Підсумки роботи зі зверненнями за 9 місяців 2016 року

Інформаційно-аналітична довідка

Протягом 9 місяців 2016 року до обласної державної адміністрації надійшло 9888 звернень, що в 1,7 разу більше у порівнянні з кількістю звернень за аналогічний період 2015 року (5937 звернень). 45% від загальної кількості складають звернення учасників бойових дій – 4420 звернень, переважна більшість яких з питання надання матеріальної допомоги на лікування та реабілітацію після перебування в зоні антитерористичної операції.

Керівництвом облдержадміністрації здійснено 157 особистих прийомів громадян (в облдержадміністрації – 90, виїзних – 67), під час яких розглянуто 725 звернень.

Громадянами було порушено 10074 питання, головними з яких є: соціальний захист – 6698 звернень (66,5% від загальної кількості питань); комунальне господарство – 999 звернень (9,9%); освіта, наукова, науково-технічна діяльність – 334 звернення (3,3%); аграрна політика і земельні відносини – 302 звернення (3,0%); охорона здоров’я – 270 звернень (2,7%).

Питання промислової політики становлять 0,09%; транспорту і зв’язку – 1,7%; економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва – 1,1%; фінансової, податкової, митної політики – 0,1%; праці і заробітної плати – 1,3%; житлової політики – 2,0%; екології та природних ресурсів – 0,8%; забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – 2,5%; сім’ї, дітей, молоді, фізичної культури та спорту – 0,8%; культури та культурної спадщини, туризму – 0,2%; інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації – 0,2%; діяльності об’єднань громадян, релігії – 0,2%; діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України – 0,4%; діяльності центральних органів виконавчої влади – 0,03%; діяльності місцевих органів виконавчої влади – 0,6%; діяльності органів місцевого самоврядування – 1,1%; обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин – 0,2%; державного будівництва, адміністративно-територіального устрою – 0,2%.

Відповідно до класифікатора звернень громадян отримані протягом 9 місяців 2016 року звернення розподіляються:

за формою надходження: поштою (електронною поштою) – 7722; за допомогою засобів телефонного зв’язку – 16; на особистому прийомі – 725; через уповноважену особу – 5; через органи влади – 1117; через засоби масової інформації – 1; від інших органів, установ, організацій – 302;

за ознакою надходження: первинні – 8962; повторні – 93; дублетні – 203; неодноразові – 323; масові – 307;

за видами: пропозиції (зауваження) – 17; заяви (клопотання) – 9441; скарги – 430;

за статтю авторів звернень: чоловіча – 6217, жіноча – 3636, не визначено – 35;

за типом: телеграми – 5, листи – 9029, усні – 741; електронне – 113; петиція – 0;

за суб’єктом: індивідуальні – 9383, колективні – 485, анонімні – 20;

за категоріями авторів звернень: учасник війни – 74, дитина війни – 227, інвалід Великої Вітчизняної війни – 36, інвалід війни – 117, учасник бойових дій – 4420, ветеран праці – 87, інвалід І групи – 99, інвалід ІІ групи – 298, інвалід ІІІ групи – 188, одинока мати – 39, мати-героїня –10, багатодітна сім’я – 64, особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи – 4, учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС – 36, дитина – 1.

Вирішенню проблем, з якими звертаються громадяни вищезазначених категорій, в облдержадміністрації приділяється особлива увага. За рахунок обласного бюджету з метою підтримки 6337 сімей громадян зазначених категорій, у тому числі й тих, які звернулися до облдержадміністрації, протягом 9 місяців 2016 року виділено 7 млн 15 тис. грн для надання одноразової матеріальної допомоги.

Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від військовослужбовців – 25,3% від загальної кількості та пенсіонерів – 18,8%. Крім того, частка звернень від робітників становить 1,3%, селян – 1,2%, працівників бюджетної сфери – 0,7%, державних службовців – 0,2%, підприємців – 0,4%, безробітних – 0,5%, учнів та студентів – 0,2%, осіб, що позбавлені волі, – 0,03%, служителів релігійних організацій – 0,2%.

За підсумками розгляду звернень: вирішено позитивно – 2868 (29,0%); відмовлено у задоволенні – 0 (0%); дано роз’яснення – 5210 (52,7%); інше – 1810 (18,3%), а саме: переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» – 217 (2,2%); повернено авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» – 0 (0%); не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» – 1 (0,01%); 1592 звернення (16,1%) – у стадії розгляду.

Забезпечено взаємодію з бюджетною установою «Дніпропетровський обласний контактний центр». Протягом 9 місяців 2016 року Дніпропетровським обласним контактним центром опрацьовано 54477 звернень, які надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр», що в 1,4 разу перевищує кількість опрацьованих звернень за аналогічний період 2015 року (37809 звернень).

Головними у зверненнях громадян області на урядову гарячу лінію є питання: соціального захисту населення – 19927 звернень (36,6% від загальної кількості питань); комунального господарства – 15778 (29,0%); діяльності службових осіб – 3593 звернень (6,6%). Порушувалися також питання благоустрою та будівництва – 2579 (4,7%); охорони здоров’я – 2883 (5,3%); функціонування мереж зв’язку – 1697 (3,1%); оплати праці – 824 (1,5%); освіти – 946 (1,7%); транспортного обслуговування – 573 (1,1%).

У складі обласного контактного центру функціонує багатоканальна телефонна лінія «Гаряча лінія голови облдержадміністрації», на яку упродовж 9 місяців 2016 року надійшло 57578 звернень. Оперативно у телефонному режимі надано роз’яснення на 16254 звернення. Зареєстровано та опрацьовано 41324 звернення, що майже у 1,8 разу перевищує кількість опрацьованих звернень за аналогічний період 2015 року (23402 звернення).

Громадянами області найчастіше порушувалися питання: комунального господарства – 9632 звернення (23,3% від загальної кількості за звітний період); благоустрою та будівництва – 5274 (12,8%); соціального захисту населення – 3425 (8,3%); діяльності службових осіб – 3102 (7,5%); функціонування мереж зв’язку – 1637 (4,0%). Порушувалися також питання транспортного обслуговування – 1238 (3,0%); охорони здоров’я – 1254 (3,0%); оплати праці – 758 (1,8%); побутових справ – 1011 (2,4%); освіти – 541 (1,3%).

Забезпечується прийом електронних звернень громадян через веб-портал та мобільний додаток, де мешканці області мають можливість у зручний для них час залишити своє електронне звернення до голови облдержадміністрації. Протягом 9 місяців 2016 року розглянуто 3399 звернень, що надійшли на веб-портал (8,2% від загальної кількості опрацьованих звернень). Через мобільний додаток за звітний період до Дніпропетровського обласного контактного центру надійшло 457 звернень від громадян області.

Забезпечено всебічну діяльність регіонального інформаційно-ресурсного центру «Відкрита влада», який розташований на І поверсі облдержадміністрації за адресою: пр. Олександра Поля, 1 та складовими якого є: прийом громадян (кабінет №3, тел.742-70-82); приймання та відправка ділової кореспонденції (каб.№1, тел.742-85-91); забезпечення доступу до публічної інформації (каб.№3, тел.742-70-61); надання безоплатної первинної правової допомоги (каб.№5, щовівторка та щочетверга з 10:00 до 12:00 та з 14:00 до 16:00); веб-портал «Відкрита влада». Також в облдержадміністрації функціонує Центр допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей (каб.№105, тел.742-86-62), діяльність якого спрямована на забезпечення всебічного розгляду звернень учасників антитерористичної операції та членів їх сімей.

Інформація підготовлена управлінням по роботі зі зверненнями громадян апарату облдержадміністрації

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux