Інформаційно-аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян в облдержадміністрації за 9 місяців 2015 року
19.10
17:55
Написати листаВерсія для друку


Інформаційно-аналітична довідка
про підсумки роботи зі зверненнями громадян в облдержадміністрації
за 9 місяців 2015 року


Протягом 9 місяців 2015 року до обласної державної адміністрації надійшло 5937 звернень, що на 8% більше у порівнянні з кількістю звернень за аналогічний період минулого року (5488 звернень). Керівництвом облдержадміністрації здійснено 175 особистих прийомів громадян (в облдержадміністрації – 96, виїзних – 79), під час яких розглянуто 892 звернення.
Загалом у зверненнях громадянами було порушено 6074 питання, головними з яких є: соціальний захист – 2573 звернення (42,4% від загальної кількості питань); комунальне господарство – 1182 звернення (19,5%); забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян – 320 звернень (5,3%); житлова політика – 320 звернень (5,3%).
Питання промислової політики становлять 0,5%; аграрної політики і земельних відносин – 3,7%; транспорту і зв’язку – 4,1%; економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва – 2,2%; фінансової, податкової, митної політики – 1,3%; праці і заробітної плати – 3,2%; охорони здоров’я – 4,3%; екології та природних ресурсів – 0,4%; сім’ї, дітей, молоді, фізичної культури та спорту – 0,8%; культури та культурної спадщини, туризму – 0,6%; освіти, наукової діяльності – 2,0%; інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації – 0,4%; діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин – 0,3%; діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України – 0,5%; діяльності центральних органів виконавчої влади – 0,03%; діяльності місцевих органів виконавчої влади – 0,6%; діяльності органів місцевого самоврядування – 0,5%; обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин – 0,8%.
Відповідно до класифікатора звернень громадян звернення розподіляються:
за формою надходження: поштою – 3801 звернення; на особистому прийомі – 892; через органи влади – 1018; через засоби масової інформації – 2; від інших органів, установ, організацій – 217; через уповноважену особу – 7;
за ознакою надходження: первинні – 5294; дублетні – 165; неодноразові – 305; масові – 56; повторні – 117;
за видами: пропозиції (зауваження) – 28; заяви (клопотання) – 5685; скарги – 224;
за статтю авторів звернень: чоловіча – 2919, жіноча – 2948, не визначено – 70;
за типом: телеграми – 9, листи – 5036, усні – 892;
за суб’єктом: індивідуальні – 5318, колективні – 573, анонімні – 46;
за категоріями авторів звернень: учасник війни – 92, дитина війни – 202, інвалід Великої Вітчизняної війни – 26, інвалід війни – 67, учасник бойових дій – 1030, ветеран праці – 57, інвалід І групи – 70, інвалід ІІ групи – 189, інвалід ІІІ групи – 103, одинока мати – 24, мати-героїня – 9, багатодітна сім’я – 56, особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи – 2, учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС – 32, Герой Соціалістичної Праці – 2.
Від громадян вищезазначених категорій отримано 1962 звернення, або 33% від загальної кількості. Вирішенню їх проблем приділяється особлива увага. Загалом за рахунок обласного бюджету з метою підтримки 1197 сімей громадян зазначених категорій, у тому числі й тих, які звернулися до облдержадміністрації, протягом 9 місяців 2015 року виділено 462,7 тис. грн для надання одноразової матеріальної допомоги.
Керівництвом обласної державної адміністрації приділено всебічну увагу розгляду звернень осіб, які переселилися з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції (101 звернення), а також звернень учасників антитерористичної операції та їх рідних (1396 звернень).
Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від пенсіонерів (32,3% від загальної кількості). Крім того, частка звернень від робітників становить 5,1%, селян – 1,7%, працівників бюджетної сфери – 2,0%, підприємців – 1,1%, безробітних – 1,4%, осіб, що позбавлені волі – 0,1%, військовослужбовців – 9,5%; учнів та студентів – 0,2%, державних службовців – 0,2%, служителів релігійних організацій – 0,1%.
За підсумками розгляду звернень за 9 місяців 2015 року: вирішено позитивно – 1757 (29,6%); дано роз’яснення – 2619 (44,1%); переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 320 (5,4%); повернено авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 0 (0%); не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 1 (0,02%); 1240 звернень (20,9%) – у стадії розгляду.

Протягом ІІІ кварталу 2015 року до облдержадміністрації надійшло 3031 звернення, із них колективних – 226, повторних – 68. Аналіз звернень свідчить, що основними є питання соціального захисту, які становлять 57,0% від загальної кількості, комунального господарства – 17,3%, охорони здоров’я – 4,3%. Актуальними є також питання житлової політики – 3,4%, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 3,4%, транспорту і зв’язку – 3,3%, аграрної політики та земельних відносин – 2,5%.
За підсумками розгляду звернень протягом ІІІ кварталу 2015 року вирішено позитивно – 744 (24,5%); дано роз’яснення – 929 (30,7%); переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 117 (3,9%); повернено авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 0 (0%); не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 1 (0,03%); відмовлено у задоволенні – 0 (0%); 1240 звернень (40,9%) – у стадії розгляду.

Забезпечено взаємодію з бюджетною установою Дніпропетровський обласний контактний центр”. Протягом 9 місяців 2015 року обласним контактним центром опрацьовано 37809 звернень, які надійшли з державної установи „Урядовий контактний центр”, що на 67,0% більше, ніж за аналогічний період минулого року (22636 звернення).
Головними у зверненнях громадян області на урядову гарячу лінію є питання: комунального господарства – 12838 звернень (34% від загальної кількості); соціального захисту населення – 10575 (28%); діяльності службових осіб – 2332 звернень (6,2%); охорони здоров’я – 1973 (5,2%). Порушувалися також питання функціонування мереж зв’язку – 1357 (3,6%); оплати праці – 1032 (2,7%); благоустрою та будівництва – 1569 (4,2%); освіти – 747 (2,0%); транспортного обслуговування – 721 (1,9%); житлової політики – 383 (1,0%); захисту прав споживачів – 305 (0,8%); земельних відносин – 346 (0,9%).
У складі обласного контактного центру функціонує багатоканальна телефонна лінія “Гаряча лінія голови облдержадміністрації” (0-800-505-600), на яку упродовж 9 місяців 2015 року надійшло 35306 звернень. Оперативно у телефонному режимі надано роз’яснення на 11904 звернення. Зареєстровано та опрацьовано 23402 звернення, що лише на 1,6% менше у порівнянні з кількістю звернень за 9 місяців 2014 року (23772 звернення).
Громадянами області найчастіше порушувалися питання: комунального господарства – 9779 звернень (41,8% від загальної кількості); благоустрою та будівництва – 2768 (11,8%); діяльності службових осіб – 1509 (6,4%); функціонування мереж зв’язку – 1405 (6,0%). Порушувалися також питання соціального захисту населення – 1149 (4,9%); транспортного обслуговування – 733 (3,1%); побутових справ – 622 (2,7%); оплати праці – 545 (2,3%); охорони здоров’я – 481 (2,1%); освіти – 350 (1,5%).
Забезпечується прийом звернень громадян через веб-портал, де мешканці області мають можливість у зручний для них час залишити своє електронне звернення до голови облдержадміністрації. Зареєстровано 1672 звернення, що надійшли на веб-портал (7,1% від загальної кількості звернень).

Забезпечено всебічну діяльність регіонального інформаційно-ресурсного центру „Відкрита влада”, складовими якого є центр прийому громадян, сектор забезпечення доступу до публічної інформації, центр надання безоплатної первинної правової допомоги, веб-портал „Відкрита влада”, центр допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей.
Так, з метою забезпечення вимог Закону України „Про доступ до публічної інформації” в кабінеті №6 облаштовано місця для забезпечення доступу до публічної інформації облдержадміністрації; створено необхідні умови для роботи запитувачів із документами, що містять публічну інформацію (консультації за телефоном 742-70-61).
Також створено умови для надання безоплатної первинної правової допомоги громадянам (кабінет №5). Працівниками юридичного управління облдержадміністрації та департаменту взаємодії з правоохоронними органами, цивільного захисту та оборонної роботи облдержадміністрації надаються роз’яснення положень законодавства та консультації з питань реалізації прав і свобод людини і громадянина та виконання обов’язків.
У кабінетах №2, №3, №4 на І поверсі облдержадміністрації працівники управління по роботі зі зверненнями громадян апарату облдержадміністрації проводять роз’яснювальну роботу, забезпечують реєстрацію письмових звернень громадян та здійснюють запис на особисті прийоми керівництва облдержадміністрації (консультації за телефонами 742-70-82, 742-85-32).
З червня поточного року в облдержадміністрації функціонує Центр допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей, діяльність якого спрямована на забезпечення першочергового та результативного розгляду звернень демобілізованих учасників антитерористичної операції, членів їх сімей та членів сімей загиблих військовослужбовців, які брали участь у проведенні антитерористичної операції (контактний телефон 742-86-62).
Вищезазначені заходи спрямовані на забезпечення відкритості дій влади та сприяють налагодженню ефективної взаємодії з громадськістю.
Інформація підготовлена управлінням
по роботі зі зверненнями громадян
апарату облдержадміністрації
АКТУАЛЬНІ ПРОЕКТИ
АРХІВ НОВИН
Погода
Погода уКиєві
Погода уДніпрі
Погода уКривому Розі
Погода уЗапоріжжі
Погода вОдесі

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер: