Опубліковано 07 жовтня 2020 року, 11:40
Торгові місії

Офіс з просування експорту спільно з Радою з питань експорту продовольства за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запрошує виробників харчової продукції взяти участь у другому етапі комплексної освітньої ініціативи «Курс на експорт: від стратегічного планування до пошуку партнерів».

Дати проведення: 23 та 28 жовтня

Формат участі: онлайн на платформі ZOOM

Коротко про освітню ініціативу:

У 2020 році світ увійшов у новий формат співпраці, який створив неочікувані виклики для подальшого розвитку бізнесу, виходу на експортні ринки, просування продукції з використанням онлайн інструментів, нестандартних каналів комунікації та  пошуку потенційних партнерів. Нові виклики спонукають підприємців шукати нові можливості та навчання. 

Освітня ініціатива «Курс на експорт: від стратегічного планування до пошуку партнерів» дасть відповідь на низку питань: 

  • Які необхідні та достатні умови для виходу на експортні ринки?
  • Які основні складові експортної стратегії?
  • Як створити базу потенційних клієнтів, використовуючи лише інструменти онлайн пошуку та засоби спілкування як LinkedIn та email?
  • Як сформувати воронку продажів?
  • Як перевірити контрагента за кордоном?

Для кого: підприємці, власники та керівники компаній, експортні менеджери виробників харчової продукції, які мають експортний досвід, але не є системними експортерами в аграрному секторі, харчовій та переробній промисловості.

Критерії участі:

  • офіційно зареєстроване підприємство зі всіх областей;
  • наявність окремої структурної одиниці, яка відповідає за зовнішньоекономічну діяльність;
  • перевага у відборі компаній надається представникам малого та середнього бізнесу;
  • участь двох представників від одного підприємства.

Що ви отримаєте:

  1. Розуміння основних та достатніх умов виходу на ринки та складових експортної стратегії.
  2. Практичні знання з вибору та дослідження ринку для розвитку експорту.
  3. Чітке розуміння профілю потенційного клієнта компанії.
  4. Практичні навички формування бази потенційних клієнтів.
  5. Знання з формування воронки продажів з технікою холодних контактів.
  6. Практичні знання щодо підходів перевірки контрагентів, методів та інструментів корпоративної розвідки.

За результатами участі в освітній програмі компанії отримають доступ до баз даних імпортерів (або списки), що надасть можливість на практиці використати набуті знання та знайти потенційного партнера чи клієнта.

Детальніше про програму ініціативи можна дізнатися за посиланням.

Реєстрація триває до 19 жовтня 2020 року (23:59).

Увага! Кількість учасників заходу обмежена. Організатори залишають за собою право відбору на основі наданої у аплікаційній формі інформації. Всього для участі буде відібрано максимум 60 учасників (30 компаній по 2 представники). Учасникам що не пройдуть відбір, буде відправлено відповідні листи. Підтвердження Вашої участі Ви отримаєте 20 жовтня на вказану в реєстраційній формі електронну пошту. Заявки на участь у заході, отримані після завершення реєстрації, розглядатися не будуть.

Контактна особа: Пащуков Сергій, фахівець відділу освіти Офісу з просування експорту України, тел. 066-423-53-23, e-mail: spashchukov@epo.org.ua.


Європейський Банк Реконструкції та Розвитку (ЄБРР), в рамках ініціативи ЄС EU4Business, за інформаційної підтримки ДУ «Офіс з просування експорту України», запрошує українські малі та середні підприємства хімічної промисловості до участі у торговельній місії до Болгарії, Румунії та Туреччини, яка відбудеться у листопаді 2020 року в онлайн-форматі. 

Метою участі у торговельній місії є відкриття торговельних можливостей на ринках Болгарії, Румунії та Туреччини для українських МСП хімічної промисловості, готових розпочати або розширити експорт на вказані ринки, шляхом встановлення прямих ділових контактів з потенційними іноземними партнерами, які будуть залучені в індивідуальній формі для кожного підприємства-учасника торговельної місії професійною командою міжнародних консультантів та виходячи з потреб українських підприємств. 

До участі у торговельній місії (онлайн) запрошуються малі та середні підприємства-виробники наступних категорій продукції: добрива, мило та миючі засоби, косметичні засоби, фармацевтичні засоби, фарби та покриття, лікарські та ароматичні олії, пластмаси та вироби з них та інша продукція хімічної промисловості. Перевага надаватиметься компаніям з досвідом експорту. 

Вісім українських компаній, обраних для участі у торговельній місії (онлайн) шляхом конкурсного відбору та згідно з критеріями, отримають наступні послуги, які фінансуються ЄС у рамках ініціативи EU4Business та реалізуються ЄБРР: 

  • Організацію серії індивідуальних В2В переговорів з потенційними партнерами Румунії, Болгарії та Туреччини професійною командою консультантів, виходячи з індивідуальних потреб українських компаній. 
  • Участь в онлайн-семінарі щодо торгових можливостей на вказаних ринках. 
  • Участь у тренінгу щодо професійної підготовки до початку або розширення експорту: розробка експортно-орієнтованого веб-сайту, каталогів, ефективне ведення переговорів онлайн, визначення УТП, часті помилки експортерів тощо. 
  • Індивідуальні рекомендації щодо покращення контенту наявних маркетингових матеріалів компанії - експортно-орієнтованої частини веб-сайту, каталогу. 
  • Індивідуальну консультаційну підтримку від команди консультантів з України, Румунії, Болгарії та Туреччини. 
  • Розробку каталогу з профілями та продукцією українських компаній-учасниць торговельної місії для поширення серед потенційних партнерів в Румунії, Болгарії та Туреччині. 
  • Супровід та організаційну підтримку: планування індивідуальних зустрічей, запрошення іноземних партнерів, супровід під час В2В зустрічей тощо. 

У конкурсному відборі можуть взяти участь компанії, які відповідають наступним обов'язковим критеріям: 

  • Компанія є малим або середнім бізнесом - від 10 до 250 офіційно зареєстрованих співробітників. 
  • Компанія є зареєстрованим суб'єктом (приватний підприємець або юридична особа) згідно чинного законодавства України. 
  • Мінімум 51% акцій компанії належить громадянам України. 
  • Наявність веб-сайту (або сторінки) англійською мовою. 
  • Мінімум один учасник місії від компанії вільно володіє англійською мовою або компанія готова забезпечити перекладача протягом бізнес-перемовин. 
  • Компанія має хорошу ділову репутацію. 
  • Компанія раніше не брала участь у місіях Проекту або брала лише один раз. 

Реєстрація триває до 14 жовтня 2020 року включно за посиланням.

Дізнатися більше про участь у торговій місії можна за посиланням.

Контактна особа: Ірина Онікієнко (ionikienko@fsr.org.ua), експерт з міжнародних ринків, проект «Консолідація експортного потенціалу МСБ та спрощення доступу до зовнішніх ринків», що фінансується в рамках ініціативи ЄС EU4Business та реалізується ЄБРР.


Звіт за результатами проведення ринкових досліджень на тему "Підвищення експортного потенціалу Дніпропетровської області: диверсифікація ринків. 2019 рік" (завантажити у форматі PDF)

Корисні посилання за темою:

  • ДУ “Офіс з просування експорту” (2019 рік)
  • Хелпдеск для експортерів до ЄС
  • Бразилія. Керівництво для експортера
  • Дніпропетровська торгово-промислова палата
  • Інтернет-платформа Trade Map (Торгова карта) демонструє у вигляді таблиць, графіків та карт - показники ефективності експорту, міжнародного попиту, альтернативних ринків та конкурентних ринків, а також довідник компаній-імпортерів та експортерів.Торгова карта охоплює 220 країн та 5300 продуктів гармонізованої системи СОТ. Щомісячні, квартальні та річні торговельні потоки доступні від найбільш агрегованого рівня до рівня тарифної лінії
  • TARIC Consultation - інформація про діючі тарифні правила країн ЄС
  • Tariff quota consultation - щоденна інформація про використання тарифних квот ЄС (пошукова платформа)
  • «DIAgram» - cторінка відкритих даних інвестиційного порталу регіону. Новий формат представлення складного масиву даних дозволяє отримати структуровану, валідну інформацію про інвестиційну діяльність регіону та його зовнішньоекономічні зв’язки. Інтерфейс Модулю є динамічним.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux