Підсумки роботи зі зверненнями за І квартал 2017 року

Інформаційно-аналітична довідка

Протягом І кварталу 2017 року до облдержадміністрації надійшло 4540 звернень, що у 1,5 разу більше порівняно з кількістю звернень за аналогічний період 2016 року (2990 звернень). Питома вага повторних звернень у загальній кількості звернень складає 0,4% (за аналогічний період минулого року – 0,6%), колективних – 3,1% (у минулому році – 4,8%).

Громадянами було порушено 4556 питань, головними з яких є: соціальний захист – 3634 звернення (79,8% від загальної кількості питань); комунальне господарство – 277 звернень (6,1%); охорона здоров’я – 99 звернень (2,2%); аграрна політика і земельні відносини – 89 звернень (2,0%); забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян – 74 звернення (1,6%); житлова політика – 61 звернення (1,3%).

Питання промислової політики становлять 0,04%; транспорту і зв’язку – 1,2%; економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва – 0,8%; фінансової, податкової, митної політики – 0,1%; праці і заробітної плати – 1,1%; екології та природних ресурсів – 0,5%; сім’ї, дітей, молоді, фізичної культури та спорту – 0,3%; культури та культурної спадщини, туризму – 0,4%; освіти, наукової діяльності – 0,9%; інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації – 0,09%; діяльності об’єднань громадян, релігії – 0,2%; діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України – 0,09%; діяльності центральних органів виконавчої влади – 0,02%; діяльності місцевих органів виконавчої влади – 0,4%; діяльності органів місцевого самоврядування – 0,2%; обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин – 0,07%; державного будівництва, адміністративно-територіального устрою – 0,2%.

Відповідно до Класифікатора звернень громадян звернення розподіляються:

  • за формою надходження: поштою (електронною поштою) – 3869 звернень; за допомогою засобів телефонного зв’язку – 19; на особистому прийомі – 257; через уповноважену особу – 3; через органи влади – 334; через засоби масової інформації – 0; від інших органів, установ, організацій – 58;
  • за ознакою надходження: первинні – 4392; повторні – 19; дублетні – 60; неодноразові – 67; масові – 2;
  • за видами: пропозиції (зауваження) – 1; заяви (клопотання) – 4474; скарги – 65;
  • за статтю авторів звернень: чоловіча – 2162, жіноча – 2370, не визначено – 8;
  • за типом: телеграми – 1, листи – 4244, усні – 257; електронне – 38; петиція – 0;
  • за суб’єктом: індивідуальні – 4397, колективні – 140, анонімні – 3;
  • за категоріями авторів звернень: учасник війни – 61, дитина війни – 222, інвалід Великої Вітчизняної війни – 8, інвалід війни – 34, учасник бойових дій – 1089, ветеран праці – 98, інвалід І групи – 86, інвалід ІІ групи – 271, інвалід ІІІ групи – 268, дитина-інвалід – 1, одинока мати – 11, мати-героїня – 9, багатодітна сім’я – 18, особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи, – 7, учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС – 13.

Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від пенсіонерів – 38,7% від загальної кількості. Крім того, частка звернень від робітників становить 1,1%, селян – 0,4%, працівників бюджетної сфери – 0,7%, державних службовців – 0,04%, військовослужбовців – 1,9%, підприємців – 0,1 %, безробітних – 0,3%, учнів та студентів – 0,2%, служителів релігійних організацій – 0,04%.

За підсумками розгляду звернень на кінець І кварталу 2017 року: вирішено позитивно – 1270 (28,0%); дано роз’яснення – 1175 (25,9%); переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» – 63 (1,4%); повернено авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» – 1 (0,02%); не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» – 0 (0%); 2031 звернення (44,7%) – у стадії розгляду.

Керівництвом облдержадміністрації здійснено 62 особисті прийоми громадян (в облдержадміністрації – 35, виїзних – 27), під час яких розглянуто 257 звернень. У порівнянні з кількістю звернень за аналогічний період 2016 року число їх збільшилося на 34%.

Забезпечено взаємодію з Дніпропетровським обласним контактним центром, яким протягом І кварталу 2017 року опрацьовано 17497 звернень з державної установи «Урядовий контактний центр», що на 19,9% менше кількості звернень, опрацьованих за аналогічний період 2016 року (21853 звернення).

Головними у зверненнях громадян області на урядову гарячу лінію є питання: соціального захисту населення – 6913 звернень (39,5% від загальної кількості питань); комунального господарства – 5065 (28,9%); діяльності службових осіб – 1142 звернення (6,5%). Порушувалися також питання благоустрою та будівництва – 724 (4,1%); охорони здоров’я – 647 (3,7%); функціонування мереж зв’язку – 310 (1,8%); освіти – 239 (1,4%); оплати праці – 146 (0,8%); транспортного обслуговування – 261 (1,5%).

У складі обласного контактного центру функціонує багатоканальна телефонна лінія «Гаряча лінія голови облдержадміністрації», на яку упродовж І кварталу 2017 року надійшло 18506 звернень. Оперативно у телефонному режимі надано роз’яснення на 5609 звернень. Опрацьовано 12897 зареєстрованих звернень, що на 15,3% менше ніж кількість опрацьованих звернень за аналогічний період 2016 року (15224 звернення).

Громадянами області найчастіше порушувалися питання: комунального господарства – 5375 звернень (41,7% від загальної кількості опрацьованих питань); благоустрою та будівництва – 1805 (14,0%); соціального захисту населення – 1251 (9,7%); діяльності службових осіб – 551 (4,3%); функціонування мереж зв’язку – 341 (2,6%). Порушувалися також питання транспортного обслуговування – 570 (4,4%); охорони здоров’я – 387 (3,0%); побутових справ – 292 (2,3%); освіти – 261 (2,0%); оплати праці – 233 (1,8%).

В облдержадміністрації забезпечено всебічну діяльність регіонального інформаційно-ресурсного центру «Відкрита влада», складовими якого є: прийом громадян, опрацювання звернень громадян, приймання та відправка ділової кореспонденції, забезпечення доступу до публічної інформації, надання безоплатної первинної правової допомоги.

У центрі «Відкрита влада» облаштовано місця на І поверсі, кабінет №6, для забезпечення доступу до публічної інформації облдержадміністрації; створено необхідні умови для роботи запитувачів із документами, що містять публічну інформацію (щодня з 9:00 до 18:00, у п’ятницю – з 9:00 до 16:45, субота, неділя – вихідні; консультації за телефоном 742-70-61).

Працівниками юридичного управління облдержадміністрації та управління взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи облдержадміністрації надається безоплатна первинна правова допомога громадянам (кабінет №5, щовівторка та щочетверга з 10:00 до 12:00 та з 14:00 до 16:00).

У кабінетах №2, 3, 4 на І поверсі облдержадміністрації працівники управління по роботі зі зверненнями громадян апарату облдержадміністрації проводять роз’яснювальну роботу, забезпечують реєстрацію письмових звернень громадян та здійснюють запис на особисті прийоми керівництва облдержадміністрації (консультації за телефонами 742-70-82, 742-85-32).

Забезпечується прийом електронних звернень громадян через веб-портал та мобільний додаток, де мешканці області мають можливість у зручний для них час залишити своє електронне звернення до голови облдержадміністрації. Протягом І кварталу 2017 року розглянуто 1127 звернень, що надійшли на веб-портал (8,7% від загальної кількості опрацьованих звернень). Через мобільний додаток за звітний період до Дніпропетровського обласного контактного центру надійшло 180 звернень від громадян області.

В облдержадміністрації функціонує Центр допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей, діяльність якого спрямована на забезпечення першочергового та всебічного розгляду звернень демобілізованих учасників антитерористичної операції, членів їх сімей та членів сімей загиблих військовослужбовців, які брали участь у проведенні антитерористичної операції (контактний телефон 742-86-62).

Вищезазначені заходи спрямовані на забезпечення відкритості дій влади та сприяють налагодженню ефективної взаємодії з громадськістю.

Інформація підготовлена управлінням по роботі зі зверненнями громадян апарату облдержадміністрації

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux