Опубліковано
16 лютого 2022
року,
11:51
Державна цільова програма радіаційного і соціального захисту населення м. Жовті Води на 2013 – 2027 роки
Дата оприлюднення: 15.12.2022
Замовник: Департамент економічного розвитку Дніпропетровської обласної державн
Назва документу:
- Звіт про стратегічну екологічну оцінку проекту Державної цільової програми радіаційного і соціального захисту населення м. Жовті Води на 2013 - 2027 роки
- Довідка про громадське обговорення в рамках проведення стратегічної екологічної оцінки проєкту Державної цільової програми радіаційного і соціального захисту населення м. Жовті Води на 2013 – 2027 роки
- Довідка про консультації в рамках проведення стратегічної екологічної оцінки проєкту Державної цільової програми радіаційного і соціального захисту населення м. Жовті Води на 2013 – 2027 роки
Дата оприлюднення: 09.11.2022
Замовник: Департамент економічного розвитку Дніпропетровської обласної державн
Назва документу:
- Повідомлення про оприлюднення проєкту Державної цільової програми радіаційного і соціального захисту населення м. Жовті води на 2013-2027 роки та звіту про стратегічну екологічну оцінку
- Звіт про стратегічну екологічну оцінку проекту Державної цільової програми радіаційного і соціального захисту населення м. Жовті Води на 2013-2027 роки
-
Дата оприлюднення: 08.07.2022
Замовник: Департамент економічного розвитку Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Назва документу:
- Повідомлення про оприлюднення проєкту Державної цільової програми радіаційного і соціального захисту населення м. Жовті води на 2013-2027 роки та звіту про стратегічну екологічну оцінку
- Звіт про стратегічну екологічну оцінку проекту Державної цільової програми радіаційного і соціального захисту населення м. Жовті Води на 2013-2027 роки
- Проєкт ДДП [Додатки]
-
Дата оприлюднення: 10.02.2022
Замовник: Департамент економічного розвитку Дніпропетровської обласної державної адміністрації
-
Дата оприлюднення: 09.02.2022
Замовник: Департамент економічного розвитку Дніпропетровської обласної державної адміністрації
....