Опубліковано 07 червня 2019 року, 16:30

Перший туристичний форум відкрився на Дніпропетровщині 

У Дніпрі стартував перший туристичний форум «Dnipro Region Туризм». На ньому протягом двох днів розмірковуватимуть, як додати регіону привабливості. Розкриватимуть туристичний потенціал області зо два десятки експертів, серед яких – провідні краєзнавці, історики, архітектори, урбаністи, дизайнери. У програмі – дискусії, семінари, презентації. Вхід вільний, долучитися можуть усі охочі.

«Дніпропетровщина – приваблива в туристичному сенсі. На теренах області багато цікавих об’єктів, унікальних знахідок, архітектурних пам’яток. Однак, на жаль, потенціал нашого краю не достатньо розкритий. Навіть місцеві мешканці не знають про всі місця, які варто побачити. Аби розставити туристичні акценти, організували дводенний форум. На цьому комунікаційному майданчику висловити свої думки можуть всі охочі», – наголосила радник голови Дніпропетровської ОДА Ольга Горб.

Якщо регіон цікавий у туристичному плані, він вабитиме не тільки туристів, а й інвесторів, переконана вона.

Сьогодні до 20:00 відвідувачів чекають у Музеї українського живопису. Тут науковці, історики, журналісти, екскурсоводи, підприємці, дизайнери розмірковують про історично-культурний спадок області та її брендування.

«Так склалося, що культурний туризм асоціюється, здебільшого, зі Львовом та Києвом. Однак кожен регіон має свою історію і легендарну складову, яку можна конвертувати в туризм. Дніпропетровщина – один з не надто розкручених регіонів, який має великий потенціал. Ця територія є осередком українського козацтва. Серед унікальних пам’яток – скіфські кургани», – розказав історик та журналіст Радіо Свобода Сергій Громенко.  

«Наша команда розробила та супроводжує бренд міста Дніпро. Тепер взялися за брендування області. Бренд – це емоції.  Має бути чітка асоціація про послугу чи продукт, які виготовляються саме в цій області. Це один із сигналів для бізнесу: сюди можна інвестувати», – зазначив підприємець та дизайнер Максим Гольдін. 

На форум приїхали представники різних населених пунктів області. Кожен район і місто дихають унікальною історією. Зокрема, у Кривому Розі є попит на такий вид туризму, як промисловий.

  «Індустріальний туризм почали розвивати на Кривбасі у 2013 році. На сьогодні в місті існує 80 індустріальних маршрутів, щороку кількість бажаючих пройти ними збільшується. Туристи можуть відвідати гірничо-добувні підприємства, зазирнути на гігант «Арселор Мітал», – сказала начальник відділу Киворізької міськради Ірина Червона. 

Почесний гість форуму – американський історик, професор Йоханан Петровський-Штерн. Автор монографій з історії й культури євреїв Східної Європи. Номінований на Пулітцерівську премію.

Про туристичні цікавинки можна дізнатися й завтра, 8 червня. О 10:00 в Музеї українського живопису розпочнуться презентації найцікавіших туристичних місць області. У той самий час стартують семінари з маркетингу, архітектури, розробки та впровадження регіональних туристичних маршрутів.

Детальна програма форуму – тут.

У Дніпрі відкрився перший туристичний форум.

«Дніпропетровщина – приваблива в туристичному сенсі. На теренах області багато цікавих об’єктів, унікальних знахідок, архітектурних пам’яток. Однак, на жаль, потенціал нашого краю не достатньо розкритий. Аби розставити туристичні акценти, організували форум», – наголосила Ольга Горб.

Розкривають туристичний потенціал області провідні краєзнавці...

 ... історики...

...архітектори...

«Кожен регіон має свою історію і легендарну складову, яку можна конвертувати в туризм. Дніпропетровщина – один з не надто розкручених регіонів, який має великий потенціал. Ця територія є осередком українського козацтва. Серед унікальних пам’яток – скіфські кургани», – розказав Сергій Громенко.

У програмі – дискусії...

 ...семінари...

 ...презентації.

«Наша команда розробила та супроводжує бренд міста Дніпро. Тепер взялися за брендування області. Бренд – це емоції. Це один із сигналів для бізнесу: сюди можна інвестувати», – зазначив Максим Гольдін.

З'їхалися різні райони та міста.

Кожен має свою історію.

У Кривому Розі є попит на промисловий туризм.

«Індустріальний туризм почали розвивати на Кривбасі у 2013 році. На сьогодні в місті існує 80 індустріальних маршрутів, щороку кількість бажаючих пройти ними збільшується», – сказала Ірина Червона.

3D екскурсія.

Долучитися до форуму можуть всі охочі.

Є ще другий день форуму.

Завантажуємо ще
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux