Інформаційно-аналітична довідка за І півріччя 2016 року
15.07
15:06
Написати листаВерсія для друку

Інформаційно-аналітична довідка


про підсумки роботи зі зверненнями громадян в облдержадміністрації
за І півріччя 2016 року

Протягом І півріччя 2016 року до облдержадміністрації надійшло 6571 звернення, що у 2,3 раза більше у порівнянні з кількістю звернень за аналогічний період 2015 року (2906 звернень). 46% від загальної кількості складають звернення учасників бойових дій – 3031 звернення, переважна більшість яких з питання надання матеріальної допомоги на лікування та реабілітацію після перебування в зоні антитерористичної операції.
Керівництвом облдержадміністрації здійснено 96 особистих прийомів громадян (в облдержадміністрації – 55, виїзних – 41), під час яких розглянуто 440 звернень.
Громадянами було порушено 6700 питань, головними з яких є: соціальний захист – 4573 звернення (68,3% від загальної кількості питань); комунальне господарство – 647 звернень (9,7%); аграрна політика і земельні відносини – 185 звернень (2,8%); охорона здоров’я – 180 звернень (2,7%); освіта, наукова, науково-технічна діяльність – 180 звернень (2,7%).
Питання промислової політики становлять 0,1%; транспорту і зв’язку – 1,8%; економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва – 1,1%; фінансової, податкової, митної політики – 0,1%; праці і заробітної плати – 1,3%; житлової політики – 2,2%; екології та природних ресурсів – 0,4%; забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – 2,3%; сім’ї, дітей, молоді, фізичної культури та спорту – 0,7%; культури та культурної спадщини, туризму – 0,2%; інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації – 0,2%; діяльності об’єднань громадян, релігії – 0,2%; діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України – 0,4%; діяльності центральних органів виконавчої влади – 0,03%; діяльності місцевих органів виконавчої влади – 0,4%; діяльності органів місцевого самоврядування – 1,0%; обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин – 0,2%; державного будівництва, адміністративно-територіального устрою – 0,2%.
У порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшилася кількість звернень з питань соціального захисту (в 5,4 раза), аграрної політики та земельних відносин – на 25,9%, охорони здоров’я – на 39,5%, екології та природних ресурсів – на 84,6%, сім’ї, дітей, молоді, фізичної культури та спорту – на 67,9%, освіти, наукової, науково-технічної діяльності – у 2,8 раза, діяльності органів місцевого самоврядування – в 3 рази.
Зменшилась у порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість звернень з питань транспорту і зв’язку – на 19,6%, фінансової, податкової, митної політики – на 89,4%, праці і заробітної плати – на 35,3%, комунального господарства – на 1,8%, житлової політики – на 31,9%, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – на 28,0%, діяльності місцевих органів виконавчої влади – на 10,7% .

Відповідно до класифікатора звернень громадян звернення розподіляються:
за формою надходження: поштою (електронною поштою) – 5268 звернень; за допомогою засобів телефонного зв’язку – 2; на особистому прийомі – 440; через уповноважену особу – 3; через органи влади – 713; через засоби масової інформації – 1; від інших органів, установ, організацій – 144;
за ознакою надходження: первинні – 6063; повторні – 50; дублетні – 118; неодноразові – 171; масові – 169;
за видами: пропозиції (зауваження) – 12; заяви (клопотання) – 6325; скарги – 234;
за статтю авторів звернень: чоловіча – 4137, жіноча – 2410, не визначено – 24;
за типом: телеграми – 3, листи – 6074, усні – 440; електронне – 54; петиція – 0;
за суб’єктом: індивідуальні – 6250, колективні – 305, анонімні – 16;
за категоріями авторів звернень: учасник війни – 52, дитина війни – 164, інвалід Великої Вітчизняної війни – 24, інвалід війни – 69, учасник бойових дій – 3031, ветеран праці – 62, інвалід І групи – 68, інвалід ІІ групи – 227, інвалід ІІІ групи – 146, одинока мати – 25, мати-героїня –4, багатодітна сім’я – 37, особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи – 3, учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС – 23, дитина – 1.
Вирішенню проблем, з якими звертаються громадяни вищезазначених категорій, в облдержадміністрації приділяється особлива увага. За рахунок обласного бюджету з метою підтримки 4596 сімей громадян зазначених категорій, у тому числі й тих, які звернулися до облдержадміністрації, протягом І півріччя 2016 року виділено 4 млн 880 тис. грн для надання одноразової матеріальної допомоги.
Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від військовослужбовців – 29,0% від загальної кількості та пенсіонерів – 19,3%. Крім того, частка звернень від робітників становить 1,3%, селян – 0,9%, працівників бюджетної сфери – 0,8 %, державних службовців – 0,2%, підприємців – 0,4%, безробітних – 0,6%, учнів та студентів – 0,2%, осіб, що позбавлені волі, – 0,05%, служителів релігійних організацій – 0,1%.
За підсумками розгляду звернень на кінець І півріччя 2016 року: вирішено позитивно – 1906 (29,0%); відмовлено у задоволенні – 0 (0%); дано роз’яснення – 2348 (35,7%); переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 126 (2,0%); повернено авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 0 (0%); не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 0 (0%); 2191 звернення (33,3%) – у стадії розгляду.
Забезпечено взаємодію з бюджетною установою Дніпропетровський обласний контактний центр”. Протягом І півріччя 2016 року Дніпропетровським обласним контактним центром опрацьовано 37549 звернень, які надійшли з державної установи „Урядовий контактний центр”, що в 1,7 раза перевищує кількість опрацьованих звернень за аналогічний період 2015 року (22636 звернень).
Головними у зверненнях громадян області на урядову гарячу лінію є питання: соціального захисту населення – 14056 звернень (37,4% від загальної кількості питань); комунального господарства – 10237 (27,3%); діяльності службових осіб – 2268 звернень (6,0%). Порушувалися також питання благоустрою та будівництва – 1617 (4,3%); охорони здоров’я – 1991 (5,3%); функціонування мереж зв’язку – 1146 (3,1%); оплати праці – 597 (1,6%); освіти – 591 (1,6%); транспортного обслуговування – 411 (1,1%).

У складі обласного контактного центру функціонує багатоканальна телефонна лінія “Гаряча лінія голови облдержадміністрації”, на яку упродовж І півріччя 2016 року надійшло 39428 звернень. Оперативно у телефонному режимі надано роз’яснення на 11561 звернення. Опрацьовано 27867 звернень, що більше, ніж у 2 рази перевищує кількість опрацьованих звернень за аналогічний період 2015 року (12465 звернень).
Громадянами області найчастіше порушувалися питання: комунального господарства – 9632 звернення (34,6% від загальної кількості за звітний період); благоустрою та будівництва – 3688 (13,2%); соціального захисту населення – 2450 (8,8%); діяльності службових осіб – 2106 (7,6%); функціонування мереж зв’язку – 1237 (4,4%). Порушувалися також питання транспортного обслуговування – 895 (3,2%); охорони здоров’я – 826 (3,0%); оплати праці – 575 (2,1%); побутових справ – 574 (2,1%); освіти – 340 (1,2%).

Забезпечується прийом електронних звернень громадян через веб-портал (https://e-contact.dp.gov.ua) та мобільний додаток, де мешканці області мають можливість у зручний для них час залишити своє електронне звернення до голови облдержадміністрації. Протягом І півріччя 2016 року розглянуто 2422 звернення, що надійшли на веб-портал (8,7% від загальної кількості звернень). Через мобільний додаток за звітний період до Дніпропетровського обласного контактного центру надійшло 192 звернення від громадян області.
Забезпечено всебічну діяльність регіонального інформаційно-ресурсного центру „Відкрита влада”, який розташований на І поверсі облдержадміністрації за адресою: пр. Олександра Поля, 1 та складовими якого є: прийом громадян (кабінет №3, тел.742-70-82); приймання та відправка ділової кореспонденції (каб.№1, тел.742-85-91); забезпечення доступу до публічної інформації (каб.№3, тел.742-70-61); надання безоплатної первинної правової допомоги (каб.№5, щовівторка та щочетверга з 10.00 до 12.00 та з 14.00 до 16.00); веб-портал „Відкрита влада”. Також в облдержадміністрації функціонує Центр допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей (каб.№105, тел.742-86-62), діяльність якого спрямована на забезпечення всебічного розгляду звернень учасників антитерористичної операції та членів їх сімей.
Інформація підготовлена управлінням
по роботі зі зверненнями громадян апарату облдержадміністрації




АКТУАЛЬНІ ПРОЕКТИ
АРХІВ НОВИН
Погода
Погода уКиєві
Погода уДніпрі
Погода уКривому Розі
Погода уЗапоріжжі
Погода вОдесі

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер: