Як туроператору розширити свою діяльність та збільшити дохід? Відповідь на це питання шукали зо два десятка бізнесменів Дніпропетровщини. Робили це паралельно із львівськими «колегами» в режимі онлайн. Таку задачку-прокачку підкинула Дніпропетровська облдержадміністрація – влаштувала практичний тренінг у новому форматі.
«Тренінги для підприємців в облдержадміністрації – не новинка. Щоразу шукаємо незвичні теми та формати. Цього разу вчимо бізнесменів та початківців знаходити виходи з робочих ситуацій. Ситуації змодельовані, проте реалістичні. Вони спрямовані на «прокачку» навичок», – сказала начальник відділу департаменту економічного розвитку Дніпропетровської ОДА Алла Кефель.
Додатковий інтерес викликає бажання обійти «суперників» – підприємців зі Львова. Вони «присутні» на тренінгу онлайн. Учасники поділилися на групи. Завдання кожної – представити власне рішення на певне завдання. Наприклад, одне з них – розробити маркетингову стратегію туроператора, збільшити лінійку турів, розширити географію та клієнтську базу, а ще – впровадити партнерські програми.
«Розбираємо кейси, знаходимо помилки, моделюємо власні рішення. Я вперше на подібному тренінгу, мені дуже подобається. Розширюється світогляд, вже під іншим кутом дивишся на свою справу», – поділилася учасниця практичного тренінгу Євгенія Чернявська.
На вирішення кожної задачі – до 30 хвилин, тривалість всього тренінгу – 2,5 години.