Як правильно презентувати власний бренд, вести переговори та коректно ставити завдання виконавцям? У Дніпропетровській ОДА влаштували тренінг для представників малого і середнього бізнесу. А ще – нагородили понад 30 кращих підприємців регіону.
«На світовому ринку роль малого та середнього бізнесу невпинно зростає. Дніпропетровщина також має гарні показники. Обсяги валової продукції таких підприємств збільшилися за перший квартал 2019-го на 10-17%», – зазначив перший заступник голови Дніпропетровської облдержадміністрації Олег Кужман.
На зустріч завітали підприємці з різних куточків регіону. Серед них – фермери, виробники харчової, трикотажної продукції, будівельних конструкцій, вікон, медичних меблів та торгівельного обладнання. Приїхали з Кривого Рогу, Новомосковська, Павлограда. Із Криничанського, Дніпровського, Юр’ївського, П’ятихатського, Верхньодніпровського, Синельниківського районів.
Понад 30 кращих представників малого і середнього бізнесу Дніпропетровщини відзначили з нагоди Дня підприємця.
«Нашій компанії лише 10 років, та за цей час значно зросли потужності. Починали з 5 працівників і 7 швейних машинок. Натомість зараз маємо декілька фабрик та 150 робітників. Нині підприємство – один із найкрупніших виробників дитячого одягу в Україні», – розповіла підприємець Ірина Литвиненко із Дніпра.
На тренінгу підприємців навчають налагоджувати ділові контакти та робити ефективні самопрезентації.
«Сьогодні всю потрібну інформацію можна знайти в Інтернеті. Якщо твоя компанія ніяк не виділятиметься серед інших, вона може швидко загубитися. Тож уміння правильно презентувати власний бренд – на кшталт мистецтву, якому треба вчитися», – сказав підприємець із Новоолександрівки Сергій Щербина.
На підприємців чекає цікава бізнес-гра. Там керівників навчатимуть правильно ставити завдання підлеглим, аби досягти стовідсоткового виконання.
«Це дуже важливо – вміти коректно ставити завдання підлеглим. Думаю, сьогодні почую щось нове для себе, – поділився підприємець із Кам’янського Олексій Драчук. – Такі зустрічі дуже корисні. Можна завести нові ділові контакти, дізнатися про досвід інших».
До зустрічі у Дніпропетровській ОДА долучилися майже 40 підприємців області.