Стан розгляду звернень громадян департаментом соціального захисту населення Дніпропетровської облдержадміністрації у 2017 році:
Протягом 2017 року до департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації (далі – департамент) надійшло 13574 звернень, що на 18,7% менше, ніж у 2016 році (16702). Кількість письмових звернень у 2017 році (12552) зменшилась на 16,2% у порівнянні з 2016 роком (14987).
Окрім того, протягом звітного періоду було опрацьовано 338 звернень з Урядової гарячої лінії та 602 звернення – з гарячої лінії губернатора, що на 20,0% менше ніж за аналогічний період 2016 року (753).
За підсумками розгляду звернень у 2017 році:
7891 (58,1 % від загальної кількості) – вирішено позитивно;
4421 (32,6%) – надано роз’яснення;
921 (6,8%) – відмовлено у задоволені розгляду;
14 (0,1%) – направлено за належністю до інших організацій, оскільки зазначені питання не відносились до повноважень департаменту;
327 (2,4%) – перебувають на розгляді.
Протягом звітного періоду було проведено 20 засідань обласної комісії з питань надання допомоги незахищеним верстам населення та особам, які опинилися у складних життєвих обставинах, та за рахунок коштів обласного бюджету 8728 заявникам виділено одноразову матеріальну допомогу на загальну суму 11,205430 млн. грн., середній розмір якої становив 1284,00 грн.
Розгляд звернень громадян в департаменті здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства, з дотриманням термінів розгляду, виконання та вирішення порушених громадянами питань.