Звернення громадян
Телефонна «гаряча лінія» департаменту фінансів облдержадміністрації
працює кожний робочий день за телефоном:
за графіком:
понеділок-четвер: з 9.00 до 13.00 та з 14.00 до 18.00
п’ятниця: з 9.00 до 13.00 та з 14.00 до 16.45
ЗВІТИ
- Про організацію роботи зі зверненнями громадян за 2024 рік
- Про організацію роботи зі зверненнями громадян за 2023 рік
- Про організацію роботи зі зверненнями громадян за 2022 рік
- Про організацію роботи зі зверненнями громадян за 2021 рік
- Про організацію роботи зі зверненнями громадян за 2020 рік
- Про організацію роботи зі зверненнями громадян за 2019 рік
- Про організацію роботи зі зверененями громадян за 2018 рік
- Про організацію роботи зі зверненнями громадян за 2017 рік
- Про організацію роботи зі зверненнями громадян за 2016 рік
- Про організацію роботи зі зверненнями громадян за 2015 рік