Цьогоріч контактний центр Дніпропетровської ОДА отримав понад 60 тис звернень. Найчастіше мешканців області турбували питання комунального господарства та соціального захисту. Про це повідомила директор Дніпропетровського регіонального контактного центру Валентина Богатинська.
«Контакт-центр Дніпропетровської ОДА опрацьовує звернення, які надходять на обласні та урядову «гарячі лінії», через «Губербот». До нас звертаються по консультацію та допомогу. В середньому – 350 людей на день, – розповіла Валентина Богатинська. – Загалом цьогоріч отримали понад 60 тис звернень».
Майже у половині випадків звернення стосувалися сфер ЖКГ та соцзахисту. Понад 10% припадає на питання щодо коронавірусу та в цілому охорони здоров’я. Питали мешканці регіону і про благоустрій та будівництво, транспорт, освіту та науку.
Телефон «гарячої лінії» обласного контакт-центру – 0 800 505 600, урядового – 1545. Питання можна поставити і через «Губербот» – за посиланням чи на сторінці Дніпропетровської ОДА у Facebook, натиснувши кнопку «Повідомлення» на головній. У додатку «Telegram» – набравши у пошуку «DniproGuberbot» та розпочавши чат.