№ Р-3/0/3-13 від 08 січня 2013 року "Про запровадження роботи багатоканальної телефонної лінії “Контакт-центр “Гаряча лінія Дмитра Колєснікова”
10.01
14:45
Написати листаВерсія для друку



ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
голови обласної державної адміністрації
від 08 січня 2013 року № Р-3/0/3-13

Про запровадження роботи
багатоканальної телефонної
лінії “Контакт-центр
“Гаряча лінія Дмитра Колєснікова”
Керуючись Законом України “Про місцеві державні адміністрації”, з метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення, оперативного реагування місцевих органів виконавчої влади, територіальних підрозділів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування на звернення:

1. Запровадити в облдержадміністрації роботу багатоканальної телефонної лінії “Контакт-центр “Гаряча лінія Дмитра Колєснікова” (далі – Гаряча лінія Дмитра Колєснікова).

2. Гаряча лінія Дмитра Колєснікова працює у робочі дні, з 9.00 до 17.00, за номером 0-800-505-600.

3. Відповідальним за організацію роботи Гарячої лінії Дмитра Колєснікова визначити організаційний відділ облдержадміністрації.

4. Організувати розгляд звернень, що надійшли до Гарячої лінії Дмитра Колєснікова, відповідно до рекомендацій, що додаються.

5. Керівникам структурних підрозділів облдержадміністрації, головам райдержадміністрацій, рекомендувати керівникам територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, міським головам забезпечити:
    1) належне реагування на звернення, що надходять до Гарячої лінії Дмитра Колєснікова;
    2) вжити конкретних заходів щодо вирішення порушених у зверненнях питань.

6. Управлінню преси та інформації облдержадміністрації, управлінню з питань внутрішньої політики облдержадміністрації забезпечити медіапідтримку роботи Гарячої лінії Дмитра Колєснікова, висвітлення актуальних питань, з якими громадяни звертаються на гарячу лінію, у засобах масової інформації.

7. Заступнику голови – керівникові апарату облдержадміністрації (Подоплєловій Н.Л.) організувати систематичне інформування голови облдержадміністрації про результати розгляду звернень, що надходять до Гарячої лінії Дмитра Колєснікова.

8. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови облдержадміністрації від 22 березня 2012 року № Р-173/0/3-12 “Про запровадження роботи багатоканальної телефонної лінії “Контакт-центр “Гаряча лінія Олександра Вілкула”.

9. Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на заступника голови – керівника апарату облдержадміністрації Подоплєлову Н.Л., контроль – залишаю за собою.



    Голова облдержадмістрації
    Д.В.Колєсніков


Додаток
до розпорядження голови
облдержадміністрації
08.01.2013 № Р-3/0/3-13

РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо розгляду звернень, що надходять до багатоканальної
телефонної лінії “Контакт-центр “Гаряча лінія Дмитра Колєснікова”

1. Метою цих рекомендацій є організація розгляду структурними підрозділами облдержадміністрації, райдержадміністраціями, територіальними підрозділами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, органами місцевого самоврядування звернень, що надходять до багатоканальної телефонної лінії “Контакт-центр “Гаряча лінія Дмитра Колєснікова” (далі – Гаряча лінія Дмитра Колєснікова), для забезпечення оперативного реагування на них.

2. Телефонні дзвінки реєструються спеціалістами організаційного відділу облдержадміністрації в електронній картці.

3. Питання, з якими звертаються особи, за можливістю вирішуються спеціалістом організаційного відділу облдержадміністрації під час телефонного дзвінка. У разі якщо під час розмови
з’ясовується, що питання потребує детального опрацювання, картка звернення направляється за належністю до територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, райдержадміністрацій, органів місцевого самоврядування, до повноважень яких належить розгляд порушеного у зверненні питання.
У разі якщо питання, порушене у зверненні, стосується повноважень облдержадміністрації, воно направляється до відповідних структурних підрозділів облдержадміністрації.

3. Якщо заявник не називає своє прізвище, ім’я, по батькові або не надає інші відомості, звернення реєструється як анонімне.

4. Відповідь на звернення, що надійшло до Гарячої лінії Дмитра Колєснікова, надається у строк не більш ніж 14 днів.

5. Структурні підрозділи облдержадміністрації, райдержадміністрації, органи місцевого самоврядування, територіальні підрозділи міністерств, інших центральних органів виконавчої влади вживають заходів щодо:
  • позитивного вирішення питань, порушених у зверненнях, що надійшли до Гарячої лінії Дмитра Колєснікова;
  • належної якості розгляду звернень, своєчасного надання відповідей на порушені у зверненнях питання;
  • інформування у письмовому вигляді організаційного відділу облдержадміністрації про результати розгляду звернення з наданням копії відповіді заявникові.

6. Організаційний відділ облдержадміністрації здійснює постійний моніторинг звернень, що надходять до Гарячої лінії Дмитра Колєснікова, аналізує результати їх розгляду відповідними структурними підрозділами облдержадміністрації, територіальними підрозділами міністерств, іншими центральними органами виконавчої влади, райдержадміністраціями, органами місцевого самоврядування та надає аналітичні матеріали заступнику голови – керівникові апарату облдержадміністрації.

7. Спеціалісти організаційного відділу облдержадміністрації у разі необхідності інформують осіб, що звернулися до Гарячої лінії Дмитра Колєснікова, у телефонному режимі.


    Заступник голови -
    керівник апарату облдержадмістрації
    Н.Л.Подоплєлова
АКТУАЛЬНІ ПРОЕКТИ
АРХІВ НОВИН
Погода
Погода уКиєві
Погода уДніпрі
Погода уКривому Розі
Погода уЗапоріжжі
Погода вОдесі

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер: