Підсумки роботи зі зверненнями за І квартал 2016 року

Інформаційно-аналітична довідка

Протягом І кварталу 2016 року до обласної державної адміністрації надійшло 2990 звернень, що у 2,1 разу більше у порівнянні з кількістю звернень за аналогічний період 2015 року (1427 звернень). Керівництвом облдержадміністрації здійснено 34 особистих прийоми громадян (в облдержадміністрації – 22, виїзних – 12), під час яких розглянуто 192 звернення. У порівнянні з кількістю звернень за аналогічний період 2015 року число їх зменшилося на 4% (І квартал 2015 року – 201 звернення).

Загалом громадянами було порушено 3059 питань, головними з яких є: соціальний захист – 2063 звернення (67,4% від загальної кількості питань); комунальне господарство – 333 звернення (10,9%); аграрна політика і земельні відносини – 95 звернень (3,1%); охорона здоров’я – 92 звернення (3,0%); забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян – 78 звернень (2,6%); житлова політика – 76 звернень (2,5%).

Питання промислової політики становлять 0,2%; транспорту і зв’язку – 2,1%; економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва – 1,2%; фінансової, податкової, митної політики – 0,2%; праці і заробітної плати – 1,9%; екології та природних ресурсів – 0,3%; сім’ї, дітей, молоді, фізичної культури та спорту – 0,5%; культури та культурної спадщини, туризму – 0,2%; освіти, наукової діяльності – 0,7%; інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації – 0,2%; діяльності об’єднань громадян, релігії – 0,07%; діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України – 0,6%; діяльності центральних органів виконавчої влади – 0,03%; діяльності місцевих органів виконавчої влади – 0,4%; діяльності органів місцевого самоврядування – 0,5%; обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин – 0,2%.

Відповідно до класифікатора звернень громадян звернення розподіляються:

  • за формою надходження: поштою (електронною поштою) – 2347 звернень; за допомогою засобів телефонного зв’язку – 0; на особистому прийомі – 192; через уповноважену особу – 3; через органи влади – 377; через засоби масової інформації – 1; від інших органів, установ, організацій – 70;
  • за ознакою надходження: первинні – 2843; повторні – 17; дублетні – 53; неодноразові – 70; масові – 7;
  • за видами: пропозиції (зауваження) – 6; заяви (клопотання) – 2894; скарги – 90;
  • за статтю авторів звернень: чоловіча – 1849, жіноча – 1122, не визначено – 19;
  • за типом: телеграми – 3, листи – 2773, усні – 192; електронне – 22; петиція – 0;
  • за суб’єктом: індивідуальні – 2834, колективні – 145, анонімні – 11;
  • за категоріями авторів звернень: учасник війни – 20, дитина війни – 75, інвалід Великої Вітчизняної війни – 16, інвалід війни – 41, учасник бойових дій – 1263, ветеран праці – 30, інвалід І групи – 36, інвалід ІІ групи – 112, інвалід ІІІ групи – 79, дитина-інвалід – 0, одинока мати – 12, мати-героїня – 2, багатодітна сім’я – 19, особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи – 1, учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС – 12, дитина – 1, Герой України – 0, Герой Радянського Союзу – 0, Герой Соціалістичної Праці – 0.

Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, учасники бойових дій, члени багатодітних сімей, одинокі матері, ліквідатори наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. Від громадян зазначених категорій отримано 1719 звернень, у тому числі 1263 звернення – від учасників бойових дій. За рахунок обласного бюджету з метою підтримки 3309 сімей громадян зазначених категорій, у тому числі й тих, які звернулися до облдержадміністрації, протягом І кварталу 2016 року виділено 3 млн 510 тис. грн для надання одноразової матеріальної допомоги.

Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від військовослужбовців – 24,8% від загальної кількості та пенсіонерів – 20,7%. Крім того, частка звернень від робітників становить 1,6%, селян – 1,1%, працівників бюджетної сфери – 0,7%, державних службовців – 0,1%, підприємців – 0,5%, безробітних – 0,4%, учнів та студентів – 0,3%, осіб, що позбавлені волі – 0,07%, служителів релігійних організацій – 0,2%.

За підсумками розгляду звернень на кінець І кварталу 2016 року: вирішено позитивно – 1465 (49,0%); дано роз’яснення – 749 (25,1%); переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» – 36 (1,2%); повернено авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» – 0 (0%); не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» – 0 (0%); 740 звернень (24,7%) – у стадії розгляду.

Забезпечено взаємодію з бюджетною установою «Дніпропетровський обласний контактний центр». Протягом І кварталу 2016 року Дніпропетровським обласним контактним центром опрацьовано 21209 звернень, які надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр», що більш ніж удвічі перевищує кількість опрацьованих звернень за аналогічний період 2015 року (9837 звернень).

Головними у зверненнях громадян області на урядову гарячу лінію є питання: соціального захисту населення – 9298 звернень (43,8% від загальної кількості питань); комунального господарства – 5300 (25,0%); діяльності службових осіб – 1100 звернень (5,2%). Порушувалися також питання благоустрою та будівництва – 884 (4,2%); охорони здоров’я – 848

(4,0%); функціонування мереж зв’язку – 590 (2,8%); оплати праці – 324 (1,5%); освіти – 301 (1,4%); транспортного обслуговування – 217 (1,0%); земельних відносин – 132 (0,6%); захисту прав споживачів – 78 (0,4%).

У складі обласного контактного центру функціонує багатоканальна телефонна лінія «Гаряча лінія голови облдержадміністрації», на яку упродовж І кварталу 2016 року надійшло 22042 звернення. Оперативно у телефонному режимі надано роз’яснення на 6818 звернень. Опрацьовано 15224 звернення, що більше, ніж у 2 рази перевищує кількість опрацьованих звернень за аналогічний період 2015 року (6323 звернення).

Громадянами області найчастіше порушувалися питання: комунального господарства – 5585 звернень (36,7% від загальної кількості за звітний період); благоустрою та будівництва – 2140 (14,1%); соціального захисту населення – 1496 (9,8%); діяльності службових осіб – 1137 (7,5%); функціонування мереж зв’язку – 702 (4,6%). Порушувалися також питання транспортного обслуговування – 441 (2,9%); охорони здоров’я – 342 (2,2%); оплати праці – 275 (1,8%); побутових справ – 242 (1,6%); освіти – 180 (1,2%).

Забезпечується прийом електронних звернень громадян через веб-портал, запроваджений з липня 2015 року, де мешканці області мають можливість у зручний для них час залишити своє електронне звернення до голови облдержадміністрації. Протягом І кварталу 2016 року розглянуто 1274 звернення, що надійшли на веб-портал (8,4% від загальної кількості звернень). У доповнення до сайту розроблено мобільний додаток, через який за звітний період до Дніпропетровського обласного контактного центру надійшло 119 звернень від громадян області.

Забезпечено всебічну діяльність регіонального інформаційно-ресурсного центру «Відкрита влада», складовими якого є: прийом громадян, приймання та відправка ділової кореспонденції, забезпечення доступу до публічної інформації, надання безоплатної первинної правової допомоги, веб-портал «Відкрита влада». Також в облдержадміністрації функціонує Центр допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей, діяльність якого спрямована на забезпечення першочергового та всебічного розгляду звернень демобілізованих учасників антитерористичної операції, членів їх сімей та членів сімей загиблих військовослужбовців, які брали участь у проведенні антитерористичної операції.

Вищезазначені заходи сприяють налагодженню ефективної взаємодії з громадськістю та спрямовані на забезпечення відкритості дій влади, всебічний та об’єктивний розгляд звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України.

Інформація підготовлена управлінням по роботі зі зверненнями громадян апарату облдержадміністрації

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux