Загальна інформація
22.07.2015 18:13

Державний реєстр виборців


З 2009 року запроваджено автоматизовану інформаційно-телекомунікаційну систему „Державний реєстр виборців”, основною метою якої є складання списків виборців для проведення виборів та референдумів всіх рівнів.
На даний час у області створено та діє відділ адміністрування Державного реєстру виборців та 50 відділів ведення Державного реєстру виборців, які працюють на постійній основі.
Відділ адміністрування Державного реєстру виборців апарату облдержадміністрації знаходяться у облдержадміністрації та здійснює організаційну підтримку, забезпечує взаємодію місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, закладів, установ та організацій з питань створення і ведення Державного реєстру виборців.
Відділи ведення Державного реєстру виборців знаходяться у районних державних адміністраціях, міських виконкомах та виконкомах районних у містах рад та забезпечують безпосереднє ведення Реєстру, шляхом внесення до бази даних відомостей про громадян України, що мають право голосу і проживають або перебувають на відповідній території.
До бази даних Державного реєстру виборців вноситься інформація про кожну особу, що має право голосу, а саме:
- прізвище, ім’я, по батькові;
- дата та місце народження;
- домашня адреса.
Для підтримки бази даних Державного реєстру виборців у актуальному стані відділами ведення щомісячно здійснюється періодичне поновлення персональних даних Державного реєстру виборців. На основі відомостей, що подаються органами, установами та організаціями, вносяться зміни до бази даних про виборців:
- що змінили прізвище, ім’я, по батькові або місце проживання,
- яким виповнилося 18 років,
- які набули громадянства України,
- тощо.
Таким чином, Державний реєстр виборців дозволяє спростити процес складання виборчих списків, своєчасно вносити зміни і доповнення до них, а також уникнути фальсифікацій, дублювань, інших помилок у списках виборців в процесі проведення виборів та референдумів.