Відповіді на запитання громадян щодо житлово-комунальних субсидій
05.08
17:36
Написати листаВерсія для друку
1. Скільки часу відводиться чиновникам на розгляд питання – надавати чи ні конкретній людині субсидію? Час рахується з моменту відправки документів поштою, чи з дня отримання? Як я дізнаюся, чи надано мені субсидію?

Рішення про призначення (не призначення) субсидії приймається протягом десяти днів після подання заяви та отримання відомостей: від організацій-надавачів послуг – про забезпеченість комунальними послугами, їх вартість;від житлово-експлуатаційних організацій або інших органів, що визначені місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, а у сільській місцевості від сільських (селищних) рад – про склад зареєстрованих у житлових приміщеннях осіб;від ДФС ,ПФУ – про доходи. Після проведених розрахунків заявнику видається повідомлення про призначення житлової субсидії.


2. Прокоментуйте, чи вносити мобілізованого солдата в декларацію на субсидію? Мобілізований з січня 2015 року.

У разі коли кількість фактично проживаючих зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб є меншою, ніж кількість зареєстрованих у такому приміщенні (будинку) осіб, субсидія розраховується виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, які фактично у ньому проживають, на підставі рішення районної, міської, районної у місті комісії. Під час прийняття рішень у таких випадках враховується наявність документів, що підтверджують тимчасову відсутність осіб з числа зареєстрованих.

При цьому, під час призначення субсидії особам, які беруть (брали) безпосередню участь у проведенні антитерористичної операції, та/або членам їх сімей до сукупного доходу не враховуються:
отримані ними у період безпосередньої участі у проведенні антитерористичної операції грошове забезпечення та інші виплати і види соціальної допомоги, що здійснюються працівникам правоохоронних органів, військовослужбовцям та працівникам Збройних Сил, Національної Гвардії, СБУ, Служби зовнішньої розвідки, Держприкордонслужби, Держспецтрансслужби, особам рядового, начальницького складу, військовослужбовцям, працівникам МВС, Управління державної охорони, Держспецзв’язку, іншим працівникам утворених відповідно до закону військових формувань;
отримана ними у період та/або після безпосередньої участі у проведенні антитерористичної операції благодійна допомога незалежно від розміру та джерела походження.


Таким чином, у Декларації має бути зазначено інформацію про всіх зареєстрованих осіб (у примітці можна зазначити, що конкретна особа служить в АТО), а у Заяві відмітити необхідність розгляду питання комісією, та додати довідку про участь в АТО.


3. Люди побоюються, що дані про їхній майновий стан, які потрібно вказувати у деклараціях для отримання субсидій, будуть тим чи іншим чином використані проти них співробітниками Державної фіскальної служби. Чи планують органи соціального захисту обмінюватися інформацією про доходи і майно громадян з фіскалами, зокрема чи передаватимуть таку інформацію до ДФС?

На запит органу соціального захисту населення ДФС надає інформацію про доходи громадян. При цьому надання будь-якої інформації до ДФС не передбачено.


4. Я прописаний у квартирі один, але проживаю в ній з сім'єю. У такому разі в заяві на субсидію мені вказувати усіх членів сім'ї, чи тільки себе?

І ще одне запитання. Якщо я оформлю субсидію, а в майбутньому у мене зміниться на краще матеріальний стан – як я зможу відмовитися від субсидії?

Субсидія розраховується виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги.

При заповненні декларації слід надавати відомості про зареєстрованих осіб. Для відмови від призначення житлової субсидії необхідно звернутися до органу соціального захисту населення з заявою про відмову від участі в програмі житлових субсидій.


5. Чи можна оформлювати субсидію на житлову площу, де людина не зареєстрована, а лише є її власником і проживає там?

Житлова субсидія призначається за місцем реєстрації.


6. Яку суму доходу вписувати в декларацію? У роз'яснені сказано так: сума доходу мінус податок з доходів фізосіб. А чи враховувати єдиний соцвнесок і військовий збір, а також пільгу, яку отримують при нарахуванні зарплати, і тільки після відмінусування якої вираховується податок з доходу фізосіб? Чи, може, в декларації писати суму доходу що отримана на руки?

У новій формі декларації не потрібно вказувати суму доходу за визначений період, а лише його вид (зарплата, пенсія, стипендія тощо) та місце, де людина цей дохід отримує (місце роботи або навчання, а для пенсіонерів - Пенсійний фонд). Жодних цифр вказувати не потрібно. Це стало можливим завдяки налагодженню чіткої співпраці між органами соціального захисту, Державною фіскальною службою та Пенсійним фондом.


7. У квартирі фактично проживає дві людини, а дві мої доньки вже 10 років мешкають за кордоном. При оформленні субсидії (по-новому) вимагають відповідні довідки. Що робити? Я і моя мати – пенсіонери (отримуємо 1107 грн. та 1200 грн.).

У разі коли кількість фактично проживаючих зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб є меншою, ніж кількість зареєстрованих у такому приміщенні (будинку) осіб, субсидія розраховується виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, які фактично у ньому проживають, на підставі рішення районної, міської, районної у місті комісії. Під час прийняття рішень у таких випадках враховується наявність документів, що підтверджують тимчасову відсутність осіб з числа зареєстрованих. (довідки, що підтверджують місце перебування особи на території іншої адміністративно-територіальної одиниці у зв’язку з роботою, лікуванням, навчанням, довготривалим відрядженням, відбуванням покарання, довідки про оплату житлово-комунальних послуг в іншому житловому приміщенні (будинку), акти обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства селищної, сільської або міської ради, акти житлово-експлуатаційних організацій про фактично проживаючих осіб, договори оренди житла в іншому місці). У разі відсутності документів, що підтверджують тимчасову відсутність осіб з числа зареєстрованих, рішення приймається на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства.



Таким чином, у Декларації має бути зазначено інформацію про всіх зареєстрованих осіб (у примітці зазначивши, що конкретна особа не проживає), а у Заяві відмітити необхідність розгляду питання комісією.


8. Які дані в декларацію вносити фізичним особам підприємцям?

Для фізичних осіб-підприємців необхідно вказати групу платника єдиного податку (першу, другу або третю), що передбачено в бланку декларації.
Для фізичних осіб - підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку першої групи, до сукупного доходу за кожний місяць органом соціального захисту населення при призначенні субсидії враховується дохід на рівні прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб за цей місяць, для фізичних осіб - підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку другої групи, - двох прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб, для фізичних осіб - підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку третьої групи, - трьох прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб.


9. Я живу в квартирі моєї матері, живу окремо і самостійно сплачую всі послуги. Я тут прописана із дітьми, частина рахунків оформлена на мене, а частина – на матір. У квартирі, яка належить мені, проживає окремо мій дідусь, який там прописаний, і тут така сама ситуація: частина рахунків оформлена на нього, а частина на мене. При цьому кожен з нас хоче отримати субсидію. Як в такому разі заповнити заяву, щоб в УПтаСЗН не було причин для відмови?

Субсидія призначається не на сім’ю, а на домоволодіння. Субсидія призначається одному із зареєстрованих в квартирі (будинку), при цьому немає значення хто є власником житла та на кого відкрито особові рахунки. Заяву та декларацію заповнює одна із зареєстрованих в будинку/квартирі осіб.


10. У будинку зареєстровані 4 особи, але реально проживають лише 2.
1) Чи потрібно разом з заявою та декларацією на отримання субсидії подавати якісь документи, які підтверджують відсутність цих двох осіб ?
2) Як називається цей документ ?
3) Хто має право (і обов’язок) його видавати ?
4) Чи може цей документ видати селищна рада ?

У разі коли кількість фактично проживаючих зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб є меншою, ніж кількість зареєстрованих у такому приміщенні (будинку) осіб, субсидія розраховується виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, які фактично у ньому проживають, на підставі рішення районної, міської, районної у місті комісії. Під час прийняття рішень у таких випадках враховується наявність документів, що підтверджують тимчасову відсутність осіб з числа зареєстрованих. (довідки, що підтверджують місце перебування особи на території іншої адміністративно-територіальної одиниці у зв’язку з роботою, лікуванням, навчанням, довготривалим відрядженням, відбуванням покарання, довідки про оплату житлово-комунальних послуг в іншому житловому приміщенні (будинку), акти обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства селищної, сільської або міської ради, акти житлово-експлуатаційних організацій про фактично проживаючих осіб, договори оренди житла в іншому місці). У разі відсутності документів, що підтверджують тимчасову відсутність осіб з числа зареєстрованих, рішення приймається на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства.



Таким чином, у Декларації має бути зазначено інформацію про всіх зареєстрованих осіб (у примітці зазначивши, що конкретна особа не проживає), а у Заяві відмітити необхідність розгляду питання комісією.









АКТУАЛЬНІ ПРОЕКТИ
АРХІВ НОВИН
Погода
Погода уКиєві
Погода уДніпрі
Погода уКривому Розі
Погода уЗапоріжжі
Погода вОдесі

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер: