Опубліковано 05 вересня 2018 року, 15:30

На тренінгу у ДніпроОДА підприємцям розповіли, як уникнути підступів конкурентів та стати експортерами

Які ризики мають підприємці, що прагнуть експортувати свою продукцію? Як підготуватися до виходу на міжнародний ринок та уникнути підступів конкурентів? Про все це говорили на тренінгу у Дніпропетровській облдержадміністрації. Досвідом із вітчизняними підприємцями поділилися естонські колеги. 

«Наш регіон орієнтований на експорт, але потенціал не розкритий на повну. Аби підкорити міжнародний ринок, необхідно мати знання, стратегічний план, підготовлений персонал. Поради, як стати успішним експортером, можна отримати на тренінгах у ДніпроОДА. Їх проводимо для тих, хто вже продає за кордон або тільки збирається це зробити», - розповів радник голови Дніпропетровської облдержадміністрації Віталій Литвин. 

Досвідом із підприємцями поділилася Ану-Малл Наарітс – найвідоміший в Естонії експерт з маркетингу та експорту. Фахівець зазначила: на її Батьківщині багато компаній виростали з маленьких і дійшли до експорту товарів. Україна має схожу ситуацію, тому саме естонський досвід буде корисний. Вона розповіла про пошук партнерів, стратегічне бачення компанії, яке базується не тільки на власних ресурсах, а й на зовнішніх можливостях. А ще – наголосила на необхідності аналізу ринку.

«Один із прикладів – участь у виставках. Коли ви приїжджаєте, презентуєте свій продукт і бачите зацікавленість з боку учасників. Вони запрошують вас виходити на цей ринок. Ви дійсно підписуєте контракт, і тільки потім розумієте, що насправді попиту немає. Ви не проводили попередній аналіз, і це були представники ваших конкурентів, які таким чином завадили вам знайти дійсно вірний ринок», - зазначила Ану-Малл Наарітс.

Лайфхаки від підприємців, які вже мають успішний експортний досвід, слухав і Сергій Смирнов – представник Запорізького хлібокомбінату.

«Запорізький хлібокомбінат - експортоорієнтована компанія, тому нам дуже цікаві такі тренінги. Кілька років тому для нас був відкритий східний ринок – Грузія, Азербайджан. Але сьогодні маємо дивитися на європейських партнерів – підтягуватися до них за якістю товарів, стандартам менеджменту», - поділився Сергій Смирнов.  

До тренінгу Export Education MeetUp приєдналися понад 100 підприємців.

Підприємців навчали, як  виходити на міжнародний ринок

Віталій Литвин: «Наш регіон орієнтований на експорт, але потенціал не розкритий на повну. Аби підкорити міжнародний ринок, необхідно мати знання, стратегічний план, підготовлений персонал»

Підприємці отримали практичні поради

Ану-Малл Наарітс: «Сьогодні говоримо про пошук партнерів, стратегічне бачення компанії, яке базується не тільки на власних ресурсах, а й на зовнішніх можливостях

На тренінг прийшли понад 100 підприємців

Сергій Смирнов: «Дуже цікаві такі тренінги, адже нам необхідна будь-яка допомога»

Завантажуємо ще
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux