Інформаційно-аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян в облдержадміністрації за І півріччя 2015 року
22.07
08:48
Написати листаВерсія для друку
Протягом І півріччя 2015 року до обласної державної адміністрації надійшло 2906 звернень, що на 19% менше у порівнянні з кількістю звернень за аналогічний період минулого року (3580 звернень). Керівництвом облдержадміністрації здійснено 114 особистих прийомів громадян (в облдержадміністрації – 66, виїзних – 48), під час яких розглянуто 481 звернення.

Громадянами було порушено 2984 питання, головними з яких є: соціальний захист – 847 звернень (28,4% від загальної кількості питань); комунальне господарство – 659 звернень (22,1%); забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян – 218 звернень (7,3%); житлова політика – 216 звернень (7,2%).

Питання промислової політики становлять 0,8%; аграрної політики і земельних відносин – 4,9%; транспорту і зв’язку – 5,0%; економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва – 2,2%; фінансової, податкової, митної політики – 2,2%; праці і заробітної плати – 4,7%; охорони здоров’я – 4,3%; екології та природних ресурсів – 0,4%; сім’ї, дітей, молоді, фізичної культури та спорту – 0,9%; культури та культурної спадщини, туризму – 0,8%; освіти, наукової діяльності – 2,2%; інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації – 0,6%; діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин – 0,4%; діяльності центральних органів виконавчої влади – 0,07%; діяльності місцевих органів виконавчої влади – 0,9%; діяльності органів місцевого самоврядування – 0,8%; обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин – 1,2%.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшилася кількість звернень лише з питань соціального захисту (на 16,5%) та з питань транспорту і зв’язку (на 51%). З інших питань кількість звернень у порівнянні з аналогічним періодом минулого року зменшилась.

Відповідно до класифікатора звернень громадян звернення розподіляються:
  • за формою надходження: поштою – 1637 звернень; на особистому прийомі – 481; через органи влади – 635; через засоби масової інформації – 2; від інших органів, установ, організацій – 144; через уповноважену особу – 7;
  • за ознакою надходження: первинні – 2527; дублетні – 91; неодноразові – 193; масові – 46; повторні – 49;
  • за видами: пропозиції (зауваження) – 16; заяви (клопотання) – 2768; скарги – 122;
  • за статтю авторів звернень: чоловіча – 1107, жіноча – 1743, не визначено – 56;
  • за типом: телеграми – 8, листи – 2417, усні – 481;
  • за суб’єктом: індивідуальні – 2525, колективні – 347, анонімні – 34;
  • за категоріями авторів звернень: учасник війни – 45, дитина війни – 141, інвалід Великої Вітчизняної війни – 17, інвалід війни – 33, учасник бойових дій – 17, ветеран праці – 30, інвалід І групи – 40, інвалід ІІ групи – 121, інвалід ІІІ групи – 56, одинока мати – 11, мати-героїня – 8, багатодітна сім’я – 30, особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи – 1, учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС – 19, Герой Соціалістичної Праці – 1.

Від громадян зазначених категорій отримано 570 звернень, або 20% від загальної кількості. Загалом за рахунок обласного бюджету з метою підтримки 616 сімей громадян зазначених категорій, у тому числі й тих, які звернулися до облдержадміністрації, протягом І півріччя 2015 року виділено 291,8 тис. грн для надання одноразової матеріальної допомоги.

Крім того, керівництвом обласної державної адміністрації приділено всебічну увагу розгляду звернень осіб, які переселилися з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції (70 звернень), а також звернень учасників антитерористичної операції та їх рідних (92 звернення).

Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від пенсіонерів (43,9% від загальної кількості). Крім того, частка звернень від робітників становить 7,1%, працівників бюджетної сфери – 1,7%, підприємців – 1,5%, селян – 1,8%, безробітних – 1,4%, осіб, що позбавлені волі – 0,3%, військовослужбовців – 1,3%; учнів та студентів – 0,3%, державних службовців – 0,2%, служителів релігійних організацій – 0,3%.

За підсумками розгляду звернень: вирішено позитивно – 660 (22,7%); дано роз’яснення – 1462 (50,3%); переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 203 (7,0%); повернено авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 0 (0%); не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 0 (0%); 581 звернення (20,0%) – у стадії розгляду.

В облдержадміністрації постійно вживаються заходи щодо застосування сучасних підходів в організації роботи зі зверненнями громадян. Забезпечено взаємодію з бюджетною установою Дніпропетровський обласний контактний центр”. Протягом І півріччя 2015 року обласним контактним центром опрацьовано 22636 звернень, які надійшли з державної установи „Урядовий контактний центр”, що на 82,7% більше, ніж за аналогічний період минулого року (12392 звернення). Головними у зверненнях громадян області на урядову гарячу лінію є питання: комунального господарства – 7855 звернень (34,7% від загальної кількості); соціального захисту населення – 5819 (25,7%); діяльності службових осіб – 1386 звернень (6,1%); охорони здоров’я – 1366 (6,0%).

У складі обласного контактного центру функціонує багатоканальна телефонна лінія “Гаряча лінія голови облдержадміністрації” (0-800-505-600), на яку упродовж І півріччя 2015 року надійшло 20287 звернень. Оперативно у телефонному режимі надано роз’яснення на 7822 звернення. Зареєстровано та опрацьовано 12465 звернень, що на 26,0% менше у порівнянні з кількістю звернень за І півріччя 2014 року (16850 звернень). Громадянами області найчастіше порушувалися питання: комунального господарства – 5135 звернень (41,2% від загальної кількості); благоустрою та будівництва – 1309 (10,5%); функціонування мереж зв’язку – 788 (6,3%).

Забезпечується прийом звернень громадян через веб-портал (www.callcenter.dp.gov.ua), де мешканці області мають можливість залишити своє електронне звернення до голови облдержадміністрації.

Забезпечено всебічну діяльність регіонального інформаційно-ресурсного центру „Відкрита влада”, складовими якого є центр прийому громадян, сектор забезпечення доступу до публічної інформації, центр надання безоплатної первинної правової допомоги, веб-портал „Відкрита влада”, центр допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей.

Так, з метою забезпечення вимог Закону України „Про доступ до публічної інформації” в кабінеті №6 облаштовано місця для забезпечення доступу до публічної інформації облдержадміністрації; створено необхідні умови для роботи запитувачів із документами, що містять публічну інформацію (консультації за телефоном 742-70-61).

Також створено умови для надання безоплатної первинної правової допомоги громадянам (кабінет №5). Працівниками юридичного управління облдержадміністрації та департаменту взаємодії з правоохоронними органами, цивільного захисту та оборонної роботи облдержадміністрації надаються роз’яснення положень законодавства та консультації з питань реалізації прав і свобод людини і громадянина та виконання обов’язків.

У кабінетах №2, №3, №4 на І поверсі облдержадміністрації працівники управління по роботі зі зверненнями громадян апарату облдержадміністрації проводять роз’яснювальну роботу, забезпечують реєстрацію письмових звернень громадян та здійснюють запис на особисті прийоми керівництва облдержадміністрації (консультації за телефонами 742-70-82, 742-85-32).

У червні поточного року в облдержадміністрації організовано Центр допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей, діяльність якого спрямована на забезпечення першочергового та результативного розгляду звернень демобілізованих учасників антитерористичної операції, членів їх сімей та членів сімей загиблих військовослужбовців, які брали участь у проведенні антитерористичної операції (контактний телефон 742-86-62).

Вищезазначені заходи спрямовані на забезпечення відкритості дій влади та сприяють налагодженню ефективної взаємодії з громадськістю.


Інформація підготовлена управлінням
по роботі зі зверненнями громадян
апарату облдержадміністрації
АКТУАЛЬНІ ПРОЕКТИ
АРХІВ НОВИН
Погода
Погода уКиєві
Погода уДніпрі
Погода уКривому Розі
Погода уЗапоріжжі
Погода вОдесі

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер: