Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю

2023 рік


Обґрунтування 

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710
«Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі - Департамент), 49004, м. Дніпро, проспект О.Поля,1; 

код за ЄДРПОУ – 43487092;

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):

  • ДК 021:2015 - ЄЗС 79340000-9 “Рекламні та маркетингові послуги”. “Рекламні послуги – створення  та розміщення рекламної продукції (постерів) на стаціонарних рекламних конструкціях.”
  • Лот 1 – послуга зі створення рекламної продукції (постерів) для розміщення на стаціонарних рекламних конструкціях;
  • Лот 2 – послуга з розміщення рекламної продукції (постерів)  на стаціонарних рекламних конструкціях

3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-05-11-005704-a

4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

     Лот 1 Виконавець повинен надати Замовнику послугу зі створення рекламної продукції (постерів) для розміщення на стаціонарних рекламних конструкціях на виконання пункту 5.2 Програми сприяння розвитку громадянського суспільства у Дніпропетровській області на 2017-2023 роки, інших актів чинного законодавства України. Виконавець повинен створити постери для подальшого розміщення на стаціонарних рекламних конструкціях, окрім  стаціонарних рекламних конструкцій, які знаходяться в районі проведення воєнних (бойових) дій або перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), згідно Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 25.04.2022 року № 75 (зі змінами) Вартість послуги повинна включати доставку готових постерів до місць розташування стаціонарних рекламних конструкцій. Термін виконання – протягом одного календарного дня після отримання заявки та оригінал-макетів від Замовника. У невідкладних випадках замовлення повинно бути виконане та доставлене до місця розміщення стаціонарних рекламних конструкцій протягом 4 - 12 годин, не зважаючи на вечірній час та вихідні дні.

     Кількість: 911 одиниць рекламної продукції (постерів). Розмір одного постера: 3 метри x 6 метрів. Постер повинен бути поділений на 8 частин, кожна розміром 1,5 метри х 1,5 метри.

     Тип матеріалу, з якого повинен бути виготовлений постер: папір блубек (blueback) або його еквівалент. Щільність паперу – не менше 115 г/м2.

     Друк постерів повинен здійснюватись чорнилами, які стійкі до атмосферних опадів та ультрафіолетового випромінювання.

     Гарантійний термін експлуатації – не менше 1 місяця.

     Тематика: соціальна реклама. Оригінал-макети постерів надаються Замовником.

     Кожний готовий постер повинен бути окремо запакований.

     Лот 2 Виконавець повинен надати Замовнику послугу з розміщення рекламної продукції (постерів) на стаціонарних рекламних конструкціях на виконання пункту 5.2 Програми сприяння розвитку громадянського суспільства у Дніпропетровській області на 2017-2023 роки., інших актів чинного законодавства України.

     Виконавцю необхідно розмістити постери на стаціонарних рекламних конструкціях, розташованих в Дніпропетровській області. Розміщення постерів здійснюється шляхом поклейки спеціалізованим клеєм з попередньою зачисткою площини стаціонарної рекламної конструкції від залишків раніше поклеєного постеру. Термін виконання від трьох до семи календарних днів після отримання заявки Замовника. У невідкладних випадках замовлення повинно бути виконане протягом 24 годин з моменту доставки рекламної продукції (постерів) до місць розташування, не зважаючи на вечірній час та вихідні дні.

     Кількість: 911 одиниць поклейок рекламної продукції (постерів).

     Гарантійний термін експлуатації не менше одного місяця. Розміщення постерів потрібно здійснювати за допомогою автовишки та драбини. Після виконання послуги згідно заявки Замовника щодо місць розташування стаціонарних рекламних конструкцій Виконавець у п’ятиденний строк зобов’язаний надати Замовнику фотозвіт про розміщення рекламної продукції.

5. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

     Було отримано 4 цінові пропозиції з вартістю на послуги зі створення та розміщення рекламної продукції (постерів) на стаціонарних рекламних конструкціях за вказаними у ТД адресами. Середня вартість послуг зі створення із доставкою до стаціонарних конструкцій складає 541,25 грн. Середня вартість послуг із розміщення рекламної  продукції на стаціонарних конструкціях складає 2862,50 грн. Загальна вартість послуги складає 3403,75 грн.

     Керуючись Наказом Мінекономіки від 18 лютого 2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та відповідно до положень Закону України про «Публічні закупівлі», використовуючи метод визначення очікуваної вартості при моніторингу ринкових цін на такого роду послуги по створенню і розміщенню роликів соціальної реклами, інформаційних матеріалів тощо на радіо, враховуючи розмір бюджетного призначення та обсяги наявної потреби, очікувана вартість становить 3 100 440,00 грн з ПДВ.


Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710
«Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія:

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі - Департамент);

Пр. О.Поля,1 м. Дніпро, 49004;

код за ЄДРПОУ – 43487092;

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):  

ДК 021:2015 - ЄЗС 92210000-6 “ Послуги радіомовлення”. “Послуга зі створення та розміщення інформаційних матеріалів на радіо”

Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-03-010210-a 

Обгрунтування доцільності закупівлі:

        Відповідно до службової записки заступника начальника управління- начальника відділу інформації та взаємодії із засобами масової інформаційної діяльності від 02 березня 2023 року про проведення закупівлі послуг зі створення та розміщення тематичних радіопередач, рубрик, роликів соціальної реклами, інформаційних матеріалів тощо про важливі події, діяльність органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування на радіо, за наявною потребою та відповідно  "Програми з розвитку  інформаційно-комунікативної сфери Дніпропетровської області на 2021-2025 роки", затвердженої  рішенням обласної ради від 26 лютого 2021 року № 28-4/ VIII «Про програму з розвитку інформаційно-комунікативної сфери Дніпропетровської області на 2021-2025роки»( зі змінами) для належного виконання функцій у своїй галузі діяльності.

Загальний обсяг закупівлі сформований виходячи з потреби, обрахованої Замовником на основі фактичного використання та обсягу фінансування.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

1.Для надання послуги зі створення та розміщення інформаційних матеріалів на радіо Виконавець послуги має забезпечити:

- запис інформаційних матеріалів;

- розміщення інформаційних матеріалів на місцевих радіостанціях Дніпропетровщини у містах: м. Дніпро, м. Кривий Ріг, м. Павлоград, м. Нікополь;

Інформаційні матеріали розміщуються поза межами рекламних та новинних блоків, узгоджених із Замовником:

- загальний обсяг послуги складає не менше 275000 одиниць (секунд) розміщених інформаційних матеріалів на радіо. Обсяг є орієнтовним. Він залежить від фактичної потреби Замовника. Хронометраж кожного виготовленого інформаційного матеріалу  залежать від об'єму наданої інформації Замовником;

- контроль якості створених та розміщених інформаційних матеріалів;

- частоту транслювання – не менше 5 разів на добу (з 6:00 до 23:00)

(При наявності факторів, що унеможливлюють трансляцію інформаційних матеріалів  у вищезазначений проміжок часу (відсутність  електроенергії, інтернету, повітряні тривоги), допускається  частота транслювання  менше 5 (п'яти) разів на добу).

  - надання Замовнику звіту  про розміщення інформаційних матеріалів на радіо, ефірних довідок щодо розміщення інформаційних матеріалів на радіостанціях,   та актів приймання-передачі наданих послуг.

2. Послуга зі створення та  розміщення інформаційних матеріалів  на радіо включає в себе:

- створення та розміщення офіційних повідомлень, інтерв’ю, звітів, репортажів про важливі події в Україні та Дніпропетровській області;

- створення та розміщення повідомлень про роботу критичної інфраструктури, об’єктів життєзабезпечення тощо в умовах воєнного стану;

- створення та розміщення інформаційних матеріалів про гуманітарну ситуацію в Дніпропетровській області (зокрема, про роботу з переселенцями, пораненими військовими, родинами захисників, евакуацію людей тощо);

- створення та розміщення повідомлень про соціальну підтримку мешканців Дніпропетровської області та тимчасово переміщених осіб, які знаходяться на території регіону (про роботу ЦНАПів, управлінь соціального захисту, територіальних центрів, волонтерських центрів тощо);

- розміщення інформаційних матеріалів щодо основних напрямків державної політики  та діяльності Дніпропетровської обласної державної  адміністрації в реаліях воєнного часу;

- створення та розміщення інформаційних матеріалів щодо соціально-економічної ситуації в Дніпропетровській області в умовах воєнного стану (про роботу підприємств, продовольчу безпеку тощо);

- створення та розміщення інформаційних матеріалів про воєнну та безпекову ситуацію, суспільно-політичні, економічні, соціальні, культурні, спортивні та інші події, що відбуваються в державі та Дніпропетровській області;

- створення та розміщення систематичних тематичних рубрик, зокрема про воєнну, гуманітарну та соціальну ситуацію в Дніпропетровській області та Україні для протидії інформаційній війні, яку активно веде країна-агресор;

-  оперативне висвітлення незапланованих подій (воєнні дії, надзвичайні пригоди, аварії, природні лиха, епідемії тощо) та реагування на них з боку влади;

- створення та розміщення офіційної інформації про події в Україні та Дніпропетровській області з метою протидії ІПСО агресора;

- створення та розміщення звернень керівництва держави  та області;

- створення та розміщення соціальної реклами;

- створення та оприлюднення іншої інформації відповідно до заявок Замовника.

3.Виконавець  виготовляє та розміщує інформаційні матеріали відповідно до інформації наданої Замовником, згідно до заявок Замовника.

Замовник погоджує обсяг та час розміщення матеріалів, вносить поточні зміни в строки та порядок проведення надання послуги, змінює інші її умови, повідомивши про це Виконавця не пізніше ніж за 3 (три) години до дати настання попередньо узгоджених Сторонами умов, але не більше одного разу протягом робочого дня з 09:00 до 17:00.

4.Виконавець надає  Замовнику послугу у відповідності до положень Законів України «Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації», «Про інформацію», інших актів чинного законодавства України.

5. З метою своєчасного надання послуги та уникнення випадків недобросовісної конкуренції, учасники у складі своєї пропозиції повинні надати підтвердження  можливості співпраці з місцевими радіостанціями. Підтвердженням можливості співпраці є гарантійні листи, Учасник обов'язково надає в складі свої пропозиції гарантійні листи від місцевих радіостанцій: (не менше однієї радіостанції в кожному місті) м. Дніпро, м. Кривий Ріг, м. Павлоград, м. Нікополь. Гарантійні листи повинні бути датовані не раніше оголошення процедури закупівлі.

У разі якщо послуги не відповідають технічним вимогам Замовника або Учасник не в змозі виконати умови, які визначені Замовником, Пропозиція відхиляється.

5.Обґрунтування розміру бюджетного призначення:

Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі      ДК 021:2015 - ЄЗС 92210000-6 “Послуги радіомовлення”. “Послуга зі створення та розміщення інформаційних матеріалів на радіо”  відповідає розрахунку видатків до кошторису департаменту на 2023 рік (загальний фонд) за КПКВК 2311142 «Інші програми та заходи у сфері освіти»

6.Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Було отримано 2 цінові пропозиції з вартістю розміщення інформаційних матеріалів на місцевих радіостанціях у містах: м. Дніпро, м. Кривий Ріг, м. Павлоград, м. Нікополь  наступними цінами:

Перша цінова пропозиція

Запропоновано місцевих  5 радіостанцій області, прорахований загальний об'єм 275000 секунд із пропозицією на 1089 000,00 грн. (середня вартість 1 секунди по пропозиції склала – 3,96 грн)

Друга цінова цінова пропозиція,

Запропоновано 6 місцевих  радіостанцій області, прорахований загальний прорахований загальний об'єм 275000 секунд із пропозицією на 985 345,00 грн. (середня вартість 1 секунди по пропозиції склала – 3,58 грн).

Середня вартість складає: 3,96+3,58/2=3,77 грн. за одну секунду.

Керуючись Наказом Мінекономіки від 18 лютого 2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та відповідно до положень Закону України про «Публічні закупівлі», використовуючи метод визначення очікуваної вартості при моніторингу ринкових цін на такого роду послуги по створенню і розміщенню роликів соціальної реклами, інформаційних матеріалів тощо на радіо, враховуючи розмір бюджетного призначення та обсяги наявної потреби,  очікувана вартість становить 1 000 000,00 грн з ПДВ.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux