Найпопулярніші запитання
24.04.2012 10:34

Розгляд звернень громадян та задоволення запитів на інформацію

Детальна інформація...




Відповіді на найпопулярніші питання

Як надіслати запит електронною поштою?

Використовуючи будь-яку поштову програму або поштовий сервіс надішліть лист на адресу електронної пошти public@adm.dp.ua  виклавши у ньому суть запиту та оформити належним чином.        



Або скористайтесь Формою для електронного інформаційного запиту на веб-сайті Дніпропетровської обласної державної адміністрації

Чи можу я надіслати запит, якщо у мене немає електронної пошти?

Надішліть запит поштою за адресою: 49004, м. Дніпропетровськ, пр. Кірова, 1, Дніпропетровська облдержадміністрація (на конверті вказувати “Публічна інформація”).


Чи можу я особисто принести запит?

Безпосередньо від Вас запит приймуть за адресою: м. Дніпропетровськ, пр. Кірова, 1, в регіональном інформаційно-ресурсном центрі “Відкрита влада” (каб. №6).


Працівники сектору забезпечення доступу до публічної інформації приймуть запит з понеділка по четвер з 9 до 18:00, обідня перерва з 13:00 до 13:45,  у п’ятницю короткий день з 9:00 до 16:45, обідня перерва з 13:00 до 13:45.

Хто може мені допомогти правильно написати запит?

Працівники сектору забезпечення доступу до публічної інформації допоможуть правильно оформити запит та за потреби нададуть консультацію щодо доступу до публічної інформації.


Для зручності оформлення запитів розроблені спеціальні форми, які знаходяться на веб-сайті Дніпропетровської обласної державної адміністрації.


Чи можу я повідомити свій запит телефоном?

Зателефонуйте за номером (056) 742-70-61, працівники сектору приймуть запит та оформлять належним чином, в разі необхідності проконсультують з питань доступу до публічної інформації.


Я надіслав запит, а мені відповіли, що це не запит?

Мова може йти про надсилання не запиту, а звернення або прохання про надання правової консультації тощо. Ми відповідаємо тільки на запити щодо публічної інформації, якою володіє Дніпропетровська обласна державна адміністрація.


У чому різниця між запитом і зверненням?

Запит це прохання надати публічну інформацію, наприклад, копію розпорядження голови облдержадміністрації.


Під зверненням громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) та скарги.

Про що я можу запитати у  Дніпропетровської обласної державної адміністрації?

Дніпропетровська обласна державна адміністрація  може надати копії розпоряджень, плани роботи облдержадміністрації та іншу інформацію, що знаходиться у облдержадміністрації, якщо вона не є конфіденційною, таємною або службовою.  

У відповідному розділі  на веб-сайті Дніпропетровської обласної державної адміністрації розміщено реєстр документів, які містять публічну інформацію.