Про затвердження Порядку організації проведення аукціонів у провадженні у справах про банкрутство та вимоги до їх організаторів стосовно майна державних підприємств, що належать до сфери управління облдержадміністрації
28.05
11:55
Написати листаВерсія для друку

Аналіз регуляторного впливу


проекту розпорядження голови облдержадміністрації “Про затвердження Порядку організації проведення аукціонів у провадженні у справах про банкрутство та вимоги до їх організаторів стосовно майна державних підприємств, що належать до сфери управління облдержадміністрації”


1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання

Розпорядженням голови облдержадміністрації пропонується затвердити Порядок організації проведення аукціонів у проваджені у справах про банкрутство та вимоги до їх організаторів стосовно майна державних підприємств, що належать до сфери управління облдержадміністрації.
Зазначене питання неврегульоване жодним нормативно-правовим актом облдержадміністрації.

2. Цілі державного регулювання

Метою розроблення проекту розпорядження голови облдержадміністрації є забезпечення виконання вимог частини третьої статті 49 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”, якою встановлено, що порядок організації проведення аукціонів у проваджені у справах про банкрутство та вимоги до їх організаторів стосовно майна державних підприємств та підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує п’ятдесят відсотків, установлюються органом, уповноваженим управляти державним майном.
Проект розпорядження голови облдержадміністрації має врегулювати зазначене питання у частині державних підприємств, що належать до сфери управління облдержадміністрації.

3.Альтернативні способи досягнення зазначених цілей

Можливі способи досягнення цілей
Оцінка способу
Причини відмови від альтернативних способів/аргументи щодо переваги обраного способу
Обраний спосіб- відповідає вимогам
законодавства України;
- забезпечує досягнення цілей
державного регулювання;
- відповідає потребам у
вирішенні проблем
- повністю розв’язується
проблема та досягаються
цілі;
- забезпечує реалізацію
принципів державної
регуляторної політики


Обраний варіант державного регулювання затвердження Порядку організації проведення аукціонів у проваджені у справах про банкрутство та вимоги до їх організаторів стосовно майна державних підприємств, що належать до сфери управління облдержадміністрації (далі – Порядок) є єдиним шляхом досягнення цілей державного регулювання відповідно до вимог частини третьої статті 49 Закону України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом”.

4. Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми

Запропонований Порядок встановлює процедуру визначення, погодження облдержадміністрацією кандидатури організатора аукціону під час організації проведення аукціонів у провадженні у справах про банкрутство та вимоги до них стосовно майна державних підприємств, що належать до сфери управління облдержадміністрації.
Визначені цим Порядком повноваження облдержадміністрації здійснюють структурні підрозділи, відповідальні за забезпечення облдержадміністрацією повноважень органу управління об’єктами державної власності.
Замовником аукціону є керуючий санацією або ліквідатор, призначений у справі про банкрутство боржника господарським судом у порядку, встановленому Законом України “Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом” (далі Закон).
Організатор аукціону визначається замовником за погодженням з облдержадміністрацією.
У ліквідаційній процедурі ліквідатор має право самостійно проводити торги на аукціоні відповідно до частини другої статті 44 Закону або залучити на підставі договору про проведення аукціону його організатора.

5. Обгрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту

Результатом прийняття розпорядження голови облдержадміністрації буде узгодження його положень із положеннями законодавства України.
Вплив зовнішніх факторів на дію розпорядження голови облдержадміністрації не передбачається.
Реалізація розпорядження голови облдержадміністрації здійснюватиметься у межах діючих повноважень органів виконавчої влади, додаткових витрат держави та населення не потребує.


6. Очікувані результати від прийняття акта

Об’єкт впливу
Витрата
Вигода
ДержаваРеалізація розпорядження голови облдержадміністрації здійснюватиметься у межах діючих повноважень органів виконавчої влади, додаткових витрат не потребуєУзгодження нормативно-правового акту облдержадміністрації із загальним законодавством
Суб’єкти підприємницької діяльностіДодаткові витрати не зазнаютьПрозорість та інформативність
визначення кандидатури організатора аукціону під час проведення аукціонів у провадженні у справах про банкрутство та вимоги до них стосовно майна державних підприємств, що належать до сфери управління облдержадміністрації
Громадяни Витрат не зазнаєВигод не отримує


7. Строк дії регуляторного акту

Строк дії розпорядження голови облдержадміністрації не обмежений.


8. Показники результативності акта


Рівень поінформованості про основні положення акта перевищує середній, однак для повідомлення суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, зазначений проект розпорядження голови облдержадміністрації оприлюднено на офіційному веб-сайті Дніпропетровської обласної державної адміністрації (www.adm.dp.ua) у розділі “Регуляторна діяльність/Проекти актів” для одержання зауважень і пропозицій.
Дія розпорядження голови облдержадміністрації поширюється на державні підприємства, що належать до сфери управління облдержадміністрації, у разі якщо по цих державних підприємствах буде провадження у справі про банкрутство.
Відповідно до статті 41 Закону України “Про місцеві державні адміністрації” розпорядження голови облдержадміністрації підлягає державній реєстрації у Головному управлінні юстиції в Дніпропетровській області згідно з Указом Президента України від 03 жовтня 1992 року
№ 493/92 “Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади” (зі змінами та доповненнями) та положенням про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731 (зі змінами та доповненнями).

9. Заходи за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта

Базове відстеження результативності акта буде здійснюватися після обрання чинності розпорядження голови облдержадміністрації, оскільки використовуватимуться виключно інформаційно-аналітичні матеріали щодо ефективності управління об’єктами державної власності за І півріччя
2014 року, надані структурними підрозділами облдержадміністрації.
Повторне відстеження результативності розпорядження голови облдержадміністрації буде здійснюватись через рік після набрання чинності регуляторним актом шляхом порівняння показників базового та повторного відстеження - у термін та в порядку передбаченому законодавством України.
У разі надходження пропозицій та зауважень щодо вирішення неврегульованих або проблемних питань буде розглядатися необхідність внесення відповідних змін.


Виконуючий обов’язки директора
департаменту економічного
розвитку облдержадміністрації
О.C.ПСАРЬОВ
АКТУАЛЬНІ ПРОЕКТИ
АРХІВ НОВИН
Погода
Погода уКиєві
Погода уДніпрі
Погода уКривому Розі
Погода уЗапоріжжі
Погода вОдесі

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер: