Опубліковано 21 листопада 2019 року, 14:33

«Губербот» Дніпропетровської ОДА прийняв вже понад 300 звернень 

За півтора місяці роботи «Губербот» Дніпропетровської ОДА прийняв вже понад 300 звернень. Це електронний помічник, який працює у Facebook та Telegram. Він «розпитує» заявника про проблему, з якою він хоче звернутися до очільника області. Відповідь людина отримує за 7-14 днів. 

«Аби звернутися до ОДА, мешканці області можуть прийти на особистий прийом, зателефонувати на «гарячу лінію» або подати заявку через сайт контакт-центру або колективних звернень, – зазначив голова Дніпропетровської ОДА Олександр Бондаренко. – Ще один варіант – скористатися «Губерботом». Його запустили півтора місяці тому. Цифровий сервіс допомагає спростити комунікацію та оперативно дізнаватися про проблеми, які хвилюють мешканців регіону». 

«Губербот» – це спеціальна програма, яка працює у Facebook та Telegram ОДА. За допомогою навідних питань вона допомагає заявнику швидко оформити пропозицію, клопотання або скаргу. Ці дані потрапляють до контакт-центру Дніпропетровської облдержадміністрації. Аналітики переадресовують заявку департаментам, вони надають відповідь протягом 7-14 днів.

«Губербот» – дуже зручний сервіс. Заявку можна оформити в будь-який час просто зі свого смартфону. До того ж, це швидше, ніж, приміром, телефонувати на «гарячу лінію», – пояснила начальниця аналітичного відділу контакт-центру Тетяна Зонова. – Маємо ідеї, як зробити чат-бота ще зручнішим. Наприклад, хочемо, аби з огляду на проблему та місце проживання заявника, програма одразу пропонувала телефони відповідальних для її вирішення». 

Скористатися «Губерботом» можна на Facebook-сторінці Дніпропетровської ОДА, натиснувши кнопку «Повідомлення» на головній. Або за посиланням. У додатку «Telegram» достатньо набрати у пошуку «DniproGuberbot» та розпочати чат.

Телефон «гарячої лінії» Дніпропетровської ОДА – 0 800 505 600.

Як працює контакт-центр Дніпропетровської ОДА перевірив очільник області Олександр Бондаренко

Тут, зокрема, обробляють і звернення, які приймає «Губербот»

Олександр Бондаренко: «Цифровий сервіс допомагає спростити комунікацію та оперативно дізнаватися про проблеми, які хвилюють мешканців регіону»

«Губербот» прийняв вже понад 300 звернень

Тетяна Зонова: «Губербот» – дуже зручний сервіс. Заявку можна оформити в будь-який час просто зі свого смартфону»

«Губербот» працює у Facebook та Telegram ОДА

 Аби звернутися до ОДА, мешканці області можуть прийти на особистий прийом, зателефонувати на «гарячу лінію» або подати заявку через сайт контакт-центру або колективних звернень

Телефон «гарячої лінії» Дніпропетровської ОДА – 0 800 505 600

Завантажуємо ще
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux