командою. Тоді матимемо результат».
Ділилися знаннями провідні тренери України. Вони розказали, як розробляти індивідуальні програми розвитку для особливих дітей, як взаємодіяти психологам, педагогам і батькам.
«Для дітей з обмеженими можливостями важливе освітнє середовище. Воно має бути цікавим, яскравим та розвиваючим. Окремий акцент – на класному менеджменті. Це та реальність, яка може бути впроваджена в Україні», – каже тренер, професор кафедри спеціальної психології Київського університету ім. Бориса Грінченка Тетяна Скрипник.
У Дніпропетровській області за інклюзивною формою навчаються 276 дітей. Для них в регіоні працюють 210 класів у 104 школах. Вчителям, які навчають особливих дітей, допомагають асистенти. Їх в області – 151.
Проект із впровадження інклюзивної освіти в Україні реалізує Благодійний Фонд Порошенка за підтримки Міністерства освіти й науки.
200 фахівців Дніпропетровщини пройшли спеціалізований тренінг «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації».
![](/storage/app/media/news/_1_15149935052985-29BC.jpg)
Підсумувала навчальний курс дружина Президента України Марина Порошенко.
![](/storage/app/media/news/_1_151499350529816-4970.jpg)
«Дніпропетровина долучилася до науково-педагогічного експерименту з розвитку інклюзивної освіти в Україні. Це відповідальний крок. Команда реформаторів з інклюзивної освіти розширюється і стає більш потужною, – зазначила Марина Порошенко. – Кожна дитина унікальна. Наша задача – розкрити потенціал особливих дітей, дати їм якісну освіту, допомогти соціалізуватися».
![](/storage/app/media/news/_1_151499350529822-31C4.jpg)
Тренінг тривав три дні.
![](/storage/app/media/news/_1_151499350529832-2FE4.jpg)
Усі учасники отримали сертифікати.
![](/storage/app/media/news/_1_151499350531341-289A.jpg)
«Цей сертифікат засвідчує, що ми отримали певні знання, вміння та навички, які будемо використовувати в роботі, – поділилася психолог Ганна Трощина. – Тренінг цікавий і корисний. Було багато практичних вправ, навіть перевтілювалися в дітей. Усі, хто супроводжує інклюзивне навчання, мають працювати командою. Тоді матимемо результат».
![](/storage/app/media/news/_1_151499350531348-3166.jpg)
Подарунок першій леді країни.
![](/storage/app/media/news/_1_151499350531359-2B02.jpg)
«Для дітей з обмеженими можливостями важливе освітнє середовище. Воно має бути цікавим, яскравим та розвиваючим», – упевнена тренер Тетяна Скрипник.
![](/storage/app/media/news/_1_151499350531368-3DEA.jpg)
У Дніпропетровській області за інклюзивною формою навчаються 276 дітей у 104 школах.
Розкрити здібності кожної дитини – на це спрямована інклюзивна освіта. Як зробити навчання успішним для особливих дітей, знають спеціалісти Дніпропетровщини.
200 психологів і педагогів здобули практичні знання на тренінгу «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації». Підсумувала навчання перша леді країни Марина Порошенко.
«Дніпропетровська область долучилася до науково-педагогічного експерименту з розвитку інклюзивної освіти в Україні. Це відповідальний крок. Команда реформаторів з інклюзивної освіти розширюється і стає більш потужною. До неї приєдналися фахівці Дніпропетровської області, – зазначила Марина Порошенко. – Кожна дитина унікальна. Наша задача – розкрити потенціал особливих дітей, дати їм якісну освіту, допомогти соціалізуватися».
Дружина глави держави подякувала фахівцям за небайдужість до дітей, які мають особливі освітні потреби, і вручила сертифікати.
«Цей сертифікат засвідчує, що ми отримали певні знання, вміння та навички, які будемо використовувати в роботі, – поділилася психолог Ганна Трощина. – Тренінг цікавий і корисний. Було багато практичних вправ, навіть перевтілювалися в дітей. Усі, хто супроводжує інклюзивне навчання, мають працювати командою. Тоді матимемо результат».
Ділилися знаннями провідні тренери України. Вони розказали, як розробляти індивідуальні програми розвитку для особливих дітей, як взаємодіяти психологам, педагогам і батькам.
«Для дітей з обмеженими можливостями важливе освітнє середовище. Воно має бути цікавим, яскравим та розвиваючим. Окремий акцент – на класному менеджменті. Це та реальність, яка може бути впроваджена в Україні», – каже тренер, професор кафедри спеціальної психології Київського університету ім. Бориса Грінченка Тетяна Скрипник.
У Дніпропетровській області за інклюзивною формою навчаються 276 дітей. Для них в регіоні працюють 210 класів у 104 школах. Вчителям, які навчають особливих дітей, допомагають асистенти. Їх в області – 151.
Проект із впровадження інклюзивної освіти в Україні реалізує Благодійний Фонд Порошенка за підтримки Міністерства освіти й науки.
200 фахівців Дніпропетровщини пройшли спеціалізований тренінг «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації».
![](/storage/app/media/news/_1_15149935052985-29BC.jpg)
Підсумувала навчальний курс дружина Президента України Марина Порошенко.
![](/storage/app/media/news/_1_151499350529816-4970.jpg)
«Дніпропетровина долучилася до науково-педагогічного експерименту з розвитку інклюзивної освіти в Україні. Це відповідальний крок. Команда реформаторів з інклюзивної освіти розширюється і стає більш потужною, – зазначила Марина Порошенко. – Кожна дитина унікальна. Наша задача – розкрити потенціал особливих дітей, дати їм якісну освіту, допомогти соціалізуватися».
![](/storage/app/media/news/_1_151499350529822-31C4.jpg)
Тренінг тривав три дні.
![](/storage/app/media/news/_1_151499350529832-2FE4.jpg)
Усі учасники отримали сертифікати.
![](/storage/app/media/news/_1_151499350531341-289A.jpg)
«Цей сертифікат засвідчує, що ми отримали певні знання, вміння та навички, які будемо використовувати в роботі, – поділилася психолог Ганна Трощина. – Тренінг цікавий і корисний. Було багато практичних вправ, навіть перевтілювалися в дітей. Усі, хто супроводжує інклюзивне навчання, мають працювати командою. Тоді матимемо результат».
![](/storage/app/media/news/_1_151499350531348-3166.jpg)
Подарунок першій леді країни.
![](/storage/app/media/news/_1_151499350531359-2B02.jpg)
«Для дітей з обмеженими можливостями важливе освітнє середовище. Воно має бути цікавим, яскравим та розвиваючим», – упевнена тренер Тетяна Скрипник.
![](/storage/app/media/news/_1_151499350531368-3DEA.jpg)
У Дніпропетровській області за інклюзивною формою навчаються 276 дітей у 104 школах.
Завантажуємо ще