Інформація про стан роботи із зверненнями громадян у департаменті освіти і науки облдержадміністрації
за 9 місяців 2018 року
Протягом звітного періоду за 9 місяців опрацьовано 439 письмових звернень громадян, з яких:
145 (33,02%) звернень за дорученням облдержадміністрації,
(з них: 16 звернення під час особистого прийому);
1 (0,22%) звернень надійшло за дорученням Апарату Верховної Ради України;
1 (0,22%) звернень надійшло з Нікопольська місцевої прокуратури;
12 (2,73%) звернень надійшло під час особистого прийому Полторацького О.В.;
13 (2,96%) звернення надійшло з Дніпропетровської обласної ради;
3 (0,68%) звернень надійшло з Прокуратури Дніпропетровської області;
68 (15,4%) звернень надійшло з Міністерства освіти і науки України;
63 (14,3%) звернень надійшло Електронною поштою;
62 (14,1%) звернень особисто;
3 (0,68%) звернення надійшло на телефонну гарячу лінію департаменту;
68 (15,4%) звернень надійшло Укрпоштою.
На контролі у департаменті освіти і науки облдержадміністрації перебувало 122 звернень, з них 103 – виконанні у встановлені терміни, 19 – мають термін виконання у жовтні 2018 року.
За 2018 рік з проблемних питань освіти найбільша кількість звернень надійшла:
з міст:
Дніпро – 202 ( 46,01%);
Кам’янське – 8 (1,82 %);
Кривий Ріг – 47 (10,7%);
Жовті Води – 5 (1,13%);
Покровське – 7 (1,59%);
Новомосковськ – 5 (1,13%);
Петропавлівка – 3 (0,68%);
Нікополь – 4 (0,91%).
з сільських районів:
Новомосковський – 3 (0,68%);
Криничанський – 3 (0,68%);
Магдалинівський – 2 (0,45%);
Покровського – 2 (0,45%);
Дніпровський – 6 (0,95%);
Петриківський – 2 (0,38 %).
П’ятихатський – 6 (1,36%);
Апостолівський – 7 (1,59%).
За 9 місяців 2018 рік щодо отримання роз’яснень стосовно чинного законодавства в галузі освіти з питань організації навчально-виховного процесу до департаменту освіти і науки облдержадміністрації надійшло 69 (15,7%) колективних звернень.
З метою забезпечення оперативного реагування на звернення громадян департаментом освіти і науки облдержадміністрації забезпечено роботу телефонної гарячої лінії – 770 87 94, яка працює з 9.00 до 18.00 згідно з регламентом роботи департаменту.
Протягом 9 місяців 2018 року за телефонними дзвінками мешканців області опрацьовано 251 звернень в межах функціональних повноважень департаменту та вжито відповідних заходів реагування, з них 152 звернень, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр» та 99 звернень, що надійшли з контакт – центру «Гаряча лінія голови облдержадміністрації».
Стан виконавської дисципліни розглядається щодня на оперативних нарадах заступників директора департаменту за напрямками роботи, щотижня на оперативних нарадах директора департаменту освіти і науки облдержадміністрації.