Дніпропетровський обласний контактний центр (Гаряча лінія голови ОДА)
08.10
12:09
Написати листаВерсія для друку

Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади, який належить до сфери управління Дніпропетровської облдержадміністрації у 2014 році забезпечував прийом та обробку звернень, що надійшли на урядову телефонну «гарячу лінію» та на «Гарячу лінію голови облдержадміністрації».

«Гаряча лінія голови облдержадміністрації», роботу якої організовує обласний контактний центр, була створена передусім для оперативної допомоги громадянам у вирішенні нагальних питань, для надання консультативно-інформаційної допомоги, оскільки трапляються випадки, коли жителі мають проблему і навіть не знають куди потрібно звернутися, щоб її вирішити. Це пояснює велику кількість звернень мешканців області.

Звернення приймають безперебійно, майже без черг, навіть під час пікового навантаження на «Гарячу лінію голови облдержадміністрації». Постійно проводиться моніторинг опрацювання звернень, дотримання визначених термінів розгляду. З питань, що потребували невідкладного реагування, здійснювали зворотний зв’язок із заявниками та виконавцями.

Звітний рік позначився зростанням активності громадян стосовно звернень на урядову телефонну «гарячу лінію» та на «Гарячу лінію голови облдержадміністрації» для вирішення їхніх проблем, внесення пропозицій органам виконавчої влади та висловлення власної думки з різних аспектів суспільного життя.

За 2014 рік Дніпропетровським обласним контактним центром опрацьовано 67855 звернень:
всього від мешканців області надійшло 84484 дзвінків на урядову телефонну «гарячу лінію», з яких до Дніпропетровського обласного контактного центру надіслано 34919 звернень, що на 52,7% більше ніж у 2013 році (22870);
на «Гарячу лінію голови облдержадміністрації»32936 зареєстрованих звернень, що на 19,9% менше ніж у 2013 році (41127).

Зменшення кількості зареєстрованих звернень на «Гарячій лінії голови облдержадміністрації» пов’язано з тим, що постійно провадиться робота щодо підвищення професійного рівня фахівців з прийому звернень, для чого аналізуються нормативно-правові акти, формується інформація, що в подальшому дозволяє надавати кваліфіковані консультації та роз’яснення громадянам. Упродовж 2014 року фахівцями з прийому звернень «Гарячої лінії голови облдержадміністрації» надано 14538 роз’яснень та консультацій стосовно порушених громадянами питань.

Для розширення можливостей спілкування із владою своє звернення заявники можуть залишити на сайті Урядового контактного центру або на сайті Дніпропетровської облдержадміністрації для подальшого його розгляду та вирішення.

Таких звернень у 2014 році зареєстровано 1976, що складає 2,9% від загальної кількості звернень (67855 звернень) (УКЦ – 431, «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» – 1545).



Динаміка зростання кількості звернень у 2014 році
у порівнянні з минулими роками

на урядову телефонну «гарячу лінію»





на «Гарячу лінію голови облдержадміністрації»


Найбільша кількість опрацьованих звернень стосується наступних питань:

Проблемні питання, з якими найчастіше зверталися
жителі області у 2014 році
на урядову телефонну «гарячу лінію»






на «Гарячу лінію голови облдержадміністрації»






Про ефективну роботу органів виконавчої влади та Дніпропетровського обласного контактного центру свідчать звернення, в яких громадяни висловлюють подяки за оперативно вирішені питання та належний підхід до розгляду звернень. З початку 2014 року до Дніпропетровського обласного контактного центру надійшло надійшло 441 подяка (УКЦ – 129, «Гаряча лінія голови облдержадміністрації» – 312), з них:

- слова вдячності голові Дніпропетровської облдержадміністрації зафіксовано у 201 зверненнях (45,6%), від загальної кількості подяк);

- вдячність працівникам «Гарячої голови облдержадміністрації» – у 53 або 12%;

- вдячність працівникам інших підприємств, організацій, закладів (а саме: житлово-комунальним підприємствам, закладам медичної сфери, лікарям) – у 124 або 28,1%;

- вдячність органам місцевого самоврядування (виконавчим комітетам міських рад, райдержадміністраціям, сільським радам, структурним підрозділам облдержадміністрації) – у 22 або (5%).


Про оперативність вирішення питань, з якими звертаються люди на урядову «гарячу лінію», свідчать численні приклади. Ось кілька з них.



Жителька м. Дніпропетровська висловила подяку голові облдержадміністрації за оперативне відновлення вуличного освітлення по вул. Делегатській.

Кука Віктор Трохимович висловив подяку голові облдержадміністрації за оперативне вирішення питання щодо його госпіталізації до «Дніпропетровського спеціалізованого клінічного медичного центру отоларингології та офтальмології» Дніпропетровської обласної ради».


Дніпропетровський обласний контактний центр
АКТУАЛЬНІ ПРОЕКТИ
АРХІВ НОВИН
Погода
Погода уКиєві
Погода уДніпрі
Погода уКривому Розі
Погода уЗапоріжжі
Погода вОдесі

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер: