Опубліковано 27 травня 2024 року, 14:00

Цьогоріч на гарячу лінію начальника ОВА надійшло майже 18 тис звернень 

З початку року на гарячу лінію начальника ОВА надійшло майже 18 тис звернень. Мешканці телефонували і залишали повідомлення на веб-порталі. Про це повідомили у Дніпропетровській обласній військовій адміністрації. 

«Головне наше завдання – адресна допомога мешканцям регіону у вирішенні їхніх проблем. Оператори гарячої лінії консультують людей, надають довідкову перевірену інформацію. А ще – реєструють звернення, які перенаправляються відповідальним, що безпосередньо реагують на скарги», – зазначила начальниця аналітичного відділу Дніпропетровського регіонального контакт-центру Лілія Васильєва. 

Вона додала, що найчастіше жителі телефонують з питань: освіти, пенсійного забезпечення, благоустрою територій та транспортного обслуговування. У ТОПі залишаються теми житлово-комунальної, соціальної та сфери охорони здоров’я.

Гаряча лінія 0 800 505 600 цілодобова. Працює у вихідні та у святкові дні.

Також мешканці області можуть залишати й електронне звернення на веб-порталі e-contact.dp.gov.ua.



Завантажуємо ще
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux