Інформаційно-аналітична довідка за 9 місяців 2016 року
26.10
10:26
Написати листаВерсія для друку

Інформаційно-аналітична довідка


про підсумки роботи зі зверненнями громадян в облдержадміністрації
за 9 місяців 2016 року

Протягом 9 місяців 2016 року до обласної державної адміністрації надійшло 9888 звернень, що в 1,7 раза більше у порівнянні з кількістю звернень за аналогічний період 2015 року (5937 звернень). 45% від загальної кількості складають звернення учасників бойових дій – 4420 звернень, переважна більшість яких з питання надання матеріальної допомоги на лікування та реабілітацію після перебування в зоні антитерористичної операції.
Керівництвом облдержадміністрації здійснено 157 особистих прийомів громадян (в облдержадміністрації – 90, виїзних – 67), під час яких розглянуто 725 звернень.
Громадянами було порушено 10074 питання, головними з яких є: соціальний захист – 6698 звернень (66,5% від загальної кількості питань); комунальне господарство – 999 звернень (9,9%); освіта, наукова, науково-технічна діяльність – 334 звернення (3,3%); аграрна політика і земельні відносини – 302 звернення (3,0%); охорона здоров’я – 270 звернень (2,7%).
Питання промислової політики становлять 0,09%; транспорту і зв’язку – 1,7%; економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва – 1,1%; фінансової, податкової, митної політики – 0,1%; праці і заробітної плати – 1,3%; житлової політики – 2,0%; екології та природних ресурсів – 0,8%; забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – 2,5%; сім’ї, дітей, молоді, фізичної культури та спорту – 0,8%; культури та культурної спадщини, туризму – 0,2%; інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації – 0,2%; діяльності об’єднань громадян, релігії – 0,2%; діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України – 0,4%; діяльності центральних органів виконавчої влади – 0,03%; діяльності місцевих органів виконавчої влади – 0,6%; діяльності органів місцевого самоврядування – 1,1%; обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин – 0,2%; державного будівництва, адміністративно-територіального устрою – 0,2%.
Відповідно до класифікатора звернень громадян отримані протягом 9 місяців 2016 року звернення розподіляються:
за формою надходження: поштою (електронною поштою) – 7722; за допомогою засобів телефонного зв’язку – 16; на особистому прийомі – 725; через уповноважену особу – 5; через органи влади – 1117; через засоби масової інформації – 1; від інших органів, установ, організацій – 302;
за ознакою надходження: первинні – 8962; повторні – 93; дублетні – 203; неодноразові – 323; масові – 307;
за видами: пропозиції (зауваження) – 17; заяви (клопотання) – 9441; скарги – 430;
за статтю авторів звернень: чоловіча – 6217, жіноча – 3636, не визначено – 35;
за типом: телеграми – 5, листи – 9029, усні – 741; електронне – 113; петиція – 0;
за суб’єктом: індивідуальні – 9383, колективні – 485, анонімні – 20;
за категоріями авторів звернень: учасник війни – 74, дитина війни – 227, інвалід Великої Вітчизняної війни – 36, інвалід війни – 117, учасник бойових дій – 4420, ветеран праці – 87, інвалід І групи – 99, інвалід ІІ групи – 298, інвалід ІІІ групи – 188, одинока мати – 39, мати-героїня –10, багатодітна сім’я – 64, особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи – 4, учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС – 36, дитина – 1.
Вирішенню проблем, з якими звертаються громадяни вищезазначених категорій, в облдержадміністрації приділяється особлива увага. За рахунок обласного бюджету з метою підтримки 6337 сімей громадян зазначених категорій, у тому числі й тих, які звернулися до облдержадміністрації, протягом 9 місяців 2016 року виділено 7 млн 15 тис. грн для надання одноразової матеріальної допомоги.
Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від військовослужбовців – 25,3% від загальної кількості та пенсіонерів – 18,8%. Крім того, частка звернень від робітників становить 1,3%, селян – 1,2%, працівників бюджетної сфери – 0,7%, державних службовців – 0,2%, підприємців – 0,4%, безробітних – 0,5%, учнів та студентів – 0,2%, осіб, що позбавлені волі, – 0,03%, служителів релігійних організацій – 0,2%.
За підсумками розгляду звернень: вирішено позитивно – 2868 (29,0%); відмовлено у задоволенні – 0 (0%); дано роз’яснення – 5210 (52,7%); інше – 1810 (18,3%), а саме: переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України „Про звернення громадян” – 217 (2,2%); повернено авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України „Про звернення громадян” – 0 (0%); не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України „Про звернення громадян” – 1 (0,01%); 1592 звернення (16,1%) – у стадії розгляду.
Забезпечено взаємодію з бюджетною установою Дніпропетровський обласний контактний центр”. Протягом 9 місяців 2016 року Дніпропетровським обласним контактним центром опрацьовано 54477 звернень, які надійшли з державної установи „Урядовий контактний центр”, що в 1,4 раза перевищує кількість опрацьованих звернень за аналогічний період 2015 року (37809 звернень).
Головними у зверненнях громадян області на урядову гарячу лінію є питання: соціального захисту населення – 19927 звернень (36,6% від загальної кількості питань); комунального господарства – 15778 (29,0%); діяльності службових осіб – 3593 звернень (6,6%). Порушувалися також питання благоустрою та будівництва – 2579 (4,7%); охорони здоров’я – 2883 (5,3%); функціонування мереж зв’язку – 1697 (3,1%); оплати праці – 824 (1,5%); освіти – 946 (1,7%); транспортного обслуговування – 573 (1,1%).
У складі обласного контактного центру функціонує багатоканальна телефонна лінія “Гаряча лінія голови облдержадміністрації”, на яку упродовж 9 місяців 2016 року надійшло 57578 звернень. Оперативно у телефонному режимі надано роз’яснення на 16254 звернення. Зареєстровано та опрацьовано 41324 звернення, що майже у 1,8 раза перевищує кількість опрацьованих звернень за аналогічний період 2015 року (23402 звернення).
Громадянами області найчастіше порушувалися питання: комунального господарства – 9632 звернення (23,3% від загальної кількості за звітний період); благоустрою та будівництва – 5274 (12,8%); соціального захисту населення – 3425 (8,3%); діяльності службових осіб – 3102 (7,5%); функціонування мереж зв’язку – 1637 (4,0%). Порушувалися також питання транспортного обслуговування – 1238 (3,0%); охорони здоров’я – 1254 (3,0%); оплати праці – 758 (1,8%); побутових справ – 1011 (2,4%); освіти – 541 (1,3%).
Забезпечується прийом електронних звернень громадян через веб-портал (https://e-contact.dp.gov.ua) та мобільний додаток, де мешканці області мають можливість у зручний для них час залишити своє електронне звернення до голови облдержадміністрації. Протягом 9 місяців 2016 року розглянуто 3399 звернень, що надійшли на веб-портал (8,2% від загальної кількості опрацьованих звернень). Через мобільний додаток за звітний період до Дніпропетровського обласного контактного центру надійшло 457 звернень від громадян області.
Забезпечено всебічну діяльність регіонального інформаційно-ресурсного центру „Відкрита влада”, який розташований на І поверсі облдержадміністрації за адресою: пр. Олександра Поля, 1 та складовими якого є: прийом громадян (кабінет №3, тел.742-70-82); приймання та відправка ділової кореспонденції (каб.№1, тел.742-85-91); забезпечення доступу до публічної інформації (каб.№3, тел.742-70-61); надання безоплатної первинної правової допомоги (каб.№5, щовівторка та щочетверга з 10.00 до 12.00 та з 14.00 до 16.00); веб-портал „Відкрита влада”. Також в облдержадміністрації функціонує Центр допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей (каб.№105, тел.742-86-62), діяльність якого спрямована на забезпечення всебічного розгляду звернень учасників антитерористичної операції та членів їх сімей.
Інформація підготовлена управлінням
по роботі зі зверненнями громадян апарату облдержадміністрації
АКТУАЛЬНІ ПРОЕКТИ
АРХІВ НОВИН
Погода
Погода уКиєві
Погода уДніпрі
Погода уКривому Розі
Погода уЗапоріжжі
Погода вОдесі

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер: