Інформаційно-аналітична довідка за І квартал 2015 року
22.07
08:47
Написати листаВерсія для друку

Інформаційно-аналітична довідка


про підсумки роботи зі зверненнями громадян в облдержадміністрації
за І квартал 2015 року

Протягом І кварталу 2015 року до обласної державної адміністрації надійшло 1427 звернень, що майже дорівнює кількості звернень за аналогічний період 2014 року (1430 звернень). Керівництвом облдержадміністрації здійснено 57 особистих прийомів громадян (в облдержадміністрації – 33, виїзних – 24), розглянуто 201 звернення.

Загалом у зверненнях громадянами було порушено 1453 питання, головними з яких є: соціальний захист – 450 звернень (31,0% від загальної кількості питань); комунальне господарство – 276 звернень (19,0%); житлова політика – 128 звернень (8,8%); забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян – 112 звернень (7,7%).

Питання праці і заробітної плати становлять 4,8%; аграрної політики і земельних відносин – 4,7%; фінансової, податкової, митної політики – 3,6%; транспорту і зв’язку – 3,0%; економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва – 2,3%; освіти, наукової діяльності – 2,1%; обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин – 1,4%; сім’ї, дітей, молоді, фізичної культури та спорту – 1,1%; промислової політики – 1,0%; інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації – 0,9%; культури та культурної спадщини, туризму – 0,9%; діяльності органів місцевого самоврядування – 1,0%; діяльності місцевих органів виконавчої влади – 0,7%; екології та природних ресурсів – 0,4%; діяльності об’єднань громадян, релігії – 0,3%; діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України – 0,3%; діяльності центральних органів виконавчої влади – 0,07%.

Відповідно до запровадженого класифікатора звернення розподіляються:
    за формою надходження: поштою – 811 звернень; на особистому прийомі – 201; через органи влади – 320; через засоби масової інформації – 0; від інших органів, установ, організацій – 92; через уповноважену особу – 3;
    за ознакою надходження: первинні – 1281; дублетні – 53; неодноразові – 73; масові – 7; повторні – 13;
    за видами: пропозиції (зауваження) – 11; заяви (клопотання) – 1370; скарги – 46;
    за статтю авторів звернень: чоловіча – 505, жіноча – 890, не визначено – 32;
    за типом: телеграми – 2, листи – 1224, усні – 201;
    за суб’єктом: індивідуальні – 1270, колективні – 131, анонімні – 26;
    за категоріями авторів звернень: учасник війни – 25, дитина війни – 70, інвалід Великої Вітчизняної війни – 6, інвалід війни – 14, учасник бойових дій – 1, ветеран праці – 6, інвалід І групи – 25, інвалід ІІ групи – 57, інвалід ІІІ групи – 23, одинока мати – 3, мати-героїня – 6, багатодітна сім’я – 12, особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи – 1, учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС – 5.

Від громадян вищезазначених категорій отримано 255 звернень, або 18% від загальної кількості. Вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, учасники бойових дій, члени багатодітних сімей, одинокі матері, ліквідатори наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки, приділяється особлива увага. Загалом за рахунок обласного бюджету з метою підтримки 176 сімей громадян зазначених категорій, у тому числі й тих, які звернулися до облдержадміністрації, протягом І кварталу 2015 року виділено 99,7 тис. грн для надання одноразової матеріальної допомоги.

Крім того, керівництвом обласної державної адміністрації приділено всебічну увагу розгляду звернень осіб, які переселилися з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції (39 звернень), а також звернень учасників антитерористичної операції та їх рідних (26 звернень).

Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від пенсіонерів (48,1% від загальної кількості). Крім того, частка звернень від робітників становить 5,2%, працівників бюджетної сфери – 1,8%, підприємців – 1,5%, селян – 1,2%, безробітних – 0,5%, осіб, що позбавлені волі – 0,5%, військовослужбовців – 0,4%; учнів та студентів – 0,4%, державних службовців – 0,2%, служителів релігійних організацій – 0,2%.

За підсумками розгляду звернень: вирішено позитивно – 258 (18,1%); дано роз’яснення – 769 (53,9%); переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 79 (5,5%); повернено авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 0 (0%); не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 0 (0%); 321 звернення (22,5%) – у стадії розгляду.

В облдержадміністрації постійно вживаються заходи щодо застосування сучасних підходів в організації роботи зі зверненнями громадян.

Забезпечено взаємодію з бюджетною установою Дніпропетровський обласний контактний центр”. Протягом І кварталу 2015 року обласним контактним центром опрацьовано 10005 звернень, які надійшли з державної установи „Урядовий контактний центр”, що на 78,7% більше, ніж за аналогічний період минулого року (5600 звернень).

Головними у зверненнях громадян області на урядову гарячу лінію є питання: комунального господарства – 3015 звернень (30,1% від загальної кількості); соціального захисту населення – 2779 (27,8%); охорони здоров’я – 745 (7,4%). Порушувалися також питання діяльності службових осіб – 587 звернень (5,9%); функціонування мереж зв’язку – 325 (3,2%); оплати праці – 323 (3,2%); благоустрою та будівництва – 287 (2,9%); освіти – 223 (2,2%); транспортного обслуговування – 214 (2,1%); житлової політики – 174 (1,7%); захисту прав споживачів – 169 (1,7%); земельних відносин – 127 (1,3%).

У складі обласного контактного центру функціонує багатоканальна телефонна Гаряча лінія голови облдержадміністрації (0-800-505-600).

Упродовж І кварталу 2015 року на багатоканальну телефонну лінію надійшло 10239 звернень. Оперативно у телефонному режимі надано роз’яснення на 3916 звернень. Зареєстровано та опрацьовано 6323 звернення, що на 30,9% менше у порівнянні з кількістю звернень за І квартал 2014 року (9154 звернення).

Громадянами області найчастіше порушувалися питання: комунального господарства – 2657 звернень (42,0% від загальної кількості); благоустрою та будівництва – 549 (8,7%); діяльності службових осіб – 371 (5,9%); функціонування мереж зв’язку – 359 (5,7%). Порушувалися також питання соціального захисту населення – 236 (3,7%); оплати праці – 236 (3,7%); транспортного обслуговування – 223 (3,5%); охорони здоров’я – 204 (3,2%); побутових справ – 158 (2,5%); освіти – 102 (1,6%); земельних відносин – 65 (1,0%); захисту прав споживачів – 60 (0,9%).

Забезпечується прийом звернень громадян через веб-портал (www.callcenter.dp.gov.ua), де мешканці області мають можливість у зручний для них час залишити своє електронне звернення до голови облдержадміністрації.

Забезпечено всебічну діяльність регіонального інформаційно-ресурсного центру „Відкрита влада”, складовими якого є центр прийому громадян, сектор забезпечення доступу до публічної інформації, центр надання безоплатної первинної правової допомоги, веб-портал „Відкрита влада”.

Проводиться щоденний електронний моніторинг звернень громадян в облдержадміністрації, виконавчих комітетах міських рад та райдержадміністраціях, який дає можливість виявляти проблемні питання мешканців міст і районів та вживати оперативних заходів щодо їх вирішення.
Вищезазначені напрями роботи спрямовані на забезпечення відкритості дій влади, всебічний та об’єктивний розгляд звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України.



Інформація підготовлена управлінням
по роботі зі зверненнями громадян
апарату облдержадміністрації



АКТУАЛЬНІ ПРОЕКТИ
АРХІВ НОВИН
Погода
Погода уКиєві
Погода уДніпрі
Погода уКривому Розі
Погода уЗапоріжжі
Погода вОдесі

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер: